Podnikateľský Plán Cocktail Bar
Ekonomický plán10 s. / 1. roč. / doc
Je to kompletný podnikateľský plán s témou Cocktail Bar.
1. Úvod
Projekt by mal byť alfou a omegou každého podnikateľa. Myslím si, že Business projekt nieje dôležitý len pre investora samotného, pre banku alebo kľúčového inestora, ale slúži predovštkým samotnému podnikateľovi, jeho manažmentu a zamestnancom ku formulácii a definícii cieľov a nástrojov spoločnosti, ktoré sú pre ich dosiahnutie veľmi dôležité. Je treba si uvedomiť, že podmienky na trhu sa menia a že firma, podnukateľ a jeho plán...
|
|
0,1 |
367x |
|
Strategický manažment, enviromentálna politika a manažment zmeny podniku
Seminárna práca9 s. / 1. roč. / doc
Opis podniku:
Hotel Apollo je trojhviezdičkový hotel, ktorý sa nachádza v rekreačnej oblasti vo Vysokých Tatrách a patrí medzi najluxusnejšie hotely
Vízia podniku:
Víziou hotela je stať sa jednotkou na trhu, dostať sa do povedomia svojimi poskytovanými službami.
Poslanie podniku:
Poslaním hotela je poskytovať kvalitné a cenovo priateľné služby svojim zákazníkom, aby sa cítili na svojej dovolenke čo najlepšie a najkomfortnejšie Environmentálna politika: Naša spoločnosť sa zaväzuje:
Plniť...
|
|
0,1 |
11x |
|
Strategický manažment
Vypracované otázky50 s. / 1. roč. / zip
STRATEGICKÝ MANAŽMENT
Stratégia – multidimenzionálny konštrukt, ktorý definuje pozíciu podniku v príslušnom ekonomickom priestore, strategické ciele, spôsoby dosiahnutia týchto cielov, ako aj zdroje potrebné k ich dosiahnutiu.
Stratégia – znamená nájsť si svoju pozíciu a obhájiť ju
Strategický manažment – je proces, ktorý je na jednej strane súčasťou celkového procesu spojeného so zabezpečovaním rozšírenej reprodukcie, na druhej strane je špecificky zameraný na tvorbu vízie, misie, spraco...
|
|
0,1 |
3x |
|
Výber optimálnej stratégie
Semestrálna práca8 s. / 2. roč. / doc
K vypracovaniu projektu: Výber optimálnej stratégie, nás viedlo dosiahnutie posilnenia trhového postavenia na domácom trhu a presadenie sa na trhoch v Poľsku a Maďarsku. Naším firemným krédom je „Neustálym zlepšovaním a zvyšovaním kvality výrobkov, bližšie ku verným zákazníkom.“
Vízia
- zvyšovať kvalitu a objem vyrábaných náterových látok
- dosahovať spokojnosť našich zákazníkov a tiež vhodnú motiváciu našich zamestnancov
- posilniť trhovú pozíciu a dosahovať maximálny zisk...
|
|
0,1 |
1x |
|