Elektrotechnológia - skriptá (ÚVOD DO ELEKTROTECHNOLÓGIE, KVALITA VÝROBKOV A SLUŽIEB, ZLEPŠOVANIE PROCESOV...)
Skriptá61 s. / 1. roč. / doc
1.1 Elektrotechnológia ako vedný odbor Elektrotechnológia je veda o aplikácii výsledkov prírodných vied a inovácií vo výrobe kvalitných elektrotechnických prvkov a systémov.Elektrotechnológia posudzuje existujúce a hľadá nové spôsoby premeny materiálov na polovýrobky, súčiastky, dielce, uzly až po systém s cieľom zabezpečiť vopred požadovanú a špecifikovanú kvalitu.Elektrotechnológia je proces premeny a komercionalizácie nových informácií, poznatkov a vedomostí do zlepšených a nových výrobkov/sl...
|
|
0,4 |
9x |
|
Samohodnotenie hotela D pomocou metódy EFQM model excellence.
Analýza32 s. / 4. roč. / docx
1. Popis EFQMModel výnimočnosti EFQM je nástroj určený ku komplexnému posudzovaniu firmy a jej výkonu, známy tiež pod označením EFQM Excellence Model. Zdôrazňuje úlohu vodcovstva v podniku, použitú stratégiu a plánovanie, pôsobenie na pracovníkov, využívané zdroje a partnerstvá ako aj základné predpoklady dobrého fungovania procesov. Výsledkom týchto procesov, je vzťah so zákazníkmi, pracovníkmi ako aj vzťah k spoločnosti, čo predstavuje výsledky kľúčových činností podniku. Rešpektuje princípy, ...
|
|
0,4 |
21x |
|
Návrh zlepšenia systému riadenia kvality - DanMag s.r.o
Semestrálna práca28 s. / 5. roč. / doc
Uplynulé dasaťročie znamenalo významný posun v pohľade na kvalitu produktov ako zo strany zákazníkov, tak aj výrobcov, poskytovateľov služieb a distribútorov. Zástup podnikateľských subjektov sa v oblasti starostlivosti o kvalitu s týmito novými tendenciami veľmi rýchlo vyrovnal. Na slovenskom trhu pôsobí už viac ako štyritisíc firiem, ktorých systém zabezpečovania kvality odpovedá mezdinárodnému štandardu ISO radu 9000. Kvalita - pojem vzťahujúci sa k výrobkom či službám, ale i k prevádzaným či...
|
|
9,5 |
35x |
|
Systém manažérstva kvality
Referát15 s. / 3. roč. / doc
Manažérstvo kvality - je koordinovaná činnosť zameraná na riadenie organizácie s ohľadom na kvalitu.
Riadenie kvality - časť manažérstva kvality zameraná na plnenie požiadaviek na kvalitu.
Súčasné dynamicky sa rozvíjajúce a rýchlo sa meniace ekonomické prostredie stavia podniky pred problém zabezpečenia dlhodobej konkurencieschopnosti. Rozhodujúcim faktorom smerom k zákazníkom v zdravom trhovom prostredí je marketingová stratégia odvíjajúca sa od reklamy, kvality produktov, ceny produktov, dod...
|
|
0,2 |
46x |
|
Manažment kvality (Riadenie kvality, Rozhodnutie a motivácia pre zavedenie systému riadenia kvality...)
Seminárna práca24 s. / 3. roč. / doc
Cieľom našej práce je popis firmy zaoberajúcej sa manažmentom kvality, ktorej úlohou je zvyšovanie výkonnosti firiem, a jej konkrétny prínos ňou ponúkaných služieb pre konkrétnych zákazníkov. S tým súvisí znižovanie nákladov, lepšie využívanie zdrojov, nachádzanie lepších obchodných riešení ktoré umožnia zvýšiť výkonnosť procesov. Všetky tieto činnosti sa podieľajú na zvyšovaní konkurencieschopnosti zákazníkov.Celá práca je rozdelená do troch kapitol. Obsahom prvej kapitoly sú teoretické východi...
