Stratégia penziónu Stoh - semestrálny projekt z predmetu Strategický manažment (prípadová štúdia)
Semestrálna práca24 s. / 2. roč. / doc
ÚvodV tomto semestrálnom projekte sa pokúsim vytvoriť stratégiu podniku vstupujúceho na trh. Podnikať budem v oblasti ubytovacích služieb, konkrétne, stratégiu venujem výstavbe a následnej prevádzke penziónu. Mojim cieľom je vytvoriť stratégiu, ktorá sa bude dať implementovať. Penzión sa bude stavať v centre obce Zázrivá, kde má jeden so spoločníkov pozemok. V stratégii na začiatku určím ciele, víziu a poslanie podniku, ktoré by mali byť podložené potrebnými analýzami - externou a internou. V zá...
|
|
0,3 |
19x |
|
Strategický marketing organizácie zameranej na seniorov - Poistovňa APIA
Seminárna práca28 s. / 2. roč. / doc
Úvod a charakteristika subjektuSubjektom, ktorému som sa vo svojej práci rozhodla venovať, je Austrálska agentúra pre poistenie seniorov - APIA (Australian Pensioners Insurance Agency). Táto špecializovaná poisťovňa je členom skupiny Suncorp, jednej z vedúcich austrálskych organizácií zaoberajúcej sa poistnými a finančnými službami.Keďže na poistnom trhu existuje obrovské množstvo spoločností, aj APIA hľadala spôsoby, ako sa odlíšiť od ostatných subjektov podobného zamerania a rozhodla sa koncen...
|
|
0,3 |
13x |
|
Marketingová organizačná štruktúra podniku (Strategický marketing)
Seminárna práca17 s. / 2. roč. / doc
Organizačná štruktúra je množina prvkov, resp. štruktúrnych jednotiek organizácie a vzťahov medzi nimi.Prvkom, štruktúrnou jednotkou je ucelená časť organizácie, a to útvar a pracovisko. Útvar má vymedzenú funkciu, právomoci a zodpovednosti a je prepojený vertikálnymi a horizontálnymi väzbami s inými útvarmi.Vzťahy medzi nimi sú informačné väzby, ktoré pomáhajú realizovať nevyhnutné informačné prepojenie na plnenie vykonávacích procesov. Je to informačný proces výsledkov rozhodovania po hierarch...
|
|
3,8 |
13x |
|
Marketingový plán stavebnej spoločnosti Doprastav, a.s.
Seminárna práca18 s. / 2. roč. / doc
Doprastav, a.s., je moderná stavebná spoločnosť, ktorá už viac ako pol storočia vytvára stavebné diela vysokých architektonických a úžitkových hodnôt . Počas svojho vývinu sa vyprofilovala na najväčšiu, najsilnejšiu a najstabilnejšiu stavebnú spoločnosť na Slovensku, ktorá patrí k špičkám vo svojom odbore. Doprastav, a.s., je od roku 2001 súčasťou nadnárodnej skupiny DDM Group, ktorá patrí k najväčším stavebným zoskupeniam na území Českej a Slovenskej republiky. Okrem Doprastavu, a.s. a jeho dcé...
|
|
0,2 |
22x |
|
Typy rastových stratégií - strategický marketing
Seminárna práca17 s. / 2. roč. / docx
Strategický riadiaci proces je súborom činností a rozhodnutí, ktoré vedú k formulovaniu plánu podniku a jeho realizácii. Je podstatnou súčasťou aktivít každého moderného podniku (či už je malý alebo veľký), ktorý pôsobí v trhových podmienkach. Jeho úlohou je dlhodobé usmerňovanie činností podniku tak, aby bolo naplnené jeho poslanie a zaistené ciele. Zahŕňa kľúčové rozhodnutia a kľúčové kroky, realizované vrcholovým vedením podniku i vedením jednotlivých podnikových útvarov s jednotnou úlohou: v...
|
|
0,1 |
16x |
|
Strategický marketing (podoby marketingových stratégii, prístupy tvorby cien...)
