Odvetvový marketing (8 testov, A-H)
Testy22 s. / 2. roč. / doc
1.Charakterizujte tri skupiny producentov odevov1. Producenti ponúkajúci Haute Couture - vyznačujú sa tým, že pôsobia len v Paríži, v rámci svojej stavovskej organizácie musia dodržiavať prísne pravidlá a spĺňať kritériá oprávňujúce k používaniu tohto označenia. Produkty sú jedinečné - unikátne, určené len určitým zákazníkom za extrémne vysoké ceny, navrhujú na vlastné náklady. Musia mať najmenej 20 stálych zamestnancov, musia 2x do roka robiť módne prehliadky, ich modely sú ručne šité a na mier...
|
|
0,2 |
5x |
|
Agropotravinársky marketing
Študijný materiál11 s. / 2. roč. / doc
MAKROPROSTREDIE1. Demografické prostredie- Počet obyvateľov, hustota osídlenia, vek, pohlavie, rasa, zamestnanosťTrendy:- Klesajúca pôrodnosť- rastie trh starších ľudí a dôchodcov, zdravé potraviny- functional food (potraviny obohatené o vitamíny, minerály)- Priemerná veľkosť domácností a rodín ( 3-4 osoby) sa mení, stúpa počet domácností s jednou osobou ( singless), patchwork rodina: rodina tvorená manželským párom a deťmi z predchádzajúcich manželstiev- Mení sa výška príjmov domácností- Tenden...
|
|
0,1 |
70x |
|
Marketing Obchodnej spoločnosti KOFOLA a.s.
Seminárna práca11 s. / - roč. / doc
Spoločnosť Kofola je jedným z najvýznamnejších výrobcov nealkoholických nápojov v stredoeurópskom regióne. Pôsobí v krajinách Vyšehradskej štvorky (V4), teda na Slovensku, v Českej republike, v Poľsku a Maďarsku; exportuje aj do ďalších krajín.
Spoločnosť Kofola vyrába nealkoholické nápoje v siedmich výrobných závodoch, ktoré má v Čechách (Krnov, Mnichovo Hradiště), od roku 2002 na Slovensku (Rajecká Lesná) a od roku 2005 v Poľsku (Kutno) a celkovo zamestnáva 2600 ľudí. Výrobný závod v Poľsku...
|
|
1,5 |
62x |
|
Odvetvový marketing
Testy3 s. / - roč. / doc
Doc. Nízka - testy, ktoré boli na skúške z odvetvového marketingu - marec 2009
|
|
0,1 |
22x |
|