|
|
0,1 |
24x |
|
Manažment výroby 1 (ZÁKLADY MANAŽMENTU VÝROBY; VÝROBNÉ CIELE A VÝROBNÁ STRATÉGIA; ROZVOJOVÝ, KRÍZOVÝ A RIZIKOVÝ MANAŽMENT VÝROBY
Prednášky56 s. / 2. roč. / doc
1. ZÁKLADY MANAŽMENTU VÝROBY1.1. Definícia pojmu výroba, význam výroby z hľadiska podnikania v trhovej ekonomikeVýroba je charakterizovaná ako vytváranie materiálnych a s nimi spojených nemateriálnych statkov, ktoré zodpovedajú trhovému dopytu. Produkcia tovaru je spojená s konkrétnym výstupom (output). Tento výstup vzniká tým, že vstupné faktory (input), predovšetkým materiál, sa podrobia transformačnému procesu. Výroba predstavuje základnú hodnototvornú f-ciu podniku a výsledný produkt je súhr...
|
|
0,6 |
8x |
|
Manažérstvo kvality - seminárna práca po rusky
Seminárna práca9 s. / 2. roč. / doc
Современная, быстро изменяющаяся обстановка в Европейском Союзе (ЕС) и во всём мире ставит перед предприятиями, организациями и учреждениями проблему обеспечения длительной возможности конкуренции. В центре внимания стоит волшебное слово качество. Под этим понятием мы имеем в виду продукт - изделие с измеряемыми параметрами, однако уже тяжелее представить себе под этим понятием услугу, процессы и системы управления.
|
|
0,1 |
0x |
|
Návod na dokumentáciu systému manažérstva kvality (STN ISO/TR 10013)
Prezentácia22 s. / 3. roč. / ppt
Typické usporiadanie dokumentácie systému manažérstva kvality zodpovedá buď procesom organizácie. Štruktúre použitej normy kvality a lebo ich kombinácii. Môže sa využiť aj akékoľvek iné usporiadanie, ktoré vyhovuje potrebám organizácie.Štruktúru dokumentácie použitej v systéme manažérstva kvality možno označiť ako hierarchiu dokumentácie. Táto štruktúra uľahčuje distribúciu, udržiavanie a pochopenie dokumentácie. Príloha A znázorňuje typickú hierarchiu dokumentácie systému manažérstva kvality. V...
|
|
0,6 |
13x |
|
Definícia, význam a základné pojmy manažmentu kvality
Prednášky18 s. / 1. roč. / doc
Definícia, význam a základné pojmy manažmentu kvality Manažment kvality (Mkv) nadväzuje na základy manažmentu (40%), marketing (40%) a štatistiku (20%). Tiež nadväzuje na 4 základné funkcie manažmentu: plánovanie, organizovanie, vedenie a kontrola.Kvalita - súhrn vlastností produktu a jeho schopnosť uspokojiť požiadavky zákazníka súborom inhertných (typických) znakov. Slovenská štátna norma ISO 8420 (1986) definuje kvalitu ako „celkový súhrn vlastností a znakov výrobku alebo služby, ktoré mu dáv...
|
|
0,3 |
9x |
|
Riadenie kvality - vypracované otázky na štátnice
Štátnicové otázky19 s. / 3. roč. / doc
Vypracované otázky na štátbice z predmetu riadenie kvality
1. Vymedzenie základných pojmov
Kvalita je celkový súhrn vlastností a znakov výrobku alebo služby, ktoré dávajú schopnosť uspokojovať vopred stanovené alebo predpokladané potreby. Na trhu môže byť úspešná spravidla len tá spoločnosť, ktorej výrobné postupy, výrobná technika a schopností personálu sú na požadovanej úrovni.