Referát9 s. / 2. roč. / docx
Podoby marketingových stratégii 1. Produktové stratégie Produktové stratégie sa zameriavajú na zmenu výrobkového portfólia, modifikáciou produktu, štandardizáciou produktu, spôsobom balenia a požičiavaním značiek.Produktová stratégia je proces koordinovania rozhodnutí o druhoch produktov, produktových radoch a produktovom mixe ( portfóliu). Prienik na trh Prienik na trh ide o zvýšený predaj toho istého produktu väčšiemu počtu zákazníkov rovnakého typu. Rozšírenie trhu Rozšírenie trhu znamená zís...
|
|
0,1 |
1x |
|
Dagmar Lesáková a kol.: Strategický marketing (1.časť)
Skriptá80 s. / 4. roč. / pdf
Ide o sken prvej polovice učebnice na Strategický marketing (kapitoly 1 až 7, vrátane).1 PODSTATA A VYMEDZENIE STRATÉGIECieľom kapitoly je:- vysvetliť podstatu strategického riadenia podnikov,- charakterizovať tri úrovne stratégií používaných v podnikateľských subjektoch,- uviesť základné prístupy k vymedzeniu stratégie,- definovať marketingovú stratégiu a jej základné charakteristiky,- vymedziť pojem a vlastnosti konkurenčnej výhody.1.1 PODSTAT STRATEGICKÉHO RIADENIA PODNIKOVStratégia je nástro...
|
|
10,9 |
4x |
|
Strategický marketing (charakteristiky, princípy, filozofia...)
Referát7 s. / 2. roč. / docx
Strategický marketing Charakteristiky marketingu1. Cieľom marketingu je poznať a rozumieť zákazníkovi tak dobre, že výrobok alebo služba mu budú vyhovovať a samy sa predajú.2. Marketing je prostriedok, pomocou ktorého sa rozvíja a sprostredkuje blahobyt ľudí.3. Slovo marketing pochádza z anglických slov market- trh a ing- činnosť, číže slovo marketing môžeme voľne preložiť ako činnosť s trhom. 4. Marketing je vedná disciplína, ktorá sa zameriava na uspokojovanie potrieb zákazníkov.5. Marketing j...
|
|
0,1 |
0x |
|
Apple Inc. (seminárna práca - Strategický marketing)
Seminárna práca67 s. / 4. roč. / zip
Seminárna práca sa zaoberá rozborom spoločnosti APPLE Inc., jeho históriou, charakteristikou z ekonomického hľadiska, vývojovými etapami, postavením na trhu, rozborom vyrábaných produktov, analýzou jeho mikro a makroprostredia, SWOT analýzou danej spoločnosti a analýzou konkurencie a stratégií. Práca obsahuje word (28 strán) a tiež prezentáciu (39 strán).
|
|
9,4 |
45x |
|
Projekt-Strategický marketing- firma STRUBE.sk
Projekt31 s. / 4. roč. / docx
Cieľom tohto projektu je vysvetliť, ako funguje marketing Strube SK, spol. s.r.o. a skúmať marketingovú komunikačnú stratégiu a možnosti spoločnosti zlepšenia pre Strube SK. Neustálym zavádzaním nových plodín a odrôd na slovenský trh sa môžu vyskytnúť nové propagačné možnosti. Zavedenie a realizácia nových, moderných prístupov v oblasti marketingovej komunikácie pre Strube SK by bol účel tejto práce.
|
|
0,8 |
2x |
|
Coca-Cola s.r.o. stretegický marketing
Seminárna práca25 s. / 2. roč. / docx
Predmet podnikania: - výroba nealkoholických nápojov, balených vôd a vôd s príchuťou, džúsov, nektárov, športových a energetických nápojov, nápojov na báze kávy, čaju a výťažkov z bylín,- výroba základných surovín pre nealkoholické nápoje, - kúpa tovaru na účely jeho predaja iným prevádzkovateľom živnosti v rozsahu voľnej živnosti - veľkoobchod, - kúpa tovaru na účely jeho predaja konečnému spotrebiteľovi v rozsahu voľnej živnosti - maloobchod, - sprostredkovateľská činnosť, - poskytovanie časov...
