Využitie prameňa termálnej vody obce Kaluža za účelom zvýšenia atraktivity obce a regiónu
Seminárna práca13 s. / 5. roč. / pdf
1 Charakteristika obce KalužaObec Kaluža leží v severnej časti Východoslovenskej nížiny, na južnom úpärí Vihorlatu, ktorý sa znižuje do Podvihorlatskej priekopovej prepadliny. krom dnes zapĺňa Zemplínska šírava. Nadmorská výška je 120 metrov nad morom v strede obce a 106 až 820 v choráli. Obec sa nachádza 10 km severovýchodne od mesta Michalovce, v centre rekreačnej oblasti a tvorí vstupnú bránu do strediska Kaluža. Reliéf strediska a jeho infraštruktúra je mimoriadne vhodná pre rekreáciu v kara...
|
|
0,1 |
36x |
|
Marketingová propragácia obce Dohňany
Semestrálna práca14 s. / - roč. / doc
V rámci reformy verejnej správy sa otázka regionálneho rozvoja dostáva na nižšie samosprávne celky a to do kompetencií obcí a ich združení. Vďaka tomu medzi jednotlivými regiónmi a takisto aj medzi jednotlivými obcami vzniká konkurencia. Tieto nové tendencie vyžadujú od predstaviteľov samosprávy iné prístupy než boli uplatňované doteraz. Je veľmi dôležité zvýšiť odbornosť v tejto sfére a takisto vytvoriť kvalitné, rôznorodé a ľahko dostupné služby. V ostatných rokoch verejná správa prevzala z po...
|
|
0,1 |
29x |
|
Marketingový plán - športovo relaxačné centrum Športrelax Centrum Ploské
Ekonomický plán14 s. / 5. roč. / doc
Marketing vo verejnej správe nie je základnou činnosťou, môže však významne napomôcť v súčinnosti verejných orgánov, obyvateľstva a firiem. Marketing by mala v každá súčasť verejnej správy využívať na dosiahnutie svojich cieľov. Základnou úlohou marketingu verejnej správy by malo byť priblíženie práce verejných inštitúcií a sprehladnenie ich činnosti navonok ako aj do vnútra inštitúcie poprípade zvýšenie konkurencie oblasti, alebo územia pokiaľ ide o samosprávu v rámci verejnej správy.
V tejt...
|
|
0,1 |
12x |
|
Marketing - špecifiká vo verejnom sektore
Štátnicové otázky2 s. / 5. roč. / doc
stručne, ale podrobne a kompletne vypracovaná štátnicová otázka č.13
(odbor MVSaR)
|
|
0,1 |
57x |
|
Marketing miest a obcí
Štátnicové otázky2 s. / 5. roč. / doc
stručne, ale podrobne a kompletne vypracovaná štátnicová otázka č.14
(odbor MVSaR)
|
|
0,1 |
62x |
|
Vybudovanie viacúčelového rodinného komplexu "RAJ"
Projekt13 s. / 5. roč. / doc
Základným cieľom projektu a našou najväčšou snahou je prilákať takú skupinu obyvateľstva, ktorá uprednostňuje trávenie voľného času v príjemnom vidieckom prostredí s mnohými kultúrnymi, športovými a rekreačnými aktivitami. Vytvorenie podmienok pre vybudovanie viacúčelového športového komplexu rodinných bungalovov so štandardnými ubytovacími službami, ktoré by spĺňali požiadavky menej náročných klientov (rodiny s deťmi, dôchodcovia, ...)
|
|
0,1 |
4x |
|
Marketing územia
Štátnicové otázky2 s. / 5. roč. / doc
stručne, ale podrobne a kompletne vypracovaná štátnicová otázka č.15
(odbor MVSaR)
|
|
0,1 |
30x |
|