Prieskum trhu - Outsourcing - Upratovacie služby
Analýza10 s. / 1. roč. / doc
Základná charakteristika službyVzhľadom na stále sa zväčšujúcu rýchlosť našej doby, je stále väčší záujem o túto doplnkovú službu. Spoločnosti čoraz menej zamestnávajú upratovačky. Využívanie outsourcingu znižuje náklady spojené so mzdami a deleguje zodpovednosť za vykonanú prácu. Preto sú čoraz častejšie využívané outsourcingové spoločnosti, ktoré preberajú plnú zodpovednosť za vykonanú prácu, a tak odbremenia odberateľskú spoločnosť od problémov spojených s touto činnosťou. Aj v menších spoloč...
|
|
0,1 |
7x |
|
Marketingový prieskum - Spoločnosť ASPEN s. r. o.
Analýza6 s. / - roč. / doc
Spoločnosť ASPEN s. r. o. vznikla za účelom poskytovania ubytovacích služieb turistom a rodinám s deťmi, ktorí navštevujú turistickú a rekreačnú oblasť Pieniny. Konkrétne v lokalite Červený Kláštor (neskôr po rozšírení aj v obci Stráňany). Po vzniku spoločností a následnom začatí prevádzky v roku 2003 vyťaženosť ubytovacích kapacít počas celoročnej prevádzky zariadenia bola 90%-ná, čo sa hodnotilo ako vysoko pozitívny vstup na trh s ubytovacími službami.V dôsledku ďalšieho rozvoja a skvalitňovan...
|
|
0,1 |
2x |
|
Marketing a prieskum trhu (Otázka do diskusie)
Referát2 s. / 3. roč. / doc
Otázka do diskusie: (cv. 2)3. Vyberte si niektorú rozhlasovú stanicu a opíšte jej zjavné poslanie, ciele a stratégie. Ktoré ostatné činnosti môže uskutočňovať táto stanica, aby realizovala svoje poslanie?V roku 1901 sa Gugliemo Marconi zapísal do histórie tým, že uskutočnil prvý rádiový prenos cez Atlantický oceán. Za prvú rozhlasovú stanicu sa všeobecne považuje KCBS v San Franciscu, ktorú v roku 1909 založil istý Herrold. Táto stanica každú stredu večer vysielala hudbu. Za niekoľko desaťročí s...
|
|
0,1 |
4x |
|
Prieskum trhu a marketingu
Prezentácia11 s. / 3. roč. / pptx
Príklad firmy, ktorá uplatňuje výrobnú a produktovú koncepciu predaja. Ako by sa tieto organizácie mohli viac marketingovo orientovať.
|
|
0,1 |
1x |
|
Prieskum trhu a marketing
Prezentácia11 s. / 3. roč. / ppt
Prečo je výhodná aktualizácia päťročného plánu – čiže prečo by mali manažéri spracovávať päťročné plány, ktoré sa každoročne upravujú?
|
|
0,6 |
1x |
|
Prieskum trhu a marketingu
Prezentácia13 s. / 3. roč. / pptx
Aké kroky môže firma podniknúť, aby sa vyvarovala nedostatkom pri implementácii marketingových stratégií??
|
|
0,3 |
3x |
|