Manažment - charakteristika a východiská manažmentu
Prednášky38 s. / 2. roč. / zip
3.2.1.3 Byrokratický model
Jeho autorom je Max Weber, nemecký sociológ, ktorý sa zaoberal úrovňou hospodárstva (nie riadením firmy), ideálnym typom organizácie. Jeho predstava sa dá prirovnať k princípu hodiniek: presná disciplína a pravidlá, systém kancelárií, ktoré fungujú podľa pravidiel. Chcel vypracovať princípy pre ideálne fungovanie firmy. Jeho model je vysoko autoritatívny a vysoko formalizovaný systém založený na predpisoch. Práve vysokú mieru formalizácie mu často vytýkali.
Sformu...
|
|
0,1 |
8x |
|
Nábor a výber zamestnancov - prezentácia BIVŠ
Prezentácia16 s. / 2. roč. / pptx
Proces, ktorého cieľom je zabezpečiť, aby mala organizácia na voľné pracovné miesto dostatočný počet uchádzačov, ktorých celkový profil zodpovedá požiadavkám obsadzovaného pracovného miesta, a to s primeranými nákladmi a v požadovanom časovom termíne.
|
|
0,2 |
8x |
|
Outsourcing - semestrálna práca
Semestrálna práca9 s. / 2. roč. / doc
OUTSOURCING - NOVÝ TREND V HOSPODÁRENÍ FIRMY Jednou z významných podmienok úspešného podnikania je dokázať dlhodobo sústrediť svoje aktivity na prioritné činnosti firmy. To znamená nestrácať čas aktivitami, ktoré nesúvisia priamo s hlavným smerovaním firmy, aj keď sú pre chod firmy nevyhnutné. Je často ťažké zdôvodniť čerpanie zdrojov a prostriedkov na neťažiskové investície, keď oblasti priamo súvisiace s výrobou produktu alebo poskytovaním služby sa uchádzajú o tie isté zdroje a prostriedky.
|
|
0,1 |
21x |
|
Operational Management - Essay
Esej5 s. / 1. roč. / doc
“Consistency remains the single most important factor in brand delivery. Like all successful organisations, hotels must ensure everyone in the value chain delivers the brand promise. Employees particularly need to understand their pivotal role”Source: Kyriakidis A Rach L (2006) Hospitality 2010: A five year wake up call An in depth report into driving shareholder value in the hospitality sector Deloitte, New York University p.7This essay is looking at the brand delivery factors and how can opera...
|
|
0,1 |
4x |
|
Plánovanie
Seminárna práca8 s. / 2. roč. / doc
ÚVOD:
Mojou úlohou vám boli bližšie priblížiť proces plánovania v určitom podniku.
Plánovanie je najdôležitejšou a východiskovou manažérskou funkciou, ktorá ovplyvňuje ostatné manažérske funkcie. Zakladá sa na schopnostiach ľudí vytyčovať ciele, predvídať a pripravovať budúcnosť podniku. Plánovanie je proces, v ktorom manažér formuluje ciele, spôsob a postupy ako vytýčené ciele splniť. Umožňuje manažérom navrhovať alternatívy na najoptimálnejšie naplnenie vytýčených cieľov.
|
|
0,1 |
8x |
|