|
|
0,1 |
58x |
|
Tvorba marketingovej stratégie
Semestrálna práca19 s. / 4. roč. / docx
MARKETINGOVÁ STRATÉGIA „Trh, trhový mechanizmus, trhové aktivity, to sú pojmy, ktoré veľmi úzko súvisia s marketingom. Pokiaľ existuje alebo pokiaľ sa buduje trhová ekonomika, tak jej úspešnosť je priamo závislá na marketingu, jeho formovaní a uplatňovaní v každodennom živote podnikateľského subjektu.“Ak chceme uvažovať o dlhodobej prosperite podniku na trhu, musíme si uvedomiť, že s úspešnosťou je spojená marketingová stratégia, ktorú si musí každý podnik vypracovať sám. Marketingová stratégia ...
|
|
0,1 |
10x |
|
SWOT analýza - strategický marketing
Seminárna práca15 s. / 2. roč. / doc
Seminárna práca je zameraná na priblíženie problematiky týkajúcej sa SWOT analýzy, ktorá je ľahko použiteľným nástrojom na rýchle spracovanie prehľadu o strategickej situácii podniku.
V teoretickej časti sme v krátkosti vysvetlili pôvod a význam pojmu SWOT analýza. Taktiež sme uviedli proces jej tvorby a štruktúru. Tieto teoretické informácie sú podkladom pre spracovanie praktickej časti seminárnej práce.
Praktická časť práce je zameraná na špecifikovaní SWOT analýzy na konkrétnom podniku...
|
|
0,2 |
38x |
|
Študijný materiál z predmetu Strategický marketing
Študijný materiál23 s. / 4. roč. / docx
1.1 Podstata strategického riadenia podnikov- je to nástroj, ktorý podnik používa na dosiahnutie svojich cieľov. Vymedzujú sa ňou dlhodobé ciele, volia postupy na ich plnenie a alokujú zdroje na ich dosiahnutie. Východiskom tvorby stratégie je analýza zákazníkov, konkurentov a schopností podniku, označená ako analýza 3C.Analýza zákazníkov:- Kto tvorí zákaznícku bázu podniku- Kde a kedy zákazníci nakupujú- Čo motivuje zákazníkov k nákupu- Aká je segmentácia konkrétneho produktového trhu z hľadisk...
|
|
0,1 |
18x |
|
Strategický marketing (výcuc z knihy, vhodné ako príprava na skúšku)
Prednášky41 s. / 4. roč. / doc
Dokument obsahuje kompletnu prednášku s popisom a analýzou postupov pri startegickej analýze marketingovych činnosti. Je to výcuc z knihy, vhodné ako príprava na skúšku...Marketing a strategický marketing Marketing znamená uvedomelé, na trh orientované vedenie podniku, kde zákazník je v centre pozornosti počas celého podnikateľského procesu. Cieľom marketingu je prostredníctvom výmeny uspokojovať potreby, želania a dopyt zákazníkov, vytvoriť pre zákazníkov hodnoty, a tak zabezpečiť splnenie stan...
|
|
0,5 |
40x |
|
Strategický marketing - študijný materiál, prehľad
Poznámky22 s. / 1. roč. / docx
1. Definícia Strategický marketingStrategický marketing môžeme charakterizovať ako proces, ktorý je spojený hlavne s vypracovaním:• Analýz faktorov vnútorných podmienok podniku• Analýz faktorov príležitostí a ohrozenia podniku• Analýz faktorov konkurencie• S participáciou na vytvorení súboru cieľov podniku a na formulovaní podnikových stratégií na ich dosiahnutie• So stanovením marketingových cieľov• S voľbou marketingových stratégií na dosiahnutie marketingových plánov• S komplexným riadením ma...
|
|
0,2 |
11x |
|
Strategický marketing - vypracované otázky na skúšku
Vypracované otázky25 s. / 4. roč. / doc
Vypracované otázky (81 otázok) na skúšku zo Strategického marketingu na SPU v Nitre.
1. Definície marketing a strategický marketing
Marketing je podniková filozofia založená na poznaní trhu.
Marketing orientuje podnik na uspokojovanie potrieb spotrebiteľov.
Marketing je metóda, postup uvedenia nápadu na trh.
Marketing je spôsob riadenia a podnikania.
Strategický marketing je aktivita založená na riadení jednotlivých činností a ich koordinácií a súčinnosti čiastkových op...
|
|
0,3 |
46x |
|
Marketing (vývoj marketingu, rozdelenie marketingu)
Prednášky28 s. / 1. roč. / docx
Teoretické základy marketingu
1.1 Obsah a podstata marketingu
Marketing je spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny produktov a hodnôt to, čo potrebujú a chcú.
Definícia vychádza z nasledujúcich zákl. pojmov:
1.) potreby – ľudská potreba je stav pocižovaného nedostatku
2.) želania – ľudské želania reprezentujú formu ľudských potrieb
3.) dopyt
4.) produkt – človek uspokojuje svoje potreby prostredníctvom produktov
5.) v...
|
|
8,9 |
11x |
|
Strategický personálny informačný systém
Seminárna práca10 s. / 3. roč. / doc
Podľa J. Koubeka personálny informačný systém predstavuje usporiadaný počítačový systém zisťovania, uchovávania, spracovávania a poskytovania informácií o všetkom, čo sa týka personálnej práce v organizácii. Neoddeliteľnou súčasťou personálneho informačného systému je súbor metód a postupov používaných pri práci s informáciami, vrátane pravidiel týkajúcich sa prístupu k týmto informáciám. Personálny informačný systém je dôležitou súčasťou správneho vedenia podniku, pretože mať pravdivé, presné, ...
|
|
0,1 |
12x |
|
Strategický marketingový manažment- prednášky
Prednášky78 s. / 2. roč. / doc
Stratégia je nástroj, ktorý podnik používa na dosiahnutie svojich cieľov. Stratégiou sa vymedzujú dlhodobé ciele podniku, volia sa postupy na ich naplnenie a alokujú zdroje na ich dosiahnutie.Cieľ:- vymedzenie plánov „správania sa“ na trhu v dlhodobom horizonte (max. 3 roky),- hľadanie metód dosiahnutia strategických trhových cieľov (ako?),- smerovanie podnikania (ktoré trhy, ktoré produkty) - bázou je „kritérium efektívnosti“ - robiť správnu vec (efektívnosť sa zameriava na dlhodobé použitie).S...
|
|
0,8 |
70x |
|
Marketingová stratégia (otázky na skúšku)
Vypracované otázky23 s. / 4. roč. / doc
Na vývojové fázy strategického riadenia existujú viaceré názory, ktoré sú zhodné v tom, že prezentujú postupný prechod od jednoduchších prístupov k zložitejším, od mechanických riešení k tvorivým, od reagovania predovšetkým na interné problémy taktiež na externé a na zosúladenie takýchto predpokladov.•Finančne orientované plánovanie - začalo sa presadzovať v 50-tych rokoch a 60-tych rokoch 20. storočia. Dôraz sa kládol na krátkodobé riadenie, preferuje funkčné prístupy k riadeniu a typickými nás...
|
|
0,2 |
4x |
|
Strategický marketingový manažment
Prednášky70 s. / 2. roč. / doc
1. Podstata a vymedzenie stratégie1.1 Podstata strategického riadenia podnikovStratégia je nástroj, ktorý podnik používa na dosiahnutie svojich cieľov. Stratégiou sa vymedzujú dlhodobé ciele podniku, volia sa postupy na ich naplnenie a alokujú zdroje na ich dosiahnutie.Cieľ:- vymedzenie plánov „správania sa“ na trhu v dlhodobom horizonte (max. 3 roky),- hľadanie metód dosiahnutia strategických trhových cieľov (ako?), - smerovanie podnikania (ktoré trhy, ktoré produkty) - bázou je „kritérium efek...
|
|
0,8 |
26x |
|
Cestovná kancelária Liptour - Strategický marketing
Seminárna práca22 s. / 2. roč. / doc
Predmetom mojej seminárnej práce je cestovná kancelária Liptour, ktorá pôsobí v troch slovenských mestách a nie je veľmi známa. V mojej práci som sa snažila využiť a prakticky aplikovať svoje teoretické vedomosti zo strategického marketingu na túto spoločnosť.
V prvých častiach som sa zaoberala charakteristikou podniku a definovaním stratégie. V ďalších kapitolách som rozobrala analýzy od situačnej analýzy až po analýzu konkurencie, odvetvia a zákazníkov, kde som využila model 5W a ABC analýzu...
|
|
0,3 |
65x |
|
Marketingová štúdia - Lístok s.r.o.
Seminárna práca25 s. / 1. roč. / doc
Prečo je spoločnosť Lístok s.r.o. marketingovo orientovaná?Odpoveď na otázku prečo by mala moja firma byť aj marketingovo orientovaná nenechala na seba dlho čakať a už pri zakladaní firmy som sa začala zaoberať odpoveďou na túto dôležitú súčasť podnikania a mojich podnikateľských aktivít. Pestré konkurenčné prostredie, v ktorom sa nachádza moja firma núti podnikateľov byť marketingovo orientovaný, obstáť medzi bohatou konkurenciu a vzhľadom k tomu, že ponuka už dávno začala prevyšovať dopyt po f...
|
|
0,3 |
7x |
|
Strategický marketingový manažment
Poznámky78 s. / 2. roč. / doc
Stratégia je nástroj, ktorý podnik používa na dosiahnutie svojich cieľov. Stratégiou sa vymedzujú dlhodobé ciele podniku, volia sa postupy na ich naplnenie a alokujú zdroje na ich dosiahnutie. Cieľ: - vymedzenie plánov „správania sa“ na trhu v dlhodobom horizonte (max. 3 roky), - hľadanie metód dosiahnutia strategických trhových cieľov (ako?), - smerovanie podnikania (ktoré trhy, ktoré produkty) - bázou je „kritérium efektívnosti“ - robiť správnu vec (efektívnosť sa zameriava na dlhodobé použiti...
|
|
0,7 |
13x |
|
Prednášky - Marketing
Prednášky29 s. / 3. roč. / doc
V súbore je označené, ktoré časti sa vyskytujú na teste.
Definícia marketingu
Marketing je sociálny proces, pri ktorom jednotlivci a skupiny získavajú to, čo potrebujú a chcú prostredníctvom tvorby, ponuky a výmeny hodnotných produktov a služieb s ostatnými jednotlivcami alebo organizáciami (Kotler)
Marketing ako prax
- umenie predávať produkty
- proces výmeny medzi jednotlivcami alebo organizáciami, ktorého výsledkom je vzájomný prínos a uspokojovanie potrieb zúčastnených.
- riadiaci p...
|
|
0,4 |
27x |
|
Marketingové stratégie
Vypracované otázky30 s. / 2. roč. / doc
Stratégia - jednotný, súhrnný a integrovaný plán, ktorý je navrhnutý, aby zabezpečil dosiahnutie základných cieľov podnikuZnaky: 1. cieľové smerovanie 2. systémový charakter 3. procesné smerovanie 4. reálna podstata 5. vyváženosť obsahu a formy 6. variantnosť riešenia 7. smerodajnosť pre ďalšie rozhodnutia 8. rozhodujúci význam z viacerých hľadískVývojové fázy: FINANČNÉ PLÁNOVANIE - 50. - 60. roky, dôraz na krátkodobejšie cykly, lebo trhové prostredie bolo stabilné s dostatkom zdrojov, využíva ...
|
|
0,4 |
7x |
|
Strategický marketing
Vypracované otázky21 s. / 2. roč. / docx
1. Definície marketing a strategický marketing Marketing je podniková filozofia založená na poznaní trhu.Marketing orientuje podnik na uspokojovanie potrieb spotrebiteľov.Marketing je metóda, postup uvedenia nápadu na trh.Marketing je spôsob riadenia a podnikania.Strategický marketing je aktivita založená na riadení jednotlivých činností a ich koordinácií a súčinnosti čiastkových opatrení do jednotného systému, ktorý vedie k dosiahnutiu marketingových cieľov.Strategický marketing je proces zlade...
|
|
0,1 |
6x |
|
Strategický marketing firmy
Seminárna práca27 s. / 2. roč. / docx
Cieľom tejto seminárnej práce bude všímať si aplikáciu teoretických poznatkov zo strategického marketingu v praxi vo firme STROJSPIŠ spol. s r.o.
