Základná terminológia z predmetu Úvod do manažerstva kvality
Seminárna práca5 s. / 1. roč. / doc
1. Auditsystematický, nezávislý a zdokumentovaný proces získavania dôkazov auditu a ich objektívneho vyhodnocovania s cieľom určiť rozsah, v akom sa plnia kritériá audituPOZNÁMKA.- Interné audity, niekedy označované ako audity vykonané prvou stranou (vlastné audity), vykonáva sama organizácia alebo niekto v jej zastúpení na interné účely a môžu tvoriť základ vyhlásenia o zhode samou organizáciouExterné audity predstavujú audity označované ako audity vykonávané druhou alebo treťou stranouAudity v...
|
|
0,1 |
4x |
|
Manažment kvality - Kvalita výroby
Referát6 s. / 1. roč. / doc
Kvalita výroby je v súčasnosti rozhodujúci fenomén podnikania. Je nielen základom komerčnej úspešnosti na trhu, ale aj nositeľom celkovej podnikateľskej prosperity, pretože v súčasnosti iba kvalitou možno zaručiť ekonomicky efektívny predaj výrobkov na konkurenčne náročných trhoch.
Manažment kvality (MK) je významnou zložkou manažmentu výroby (MV), ktorého konečným cieľom je uspokojiť zákazníkov požadovanými výrobkami a zároveň zabezpečiť ekonomickú prosperitu firmy.
MK je súhrn vzájomne prepo...
|
|
0,1 |
8x |
|
Úvod do manažérstva kvality
Seminárna práca13 s. / 1. roč. / doc
V posledných rokoch sa problematika manažérstva kvality výrobkov a služieb rozvíja priam dramatickou formou. Kým v predchádzajúcich desaťročiach manažment podnikov sa zameriaval predovšetkým na problémy znižovania nákladov, zvyšovanie objemu produkcie, skracovanie dodacích lehôt, v súčasnom období, ak sa chce podnik presadiť na trhu, či už domácom ale najmä zahraničnom, musí tieto čiastkové úlohy podnikateľskej činnosti podriadiť úlohe hierarchicky vyššie postavenej, úlohe zabezpečovania kvality...
|
|
0,1 |
4x |
|
Procesný model systému manažérstva kvality v organizácii podľa ISO 9000-2000
Seminárna práca29 s. / 1. roč. / doc
Súčasné dynamicky sa rozvíjajúce a rýchlo sa meniace ekonomické prostredie stavia podniky pred problém zabezpečenia dlhodobej konkurencieschopnosti. Rozhodujúcim faktorom smerom k zákazníkom v zdravom trhovom prostredí je marketingová stratégia odvíjajúca sa od reklamy, kvality produktov, ceny produktov, dodacích podmienok, záručných podmienok a pod. Rozhodujúcim faktorom smerom do vnútra spoločnosti (interné prostredie) je systém a kvalita riadenia spoločnosti. To si vyžaduje zavádzať do praxe ...
|
|
0,3 |
8x |
|