Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

44 690   projektov
0 nových

Marketing - vypracované otázky (40)

«»
Prípona
.doc
Typ
vypracované otázky
Stiahnuté
55 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
14151
Posledná úprava
15.07.2012
Zobrazené
1 178 x
Autor:
kyanid696
Facebook icon
Detaily projektu
Popis:
1. Marketing jeho úloha a postavenie v ekonomike.

Marketing – je spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny produktov a hodnôt to, čo potrebujú a chcú.
- je funkcia podniku, kt. sa zaoberá riadením všetkých činností, kt. súvisia s analýzou plánovaním, organizáciou a kontrolou, kt. podnik uskutočňuje s cieľom dosiahnutia uspokojenia potrieb spotrebiteľa.

Kľúčové slová:

marketing

otázky



Obsah:
  • 1. Marketing jeho úloha a postavenie v ekonomike.
    2. Charakterizujte základné pojmy marketingu (trh, výmena, transakcie a napísať čo to je).
    3. Vymenujte a charakterizujte základné filozofie marketingu.
    4. Charakterizujte marketingové strategické plánovanie.
    5. Vymenujte a charakterizujte základné časti ročného marketingového plánu (8 častí)
    6. Charakterizujte faktory makroprostredia.
    7. Charakterizujte faktory mikroprostredia
    8. Charakterizujte Marketingový informačný systém MIS a jeho štruktúru.
    9. Vymenujte (charakterizujte) časti marketingového výskumu a jeho nástroje.
    10. Vymenujte a charakterizujte kritériá segmentácie na trhu so spotrebným tovarom.
    11. Uveďte príklady na sociálno-demografické a geografické kritériá segmentácie.
    12. Požiadavky efektívnej segmentácie a ich charakteristiky.
    13. Stratégie výberu cieľového trhu a ich charakteristiky.
    14. Kritériá segmentácie trhu produktov pre spracovateľské účely.
    15. Vymenujte a charakterizujte faktory, ktoré ovplyvňujú nákupné správanie spotrebiteľov.
    16. Vysvetlite model spotrebiteľského správania.
    17. Charakterizujte základné typy zákazníkov. Charakterizujte trhy a ich zákazníkov.
    18. Charakterizujte segmentáciu trhu a jej kritériá.
    19. Ako členíme trh organizácií a uveďte charakteristiku jednotlivých trhov.
    20. Charakterizujte distribúciu, distribučný kanál a ako ich členíme.
    21. Definuj produkt, charakterizuj tri úrovne produktu a znázornite ich.
    22. Čo je to životný cyklus produktu, vymenuj a charakterizuj jednotlivé etapy životného
    23. Vymenuj a charakterizuj etapy efektívnej komunikácie.
    24. Vymenuj a charakterizuj zložky komunikačného mixu
    25. Definuj maloobchod a veľkoobchod a charakterizuj základné etapy rozhodovania
    26. Typy a charakteristika rozpočtu na komunikáciu
    27. Aké faktory ovplyvňujú stanovenie ceny produktov a podrobne ich uveďte
    28. Vymenujte a charakterizujte spôsoby stanovenia ceny
    29. Vymenuj a charakterizuj cenové zľavy a vymenuj vlastnosti ceny
    30. Vymenuj a charakterizuj ciele cenovej politiky
    31. Čo je to vertikálny marketingový distribučný systém a charakterizuj hlavné typy vertikálnych marketingových systémov
    32. Čo je to public relations a aké sú jeho základné charakteristiky
    33. Vymenuj a charakterizuj základné rozhodnutia o jednotlivých produktoch
    34. Čo je to produktový mix, uveď a vysvetli jeho základné charakteristiky
    35. Porovnaj stratégie push a pull a graficky ich znázorni
    36. Faktory ovplyvňujúce tvorbu komunikačného mixu a ich charakteristiky
    37. Čo je to podpora predaja a vymenuj jej nástroje
    38. Charakterizuj službu a jej znaky
    39. Aké služby ponúka nezisková organizácia a aké sú špecifiká jej marketingového mixu
    40. Marketingový mix služieb, charakteristika zákazníka a poskytovateľa služby v procese výmeny