Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Distribucia a logistika - Heineken Slovensko

«»
Prípona
.doc
Typ
analýza
Stiahnuté
38 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
35647
Posledná úprava
09.11.2010
Zobrazené
1 695 x
Autor:
momomo
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
V mojej práci som sa rozhodol písať o firme Heineken Slovensko, ktorá je jediným oficiálnym zástupcom piva Heineken na slovenskom trhu. Okrem toho sa však venuje aj obchodu s ďalšími produktmi o ktorých budem informovať v nasledujúcich kapitolách. Tých bude celkovo desať. V nich postupne predstavím samotný Heineken a hlavne Heineken Slovensko. Hlavným cieľom práce je opísať distribúciu spomínanej firmy ( distribučno- politické ciele, distribučná politika a distribučné orgány).

Obsah:
  • ÚVOD....................................................................................................................................2


    I.      PREDMET PODNIKANIA..........................................................................................3


    II.     OBRAT FIRMY...........................................................................................................3


    III.    PODIEL FIRMY NA TRHU V SR..............................................................................4


    IV.    IMAGE FIRMY...........................................................................................................5


    V.     KONKURENCIA.........................................................................................................6


    VI.    DISTRIBUČNO-POLITICKÉ CIELE.........................................................................7


    VII.  DISTRIBUČNÉ KANÁLY..........................................................................................8


    VIII. DISTRIBUČNÉ ORGÁNY..........................................................................................9


    IX.    SKLADOVANIE........................................................................................................10


    X.     ZÁKAZNÍCI...............................................................................................................10


    POUŽITÁ LITERATÚRA A INTERNETOVÉ ZDROJE..................................................11


     


Zdroje: