Hodnotová metóda - strategický a finančný manažment
Semestrálna práca15 s. / 4. roč. / doc
7 stran teoria + 4 stany aplikacia vo vybranej firme
V oboroch, v ktorých je pokrok technológie najrýchlejší, je potrebný stály tok nových výrobkov a materiálov, ale existuje veľa odvetví, v ktorých je rýchlosť zmeny mierna. Úlohou výskumných a vývojových laboratórií v takýchto oboroch je skúmať všetky stránky výrobného procesu a zaisťovať stále zlepšovanie. Na to sa može použiť hodnotová analýza, ktorá je účelným zostavením súboru metód, ktorého zmyslom je hľadanie a navrhovanie zlepšeného ...
|
|
0,1 |
7x |
|
PIMS (Profit Impact of Market Strategy) - zadanie
Semestrálna práca9 s. / 4. roč. / docx
Profit Impact of Market Strategy, 5 strán teória + 3 strany aplikácia vo vybranom podniku.
1. Úvod
Strategické rozhodovanie je vždy veľmi zodpovedná činnosť a nezaobíde sa bez veľkého množstva informácií a modelov. Existuje veľa metód a postupov, ako správne rozhodovať, ale zároveň je také rozhodovanie spojené s veľkou mierou neistoty. Túto neistotu (respektíve riziko) môžeme znižovať získaním informácií, ktoré sú relevantné, včasné a získame je s prijateľnými nákladmi...
2. Čo je to PIMS
Ex...
|
|
0,1 |
3x |
|
Strategický a finančný manažment - STEP analýza
Semestrálna práca9 s. / 4. roč. / doc
3 strany teoria + 5 stran prakticka cast (aplikacia STEP analyzy vo vybranom podniku)
Marketingová situačná analýza
Ide o komplexný prístup k zaznamenaniu dôležitých faktorov ovplyvňujúcich činnosť podniku vo vzájomných súvislostiach. Výsledok slúži ako podklad pre ďalší krok v marketingovom riadení, a to pre tvorbu stratégii. Dôležitosť marketingovej situačnej analýzy rastie s nestabilitou a zložitosťou prostredí, v ktorom sa podnik nachádza. Je dôležité zaistiť, aby marketingová situačná a...
|
|
0,1 |
22x |
|
Strategický a finančný manažment - ABC matica (ABC matrix)
Projekt12 s. / 4. roč. / docx
Ako pracuje ABC v praxi:
Prvým krokom pri implementácii modulu ABC je rozdelenie podniku na mozaiku aktivít. Potom sa stanovia väzby medzi nákladovým účtami a aktivitami spolu s rozvrhovými základňami.
V nasledujúcom kroku sa určia vzťahy medzi aktivitami navzájom (napr. riadenie ľudských zdrojov poskytuje “služby” pre ostatné činnosti) a v závere väzby z aktivít na výrobky, služby a na zákazníkov.
|
|
7,8 |
5x |
|
Strategický manažment
Referát13 s. / - roč. / doc
Marketing
Marketingom sa rozumie plánovanie, koordináciu a kontrolu všetkých činností podniku, ktoré sú zamerané na trh. V kratšom vyjadrení o marketingu môžeme hovoriť ako o vedení podniku orientovanom na trh. Marketing akceleruje úspech na trhu. Moderné firmy sa bez marketingovej stratégie nezaobídu
1.2 Marketingová stratégia
Marketingová stratégia je to súhrn zámerov a činností človeka, ktoré používa na dosiahnutie svojho cieľa. Marketingová stratégia vychádza z podnikových cieľov a pre...
|
|
0,1 |
1x |
|