Základné požiadavky na kvalitu výroby
Kvalita výroby je v modernej priemyselnej výrobe chápaná ako scho...
|
|
2,8 |
13x |
|
Certifikácia systému kvality
Semestrálna práca16 s. / 2. roč. / doc
Najjednoduchšie kvalitu možno charakterizovať ako schopnosť uspokojiť očakávané požiadavky odberateľa. Cieľom komplexného manažérstva kvality je dlhodobý úspech dosahovaný prostredníctvom spokojného odberateľa, zisk všetkých členov organizácie a jej celková prosperita. Systém manažérstva kvality je spôsob, ako organizácia riadi a kontroluje tie podnikateľské činnosti, ktoré súvisia s kvalitou. Systémy manažérstva kvality sú súčasťou systémov riadenia organizácie. Všetky organizácie sa usilujú o...
|
|
0,1 |
7x |
|
Hodnotenie kvality výrobku (Celo masívne dubové parkety) - 1. program na predmet Riadenie kvality
Semestrálna práca9 s. / 2. roč. / doc
Na začiatku nášho hodnotenia sme si vybrali 10 vlastností, ktoré podľa nás najviac špecifikujú nami vybraný výrobok - výrobok spoločnosti SYM-PARKET, Parky, celo masívne dubové parkety. Snažili sme sa pri tom brať ohľad na vlastnosti, ktoré sú v norme STN EN 14342 presne špecifikované a nie také, ktoré si môže výrobca sám podľa vlastnej vôle upraviť. Následne sme si vybrali 3 vzorky, ktorých údaje sme porovnávali s danou normou. Z tohto porovnávania sme zhodnotili, že vo väčšine prípadoch - dĺžk...
|
|
0,2 |
23x |
|
Riadenie kvality - prednášky, fvt
Prednášky164 s. / 3. roč. / zip
1. Vymedzenie základných pojmov, význam kvality 2. Významné osobnosti z oblasti RK 3. Ekonomika kvality
...
|
|
12,0 |
0x |
|
Riadenie kvality (definícia kvality, Paretova analýza, terminológia...)
Ťahák10 s. / 2. roč. / doc
1. Základy kvalityV konkurenčnom prostredí je kvalita nevyhnutnou podmienkou prežitia podniku. Možno pod ňou rozumieť uspokojenie požiadaviek zákazníka a určitú záruku, že zákazník opäť využije služby podniku. Svetový vývoj ukázal, že záujem o určitý produkt závisí od troch rozhodujúcich faktorov.1. dostupnosť, 2. cena a 3. kvalita. Výrobok, ktorý sa neponúka na trhu v čase, keď ho zákazníci potrebujú, nie je tovarom. Príliš drahý výrobok sa pre zákazníka stáva nedostupným. A produkt, ktorý z hľ...
|
|
0,2 |
18x |
|
Inžinierstvo kvality produkcie - prednášky
Prednášky20 s. / 2. roč. / doc
V Japonsku prešiel systém kvality 3-mi etapami: 1.) zabezpečovanie kvality orientáciou na technickú kontrolu - boli vytvorené tzv. OTK - oddelenia tech.
kontroly, kt. cieľom bolo kontrolovať finálny výrobok. Ukázalo sa, že je nevhodný nebolo zabránené vzniku nezhodných výrobkov priamo vo výrobe - veľké náklady. Anonymita pracovníkov, kt. dané výrobky korigovali = nevýhoda. 2.) zabezpečovanie kvality orientáciou na riadenie procesov - došli na to, že treba sledovať každý jeden
proces 3.) z...
|
|
0,3 |
20x |
|
Štátnicové otázky z Riadenia kvality
Štátnicové otázky27 s. / 3. roč. / docx
1. Vývoj riadenia kvality, význam a definícia pojmu kvalitaPodla ISO 9000:2000 je definovana ako suhrn vlastnosti a charakteristik vyrobku alebo sluzby uspokojovat predpokladane potreby
Z pohladu spotrebitela je def ako miera schopnosti vyrobku plnit funkciu na kt bol urceny
Z pohladu vyrobcu je kvalita spojena s technickou urovnou ako vyrobok plni predpisane technicke podmienky.
Vyvoj riadenia kvality:
kvalita - nastroje vyrobene clovekom sa datuju od 1,7 mil rokov kt boli objavene v Tanzan...
|
|
7,5 |
6x |
|
Riadenie kvality - štátnicové otázky
Štátnicové otázky24 s. / 3. roč. / doc
1. Definovanie pojmu “Riadenie kvality“, Charakteristika „Systému manažérstva kvality“ podľa ISO 9000:2000, Princípy SMK
Kvalita je celkový súhrn vlastností a znakov výrobku alebo služby, ktoré dávajú schopnosť uspokojovať vopred stanovené alebo predpokladané potreby.
Definovanie pojmu „Riadenie Kvality“
- Cieľovo orientovaná aktívna činnosť manažmentu zameraná na organizovanie a riadenie podnikových procesov z pohľadu kvality.
- Je to „filozofia“ manažmentu, ktorá sa aplikuje na všetky...
|
|
5,6 |
22x |
|
Japonské metódy riadenia kvality
Semestrálna práca20 s. / - roč. / doc
Manažment sa v Japonsku vždy vyznačoval výrazne vyjadrenou národnou špecifickosťou. Japonské metódy však do určitého obdobia zostávali v tieni, nepriťahovali pozornosť západných odborníkov. Príčina spočívala možno v tom, že efektívnosť týchto metód, zrejmá pre Japoncov, nebola vôbec zrejmá pre vedcov z iných krajín, ktoré z ekonomického hľadiska predstihli Japonsko.V súčasnosti patrí Japonsko medzi hospodársky najvyspelejšie krajiny. Od konca päťdesiatych rokov zaznamenávala jeho ekonomika vysok...
|
|
0,1 |
4x |
|
Ekonomika kvality (triedenia nákladov podľa modelu PAF a výpočet jednotlivých pomerových ukazovateľov)
Analýza7 s. / 4. roč. / zip
Ekonomika kvality
1. Zatriedenie nákladov podľa zadania do kategórií nákladov modelu PAF
Náklady na prevenciu
• Náklady na kvalitu
Náklady na hodnotenie (kontrolu)
Interné (vnútorné) straty
• Straty z nekvalitnej výroby
Externé (vonkajšie) straty
Úloha:
Zatrieďte nasledovné náklady do kategórií nákladov podľa modelu PAF a vypočítajte:
- jednotlivé pomerové ukazovatele k1, k2, k3, k4, k5,
- podiel NQ k celkovým nákladom, celkovým tržbám organizácie a index zmien NQ,
- riešenie okomen...
|
|
0,1 |
14x |
|
Štatistické metódy kontroly kvality - riadenie kvality
Výpočet11 s. / 4. roč. / doc
Pri výrobe
štvordverovej skrinky bola zavedená štatistická regulácia na operácii
kalibrovanie hrúbky DTD. Pri tejto operácii sa sleduje hrúbka drevotrieskovej
dosky, ktorá má byť h= 19 mm
a maximálna odchýlka v hrúbke +/- 0,2 mm. Operácia sa vykonáva
na dvojstrannej kalibračnej brúske...
|
|
0,3 |
26x |
|
Integrované manažérske systémy - skriptá
Skriptá107 s. / 2. roč. / pdf
Tento učebný text má za cieľ slúžiť ako základná literatúra pre štúdium predmetu Integrované manažérske systémy v druhom ročníku Bc. štúdia pre študentov Hutníckej fakulty Technickej univerzity v Košiciach všetkých študijných odborov. Je nepochybné, že existuje celý rad možností ako naučiť študentov pochopiť princípy manažérskych systémov a ich integráciu. Jednou z prvých otázok je, či študenti majú aspoň základné vedomosti z tejto problematiky, ktoré mohli získať na strednej škole alebo budovať...
|
|
1,2 |
339x |
|
Riadenie kvality - hodnotenie výrobku, hliníková tuba
Meranie8 s. / 4. roč. / doc
1. Výber hodnoteného výrobku
Na hodnotenie kvality výrobku sme si zvolili hliníkovú tubu spoločnosti xxxxx so sídlom v xxxx
Hliník ako obalový materiál je ideálny pre použitie v potravinárstve nakoľko je hygienický, netoxický a uchováva vôňu baleného produktu. Okrem toho je hliník najľahší z obalových materiálov a šetrí suroviny ako aj energetické zdroje potrebné na výrobu obalov. Hliníkové obalové materiály, resp. tuby sú tak ideálne ako obalový materiál pre použitie v potravinárstve, ale t...
|
|
0,3 |
3x |
|
Riadenie kvality
Vypracované otázky30 s. / 3. roč. / doc
Vypracované otázky z predmetu Riadenie kvality.
1. Systém manažérstva kvality (SMK)
Je časť podnikového systému riadenia, ktorá:
- presne špecifikuje povinnosti a kompetencie pre jednotl. pracovníkov v rámci zabezpečovania a zlepšovania kvality,
- umožňuje a podporuje aplikáciu rôznych metód, postupov,
- vyčleňuje adekvátne finančné, materiálne a ľudské zdroje, kt. slúžia k jednému cieľu – dosiahnutie spokojnosti zákazníkov.
Pozitívne účinky SMK
a) Externé – spokojnosť a lojalita zákazn...
|
|
1,6 |
10x |
|
Riadenie kvality - ekonomika kvality
Výpočet7 s. / 4. roč. / doc
PAF (Prevention cost, Appraisal cost, Failure cost) je systém zameraný na prevenciu nákladov, posúdenie nákladov a odstránenie chybných nákladov
Medzi náklady na zabezpečovanie kvality výrobku patria:
- náklady na prevenciu,
- náklady na kontrolu (hodnotenie),
- náklady na straty z nekvalitnej výroby (interné a externé straty).
Podstata spočíva v zahrnutí všetkých finančných výdavkov do uvedených skupín, vybudovaní systému na sledovanie týchto finančných výdavkov so snahou optimalizovať ta...
|
|
0,2 |
15x |
|
Procesný prístup a procesné manažérstvo
Prezentácia51 s. / 2. roč. / ppt
Súčasnosť » Organizácie sa skladajú z funkčných štruktúr, ktoré vykonávajú čiastkové prvky celkových procesov. » Rozdrobené procesy a štruktúry firiem vykazujú vysokú nehospodárnosť. Nehospodárnosť sa neprejavuje v priamych nákladoch na proces, ale v réžii, ktorá je často daná veľkým počtom administratívnych pracovníkov.
|
|
0,2 |
12x |
|
Kvalita produktu
Seminárna práca13 s. / 1. roč. / doc
Súčasné rýchlo sa meniace ekonomické prostredie stavia podniky, organizácie, inštitúcie pred problém zabezpečenia dlhodobej konkurencieschopnosti. Rozhodujúcim faktorom je kvalita produktov alebo služieb. Znamená to zavádzať do praxe nové metódy riadenia, užitočné, no nie samoúčelné zmeny. Cieľom je zvýšenie efektívnosti, výkonnosti a kvality.
Kvalita a jej riadenie
Kvalita produktu alebo služby je súlad s požiadavkami. Jej zabezpečovanie je riadený proces, zahŕňa ľudí, systém výroby, resp. sl...
|
|
0,1 |
7x |
|
Teória systémov a rozhodovania - Systémový model
Seminárna práca7 s. / 2. roč. / doc
Základné pojmy:Kvalita je v súčasnosti rozhodujúcim faktorom stabilného ekonomického rastu podnikov.Moderný systém manažmentu kvality predstavuje posun od stratégie detekcie (metódy následnej kontroly) k stratégii prevencie (kvalita vo fáze návrhu a kvalita procesov zabezpečujúcich životný cyklus produktu).V súčasnom období už pre väčšinu organizácií manažment kvality nepredstavuje iba nevyhnutnú a povinnú súčasť získania či udržania certifikátu kvality, ale stáva sa neoddeliteľnou súčasťou podn...
|
|
0,1 |
6x |
|
Manažment kvality - projekty, otázky, testy, prednášky
Študijný materiál113 s. / 3. roč. / rar
I. Podľa normy ISO 9000:2000 Základy a slovník · „Miera s akou súbor vlastných charakteristík spĺňa požiadavky.“ II. Autori encyklopedického slovníka medzinárodného obchodu · „Kategória úžitkovej hodnoty tovaru, ktorá môže byť vyjadrená rôznymi kvalitatívnymi znakmi a technickými parametrami.“III. Japonské priemyselné normy · „Súhrn príslušných znakov a charakteristík, ktoré sú predmetom ocenenia, ktorého cieľom je stanoviť či výrobok alebo služba vyhovujú účelu svojho použitia alebo nie.“ IV. K...
|
|
9,1 |
11x |
|
Štatistické metódy kontroly kvality (štatistická prebierka)
Projekt10 s. / 2. roč. / doc
Prvý program z Riadenia kvality. Štatistická prebierka.
