Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

44 293   projektov
4 nových

Založenie fiktívnej firmy v oblasti zábavy a reštauračných služieb - K-Twister, spol. s r. o.

«»
Prípona
.docx
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
1,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
47419
Posledná úprava
12.11.2018
Zobrazené
9 x
Autor:
kajak
Facebook icon
Detaily projektu
Popis:
Otvorenie podniku K-Twister, spol. s r. o. je naplánované na február 2017 na západnom Slovensku, v krásnom meste Trnava. Budeme poskytovať služby v oblasti zábavy a pohostenia. Prostredníctvom nášho kvalifikovaného personálu, kvalitného vybavenia a príjemného prostredia budeme ponúkať svojím zákazníkom, teda jednotlivcom, skupinám alebo aj celým rodinám miesto na oddych, stretávky, trávenie voľného času, stretnutia so svojimi idolmi a samozrejme miesto, kde sa môžu dobre najesť. Hlavným cieľom tohto podniku je uspokojovať potreby a nároky zákazníkov. Úrovňou poskytovaných služieb, príjemným a spoločenským prístupom k zákazníkom sa budeme neustále snažiť získať si ich a prilákať tak stále nových a nových potenciálnych zákazníkov.

Podnik K-Twister, spol. s r. o. plánujeme neustále rozvíjať a prispôsobovať dobe, a to v podobe inovovania svojich ponúkaných služieb. Predpokladá sa, že vývoj podniku bude úspešný aj čo sa týka finančnej stránky. To znamená, že predpokladáme príliv finančných prostriedkov, ktoré by pokryli naše náklady a priviedli nás k dosiahnutiu zisku.

Kľúčové slová:

vlastná firma

marketingový mix

založenie firmy

hudobný klub

reštaurácia



Obsah:
  • Úvod
    1 Charakteristika firmy
    1. 1 Opis firmy
    1. 2 Motivácia
    1. 3 Základné údaje o firme
    2 Marketingové prostredie
    2. 1 Marketingové makroprostredie
    2. 2 Marketingové mikroprostredie
    3 Spotrebiteľské správanie
    3. 1 Faktory charakterizujúce nákupné správanie spotrebiteľa
    3. 2 Správanie po nákupe
    4 Nákupné správanie organizácii
    5 Segmentácia trhu, výber cieľového trhu
    5. 1 Cielený marketing podniku
    5. 2 Segmentácia trhu
    5.3 Výber cieľového trhu
    6 Marketingové plánovanie
    6. 1 Tvorba podnikateľského portfólia
    6. 2 Swot marketingová analýza
    6. 3 Stratégia podniku
    7 Marketingový mix
    7. 1 Produkt
    7. 1. 1 Úrovne produktu
    7. 1. 2 Produktový mix
    7. 2 Cena v marketingu
    7. 3. Distribúcia
    7. 4 Marketingová komunikácia
    Záver
    Zoznam príloh