Vplyv reklamy na správanie sa detského zákazníka
Semestrálna práca11 s. / 4. roč. / docx
ÚvodDeti sú špecifickým segmentom trhu a najjednoduchším spôsobom ako sa dostať k detskému zákazníkovi je práve prostredníctvom reklamy ktorá na nich útočí zo všetkých strán. Reklama nás i deti obklopuje v každodennom živote, kdekoľvek vidíme nejakú reklamu. Ovplyvňuje naše ale najmä detské myslenie a nemožno sa tomu vyhnúť. Dospelí ľudia už majú za sebou rôzne životné skúsenosti na to, aby mohli posúdiť pravdivosť reklamy a pochopiť jej obsah. Ale ako pôsobí reklama na deti?Deti majú svoj svet,...
|
|
0,1 |
2x |
|
Európsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie - vypracované
Vypracované otázky73 s. / 3. roč. / doc
vypracované otázky na skúšku z predmetu Európsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie
|
|
0,5 |
12x |
|
Komparatívna štúdia stravovacích zvyklostí dvoch generácií
Seminárna práca7 s. / - roč. / doc
Úvod
Základným cieľom seminárnej práce je sledovať a porovnať stravovacie zvyklosti dvoch rozdielnych generácií.
K tomu, aby som mohol čo najlepšie porovnať dve generácie a ich stravovacie zvyklosti mi pomohli teoretické informácie, ktoré definujú mnou zvolené generácie.
Generácie BABY BOOMER a Generácia Y
Generácia BABY BOOMER je generácia narodená v rokoch 1946 až 1964 v rámci populačnej explózie po druhej svetovej vojne. Momentálne majú najväčšie zastúpenie vo svete. Sú to dnešní štyrid...
|
|
0,8 |
25x |
|
Analýza štruktúry mesačnej spotreby vybranej rodiny
Projekt11 s. / 1. roč. / doc
V spotrebiteľskom správaní sa spotrebiteľov na trhu môžeme pozorovať výrazné rozdiely. Existuje množstvo faktorov, ktorými sú spotrebitelia pri nákupoch ovplyvňovaní. Ľudia sú rozdielni a rozdielne sú aj ich potreby a želania a to najmä v závislosti od pohlavia, veku, ekonomickej aktivity, počtu členov domácností, výšky príjmu a podobne.
|
|
0,8 |
13x |
|
Európsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie
Vypracované otázky27 s. / - roč. / doc
1. Definovanie pojmov potreba a spotreba
Potreba – nemožno ich chápať ako raz vzniknuté, alebo existujúce, ale treba ich vidieť v dynamickom vývoji. Pri skúmaní potrieb možno charakterizovať ich 3 stránky:
- obsahovú
- citovú
- podnecujúcu, čiže motivačnú
Potreby sa pociťujú subjektívne, a preto môže byť určitá potreba v hodnotení indivídua pociťovaná rôzne, s rôznou intenzitou, stupňom naliehavosti, čím sa tvorí preferencia alebo preferenčná stupnica pri ich uspokojovaní. Správanie člo...
|
|
0,4 |
5x |
|