Firma STROJSPIŠ, spol. s r.o. bola založená v roku 1996 so sídlom v Spišskej Novej Vsi. Je súkromnou firmou a nástupníckym subjektom štátneho podniku STS Spišská Nová Ves, ktorý bol založený v roku 1948. Stavia na základoch viac ako 50 ročnej tradície v strojárenskej výrobe. Firma je jedna z menších vo svojom odvetví s ročným obratom 2,3 mil. € Šta...
|
|
0,1 |
8x |
|
Študijný materiál na Strategický manažment
Prednášky55 s. / - roč. / pdf
1 PODSTATA A VYMEDZENIE STRATÉGIEVo všeobecnosti možno tvrdiť, že úspech mnohých firiem možno pripísať ich stratégiám. Stratégia je odvodená od gréckeho slova stratos (generál), ktoré pôvodne označovalo umenie a vedu riadiť vojenské operácie a veliť vojskám. Podobne aj dnes niektoré slovníky definujú stratégiu ako vedu o plánovaní a vedení vojenských operácií. Činnosť vojenských formácií na bojovom poli sa tak prirovnáva k pôsobeniu moderného podniku v konkurenčnom prostredí.Názor na podstatu a ...
|
|
0,5 |
45x |
|
Strategický marketing (spracované kapitoly z knihy Lesáková, D. a kol.: Strategický marketingový manažment)
Poznámky7 s. / 2. roč. / doc
STRATÉGIA: nástroj, kt. podnik využíva na dosiahnutie svojich cieľov- vymedzujú sa dlhodobé ciele podniku, volia sa postupy na ich naplnenie a alokujú sa zdroje na ich dosiahnutie- aktívne reagovať na zmeny v prostredí, ovplyvňovať ich a nie pasívne vyčkávať a reagovať na vplyvy prostrediazákladné znaky: externá orientácia na trh (citlivosť na želania zákaz), aktívne smerovanie sg (ovplyv udalosti v prostredí), kvalitný info systém, kontinuálna analýza a rozhodovanie, hodnotenie viacerých altern...
|
|
0,1 |
3x |
|
Strategický marketing
Študijný materiál25 s. / 5. roč. / doc
1. Definujte stratégiu na základe 5P podľa Mintzberga a popíšte význam stratégie pre podnikH.Mintzberg - definuje stratégiu na základe 5P:• stratégia ako plán (plan) - cieľavedome usmerňované konanie, je návodom na správanie sa v určitej situácii• manéver (ploy) - súčasťou plánu a je stratégiou v zmysle úskoku alebo ľsti prostredníctvom ktorého chce podnik zmiasť súperov• šablóna (pattern) - určitá pravidelnosť v konaní, je to určitá logika strategického myslenia• postavenie (position) - umiestn...
|
|
3,2 |
1x |
|
Strategický marketingový manažment - výcuc z knihy
Poznámky78 s. / 2. roč. / doc
Skrátená kniha "Strategický marketingový manažment" na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave - Dagmar Lesáková a kol., 2004
náhľad v dokumentácii
|
|
0,9 |
10x |
|
Manažment - Úvod do Marketingu
Seminárna práca9 s. / 1. roč. / doc
1.1 Názov firmy
Firma JENNY s.r.o. je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel: Sro, vložka 1111/T s platnosťou od 01.06.2000.
1.2 Právna forma
Právnou formou spoločnosti JENNYje Spoločnosť s ručením obmedzeným.
1.3 Sídlo firmy
Spoločnosť v súasnosti sídli v v centre mesta Trnava, na Gagarinovej ulici č.17, 811 07, P.O.BOX 24
1.4 Majiteľ
Spoločnosť bola založená spoločníkmi Ing. Jánom Polakovičom a Ing. Janou Polakovičovou, spoločníci majú 10 ročnú prax v odvetví. Spolo...
|
|
0,1 |
13x |
|
Obsah marketingového plánu
Seminárna práca14 s. / 2. roč. / doc
Marketingový plán je výsledok marketingového plánovania, teda snahy o dosiahnutie súladu medzi podnikovými marketingovými cieľmi, trhovými príležitosťami a podnikovými zdrojmi. Proces marketingového plánovania býva vo firmách každoročnou záležitosťou.
