Racionalizácia a inovácia výroby
Prednášky14 s. / 3. roč. / doc
Stratégia je definovaná ako
- určenie dlhodobých základných cieľov podniku - stanovenie činností a zdrojov pre dosahovanie cieľov
Úlohou stratégie: Určenie budúceho obrazu firmy
Signály:
- Problémy s odbytom - Vzrast nákladov na marketing a vývoj - Zlepšenia nie sú akceptovateľné - Časté problémy (reklamácie, fluktuácia, napäté vzťahy,...) - Zmena v riadení a štruktúre nepriniesli očakávané zlepšenia - Zvyšuje sa odbyt sekundárnych výstupov - Firmy podobného charakteru majú tie isté pro...
|
|
0,3 |
44x |
|
Inovácie výrobkov
Prednášky25 s. / 3. roč. / ppt
5.1 Príprava a plánovanie nových výrobkov » Vysoká konkurencia na trhu všetkých druhov výrobkov
»
Neustále zrýchl'ovanie inovačných cyklov
»
Veľký potenciál variabilnosti výrobkov
»
Vplyv výrobkov na produktivitu, kvalitu a konkurencie schopnosť podnikania
»
Výrobok je integračnou zložkou podnikatel'ských aktivít
»
Náročnosť a riziká vývoja nových výrobkov.
|
|
2,0 |
14x |
|
Inovačné stratégie
Prednášky17 s. / 3. roč. / ppt
4. Inovačné stratégie» Stratégia je definovaná ako - určenie dlhodobých základných cieľov podniku
- stanovenie činností a zdrojov pre dosahovanie cieľov
»
Úlohou stratégie
- Určenie budúceho obrazu firmy
|
|
2,3 |
11x |
|
Inovácia výroby prezentácia
Prezentácia65 s. / 3. roč. / doc
prezentácie prednášok upravene do wordu už len upraviť veľkosť a vytlačiť výborna pomôcka na zápočet všetky snímky z prezentácie su vo worde každá na strane čiže na ťahák treba upraviť ich veľkosť
|
|
6,4 |
2x |
|
Racionalizácia a inovácia výroby - ťahák
Ťahák2 s. / 3. roč. / doc
1.INOVAČNÉ STRATÉGIE
Stratégia je definovaná ako
• určenie dlhodobých základných cieľov podniku
• stanovenie činností a zdrojov pre dosahovanie cieľov
Úlohou stratégie
.......
|
|
0,1 |
64x |
|
Inovácia výroby - ťahák
Ťahák2 s. / 3. roč. / doc
prednášky zmenšene a upravené do ťaháku
|
|
0,1 |
1x |
|