Pri výrobe štvordverovej skrinky bola zavedená štatistická regulácia na operácii kalibrovanie hrúbky DTD. Pri tejto operácií sa sleduje hrúbka DTD, ktorá sa pohybuje v rozpätí h=19 ± 20 mm. Operácia sa vykonáva na dvojstrannej priebežnej kalibračnej brúske.
ÚLOHY:
a) Vypočítajte regulačné hranice pri štatistickej regulácii meraním metódou , ak bol stanovený kontrolný interval J = 25 min., rozsah výberu n = 5 ks, počet výberov k = 20. ...
|
|
0,7 |
20x |
|
Podstata logistickej filozofie, cieľ a predmet logistického manažmentu
Prednášky34 s. / - roč. / doc
Toky v logistickom reťazci ako predmet logistiky Vymedzenie logistiky = náuka o toku logistických reťazcov, ktorá sa uskutočňuje pri uspokojovaní požiadaviek po produktoch Toky v logistike (fyzické, informačné, peňažné) Tok = zmena stavov pohybu a prerušenie pohybu (stav kľudu), tiež pohyb kvánt jedným smerom Fyzické toky = toky surovín, materiálov, rozpracovaných výrobkov, odpadov, osôb, resp. nosičov informácii, ak sú informácie výstupných produktom Toky informácii = sú o požiadavkách zákazní...
|
|
0,4 |
3x |
|
Alexander Linczényi - Renata Nováková - Manažérstvo kvality
Skriptá300 s. / 5. roč. / pdf
Skriptá Manažérstvo kvality , Slovenská technická univerzita v Bratislave, 2001
|
|
11,4 |
22x |
|
Vypracované otázky z predmetu Riadenie kvality
Vypracované otázky48 s. / - roč. / docx
1. Pojem kvality, význam kvality, vymedzenie pojmovKvalita • výnimočnosť tovaru alebo služby• jej korene siahajú až do vzniku tovarovej výroby a deľby práce• prvé doklady pochádzajú z 3. storočia p.n.l. za Platóna• Aristoteles ju zaradil medzi základné filozofické kategórie• Cicero začal používať pojem qualitas• STN používa pojem kvalita výrobku - súčasnosťVždy bola kvalita dôležitá, ale v minulosti bola inak manažovaná. V minulosti sa manažment podniku zaoberal znižovaniu nákladov vzhľadom k ob...
|
|
0,2 |
4x |
|
Sedem základných nástrojov kvality - riadenie kvality
Výpočet12 s. / 4. roč. / doc
vývojový diagram, paretova analýza, ishikawov diagram, korelačný koeficient, korelačný diagram, histogram...
|
|
0,3 |
34x |
|
Podnikateľský plán - Salaš Vendelín s.r.o.
Ekonomický plán21 s. / - roč. / doc
Predmetom môjho podnikateľského plánu - „salaš Vendelín s.r.o.“ bolo spracovať všetky kapitoly osnovy podnikateľského plánu vlastnej firmy.
Tieto spracované údaje boli vypracované v zmysle platných zákonov, vyhlášok, smerníc Slovenskej republiky.