Marketingový plán vyjadruje ciele, ktoré sa podnik snaží v priebehu roka dosiahnuť spolu s postupmi slúžiacimi na ich dosiahnutie. Berie do úvahy želania zákazníkov, takisto výnimočné kompetencie podniku. Dôležitým znakom marketingového plánu by...
|
|
0,1 |
5x |
|
Senior Care
Seminárna práca23 s. / 2. roč. / doc
Ukážka:Úvod Pre moju seminárnu prácu som si vybral spoločnosť Home Instead Senior Care so sídlom v Omahe v americkom štáte Nebraska. Ide o spoločnosť poskytujúcu starostlivosť o seniorov, ktorá je perspektívnym odvetvím v súvislosti s trendami v budúcom vývoji svetovej populácie
|
|
0,2 |
6x |
|
Swot analýza ako nástroj vo firme - strategický manažment
Semestrálna práca8 s. / 2. roč. / docx
Analýza SWOT patrí medzi nástroje, ktoré môžu firmy využívať pre kvalitné vyhodnotenie činnosti firmy v spolupráci s čo najširším týmom pracovníkov. Analýza SWOT patrí medzi nástroje, ktoré môžu menaežeri firmy využívať pre kvalitné vyhodnocovanie činnosti firmy v spolupráci s čo najširším tímom pracovníkov. Nie je na mieste očakávať nové, prevratné zistenia – rozhodujúce javy sú kvalitnému a angažovanému vedeniu firmy známe a sú dennou súčasťou ich premýšľania o práci, ich podmienkach a v...
|
|
0,2 |
2x |
|
Ekonomický plán - Kvetinárstvo MADUX, s. r. o.
Seminárna práca9 s. / 2. roč. / doc
ÚVOD MADUX, s. r. o. je kvetinárstvo, ktorého vznik sa datuje na rok 1935. Zakladateľmi boli pán Velič a pán Varga, ktorých cieľom bolo priniesť na slovenský trh zahraničné produkty - kvetiny. Pôsobila až do roku 1951, kedy bolo znárodnené. Sídlo bolo na Vazovovej 4 v Bratislave. Tovar dovážali osobne z Holandska, neskôr za pomoci distribučnej firmy Fergie. V roku 1951 sa stal podnik štátnym a jeho činnosť postupom času zanikla, konkrétne v roku 1960. Priestory boli vrátene v roku 1990 potomkom ...
|
|
0,2 |
15x |
|
Úvod do strategického marketingu a jeho základné kategórie
Prednášky41 s. / - roč. / doc
Stratégia a marketingová stratégiaStratégia» pojem pochádza zo starovekého Grécka a súvisel s vojnami → umenie veliteľa viesť boj» v terminológii obchodníkov a výrobcov znamená schopnosť rozhodovať na základe vysokej odbornosti a profesionality» stratégia je riadenie určitej činnosti pre dosiahnutie základných cieľov, obecný postup, umenie koncepčne dosahovať stanovené ciele» taktika je tu chápaná ako „v danej situácii voľba čiastkových, priestorovo a časovo obmedzených postupov“» vo všeobecnom ...
|
|
0,8 |
3x |
|
Všetky prednášky na Strategický marketing
Prednášky203 s. / 2. roč. / zip
1.1 Marketingový řídící proces
Situační analýza
Strategické záměry
Marketingové programy
Koordinace a kontrola
1.1.1 Situační analýza
Vnitřní analýza
Přehled marketingové efektivnosti
Marketingový audit
Analýza ABC
Portfolio analýza
Analýza ziskovosti a marketingové produktivity
Vnější analýzav
Analýza a měření trhu
Analýza subjektů trhu (zákazníci, konkurenti, distributoři, dodavatelé)...
|
|
5,0 |
1x |
|