Teória podniku - vypracované otázky
Vypracované otázky38 s. / - roč. / doc
1. Podnik - jeho akčný priestor a základné otázky manažmentu
Aktivity firmy - nákup VF - premena vstupov na výstup - predaj výstupu Rozhodovanie manažérov
- čo produkovať
- čo neprodukovať- koľko produkovať
- kedy
- kde
- pre koho
- za čo produkovať
- ako ovplyvniť rozhodovanie spotrebiteľa alebo vlády
Kritéria výberu
- maximalizácia zisku
- maximalizácia hodnoty firmy
- max. vlastného úžitku manažérov
|
|
0,5 |
10x |
|
Teória podniku - seminárna práca
Seminárna práca13 s. / - roč. / doc
Informácie sa stávajú jednou z dôležitých komodít umožňujúcich efektívny rast firmy. Dôvodom je že ich korektné distribuovanie a využívanie má celkový dopad na hlavné funkčné časti podniku a jeho správneho fungovania. Umožňujú lepšie sa prispôsobiť vzniknutým problémom a rýchlejšie správnou cestou reagovať.
V poslednej dobe neustály vysoký nárast nových informácií, prináša množstvo problémov spojených z ich získaním, spracovaním, triedením a udržaním. Tieto faktory kladú vysoké nároky na pracov...
|
|
0,3 |
1x |
|
Informačný systém podniku
Semestrálna práca16 s. / - roč. / doc
Vytvoriť informačný systém v podniku je pomerne komplikované. Treba poznať jednotlivé procesy ktoré v podniku fungujú a jednotlivé činnosti, aby sa dal vytvoriť dobrý informačný systém. Čo to vlastne je informačný systém? Informačný systém (IS) je systém na zber, udržiavanie, spracovanie a poskytovanie informácií. Príkladom informačného systému môže byť kartotéka, telefónny zoznam, kniha došlej pošty alebo účtovníctvo. Systém nemusí byť nutne automatizovaný pomocou počítačov a môže byť aj v pap...
|
|
1,3 |
20x |
|
Materiály na skúšku z Teórie podniku
Študijný materiál350 s. / 4. roč. / zip
Vypracované otázky ku skúške z Teórie podniku, prednášky atď. Archív obsahuje aj jednu seminárnu prácu.
|
|
2,0 |
2x |
|
Audit informačného systému podniku
Semestrálna práca9 s. / - roč. / doc
Informácie sa stali dôležitou komoditou, ktorá zabezpečuje celkový chod a rast firmy, pričom dôležitosť informácií naďalej stúpa. Prenos informácií a ich využívanie má silný dopad na všetky časti podniku a jeho správne fungovanie v neustále silnejúcom konkurenčnom prostredí, v ktorom každá firma existuje. Informácie umožňujú rýchlejšie riešiť nové problémy a prispôsobiť sa novým požiadavkám.
Neustály rast množstva a vzájomnej previazanosti informácií vytvára i nové problémy s ich získaním, spr...
|
|
0,1 |
5x |
|