Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Zaradenie pobaltských krajín do ponuky cestovných kancelárií

«»
Prípona
.rar
Typ
SOČ
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
21,7 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
41828
Posledná úprava
01.04.2013
Zobrazené
1 653 x
Autor:
sunnygirl4
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Projekt stredoškolskej odbornej činnosti, kompletný so všetkými výpočtami, prezentáciou atď.

Úvod
Prácu na tému „Zaradenie pobaltských krajín do ponuky cestovných kancelárií“ som si vybrala z dôvodu nedostatku takejto služby na Slovensku.

V súčasnosti je naozaj veľmi málo cestovných kancelárií, ktoré majú záujem organizovať poznávacie výlety do tejto oblasti. A keď aj takéto výlety majú zaradené vo svojej ponuke, vždy je to len v obmedzenej forme (jedna lokalita, krátky interval pobytu, malý počet účastníkov) a v obmedzenom časovom období (maximálne 2 mesiace v roku). Avšak pobaltské republiky v posledných rokoch znovu odhaľujú pre turistov svoju malebnú krásu a množstvo zaujímavých historických pamiatok.

Preto z dôvodu väčšieho pokrytia trhu by sa cestovné kancelárie mali orientovať aj na takýto druh produktu, ktorý je určený konkrétnym cieľovým skupinám. Určite by si našiel svojich priaznivcov – hlavne medzi ľuďmi, ktorí radi trávia dovolenku aktívnym využitím voľného času. Pri inovovaní produktu treba hľadať práve tie produkty, ktoré ešte na trhu nie sú alebo ktorých je veľmi málo. Z tohto dôvodu som si vybrala pre svoju prácu práve túto, zatiaľ nie veľmi prebádanú oblasť. Z osobnej skúsenosti môžem potvrdiť, že ľudia, ktorí navštívili tieto krajiny, boli nadmieru spokojní.

Je známe, že dôležitú rolu pri vyberaní dovolenky zohráva aj cena zájazdu (dovolenky) a spôsob prepravy. Tieto dva činitele sa pokúsim skĺbiť do podoby, ktorá bude vyhovovať aj cestovným kanceláriám (zisk), aj potenciálnym zákazníkom (zodpovedajúce ceny).

Tak isto sa budem snažiť prihliadať na individuálne potreby účastníkov cestovného ruchu a prispôsobiť im ponuku.

Do programu, ktorý som vypracovala, som vybrala pamiatky, ktoré sú dostatočne známe a samozrejme i zaujímavé, aby prilákali čo najviac klientov.

Vo svojej práci sa pokúsim vypracovať pre cestovné kancelárie prijateľný produkt, ktorý by na trhu, ktorý je dnes presýtený rôznymi exotickými destináciami, mohol uspieť.

Kľúčové slová:

SOČ

cestovné kancelárie

kalkulácia miezd

kalkulácia jedál

program výletu

pobaltské štáty

cestovný ruch

program animácie

animácia

animačný program



Obsah:
  • 1. Úvod 6
    2. Teoretické východiská 7
    2.1. Príroda 7
    2.1.1. Poloha 7
    2.1.2. Povrch 8
    2.1.3. Klíma 8
    2.1.4. Vodstvo 9
    2.1.5. Biosféra 9
    2.1.6. Ochrana životného prostredia 9
    2.2. História 10
    2.3. Hospodárstvo 11
    2.4. Štátne zriadenie 12
    2.5. Počet obyvateľov, hustota 12
    2.6. Národnosti a úradné jazyky 12
    2.7. Cestovný ruch 13
    3. Vlastná práca 16
    4. Marketing 18
    5. Program animácie 21
    6. Dôležité informácie 26
    7. Resumé 28
    8. Použitá literatúra 29