Uvedenú prácu som si vybral preto, lebo v okolí mojej obce je krásna príroda, ktorú podľa mňa navštevuje stále menej ľudí a myslím si, že keby v budúcnosti vznikol v oblasti, ktorú som opísal v pláne podobný projekt určite by sa tento stav zmenil....
|
|
0,1 |
23x |
|
Riadenie kvality v japonských firmách
Semestrálna práca6 s. / 1. roč. / doc
Tradičné metódy zobrazovania kvality vyrábanej produkcie, ktoré sa v japonských spoločnostiach používali až do polovice šesťdesiatych rokov, sa obmedzovali na kontrolu a vyraďovania chybných výrobkov. V procese vývoja výroby ani tieto metódy nezostali nemenné, ale rozvíjali a zdokonaľovali sa. Z organizačného hľadiska sa systém riadenia kvality vždy budoval tak, aby zodpovedal štruktúre výrobného procesu a jeho požiadavkám. V spoločnostiach v ktorých sa výrobný proces (od nákupu surovín do výrob...
|
|
0,1 |
5x |
|
Riadenie kvality - prednášky
Prednášky34 s. / 3. roč. / ppt
1. VYMEDZENIE ZÁKLADNÝCH POJMOV Základné faktory riadenia kvality výroby Na trhu môže byť úspešná spravidla len tá spoločnosť, ktorej výrobné postupy, výrobná technika a schopností personálu sú na požadovanej úrovni. Základné požiadavky na kvalitu výroby Kvalita výroby je v modernej priemyselnej výrobe chápaná ako schopnosť výrobcu zabezpečiť to: aby výrobný proces prebiehal podľa presne zdokumentovaných postupov, - aby ich dodržiavanie bolo účinne kontrolované - a aby bolo zaručene, že kvalita ...
|
|
0,5 |
16x |
|
Hodnotenie kvality výrobku
Projekt7 s. / 3. roč. / doc
hodnotenie kvality výrobkov
1. Opis výrobku
Vybrali sme si výrobok firmy Kraft Foods Slovakia, a.s. (známejšie ako Figaro) z radu “Sladká Vášeň”. Jedná sa o mliečnu čokoládu s kúskami pomarančového želé.
2. Norma hodnotenia
Norma, podľa ktorej sme vybraný výrobok hodnotili, je z Vestníka Ministerstva zdravotníctva SR zo dňa 6. mája 2002 č.1035/2/2002-100, Potravinový kódex upravujúci čokoládu a cukrovinky.
|
|
0,2 |
20x |
|
Vyhodnotenie nákladov na kvalitu a kumulatívne zhodnotenie vo firme Bera
Semestrálna práca7 s. / 3. roč. / zip
Zo zostrojených grafov vyplývajú nasledujúce závery. V prvom grafe je možné vidieť, že dodávateľ vybavil reklamácie v 4-och mesiacoch na úrovni 100%. Bolo by vhodné opýtať sa ho, prečo nie je možné takto vybavovať reklamácie počas celého roka, resp. dosiahnuť, aby vybavovanie reklamácii garantoval na úrovni minimálne 90% pre každý mesiac.V druhom polroku bol zaznamenaný výrazný nárast hodnoty nezhodných výrobkov (september a október) – graf č. 2. Dôvodom je zvyšujúci sa počet nepodarkov. Je potr...
|
|
0,1 |
2x |
|
Manažérstvo kvality (riadenie kvality)
Referát2 s. / 2. roč. / doc
Manažérstvo kvality (staršie riadenie kvality)je súčasť riadenia podniku; cieľom je optimalizácia pracovných postupov alebo výrobných procesov so zohľadnením materiálových a časových zdrojov, očakávanej konečnej kvality produktu (definovanej pokiaľ možno číselnými parametrami) a predpokladaného ďalšieho rastu a vývoja firmy. Medzi základné nástroje manažérstva kvality patria napríklad zber dát o spokojnosti zákazníka, vyhodnocovanie výkonnosti a spoľahlivosti procesov, počtu reklamácií od zákazn...
|
|
0,1 |
10x |
|
TQM - Totálne riadenie kvality
Prednášky15 s. / 1. roč. / ppt
TQM (Totálne riadenie kvality) je systémový prístup k manažmentu, ktorý má za cieľ neustále zvyšovanie hodnoty pre zákazníka, návrhom a neustálym zlepšovaním organizačných postupov a systémov. Ako to už naznačuje slovo totálny, všetko zasahujúci, TQM sa sústreďuje na manažovanie celého systému, a nielen na niektoré podsystémy, izolované procesy alebo funkčné oddelenia....
|
|
0,1 |
0x |
|