Žilinský kraj
Prezentácia16 s. / 1. roč. / ppt
Môj projekt je o Žilinskom kraji. Obsahuje základné údaje o meste, zoznam okresov, informácie o doprave, školstve a priemysle.
|
|
2,4 |
15x |
|
Pedagogický výskum
Poznámky6 s. / 3. roč. / doc
6 FÁZY PEDAGOGICKÉHO VÝSKUMU
1.Určenie a vymedzenie výskumného problému
2.Formulácia hypotézy
3.Overovanie hypotézy
4.Vyvodenie záverov
1)Určenie a vymedzenie výskumného problému
V tejto fáze sa usilujeme získať čo najväčšie množstvo informácií z oblasti, ktorú chceme skúmať a zistiť aký je súčasný stav jej poznania. Základným a najdôležitejším zdrojom informácií je štúdium príslušnej odbornej literatúry. Obrovské informačné možnosti poskytuje internet.
|
|
0,1 |
8x |
|
Pedagogický výskum
Testy6 s. / 3. roč. / doc
1. Ak má byť pozorovanie spoľahlivé a presné, musí byť v maximálnej miere objektívne. Subjektivitu pozorovania zaviňuje
a) zhovievavosť pozorovateľa, nenáročnosť testov
b) nejasne formulované otázky, logická chyba
*c) tendencie k priemeru, predsudky
2. Aplikovaný výskum
a) je zameraný na kľúčové pedagogické teórie, objasňuje podstatu pedagogických dejov, tvorbu pedagogických kategórií
b) zisťuje stav istého pedagogického javu, sústreďuje sa viac do šírky ako do hĺbky
*c) využíva najnovš...
|
|
0,1 |
7x |
|
Pedagogický výskum
Ťahák1 s. / 3. roč. / doc
1. Ak má byť pozorovanie spoľahlivé a presné, musí byť v maximálnej miere objektívne. Subjektivitu pozorovania zaviňuje
a) zhovievavosť pozorovateľa, nenáročnosť testov
b) nejasne formulované otázky, logická chyba
*c) tendencie k priemeru, predsudky
2. Aplikovaný výskum
a) je zameraný na kľúčové pedagogické teórie, objasňuje podstatu pedagogických dejov, tvorbu pedagogických kategórií
b) zisťuje stav istého pedagogického javu, sústreďuje sa viac do šírky ako do hĺbky
*c) využíva najnovšie...
|
|
0,1 |
2x |
|