Využitie public relations ako súčasti komunikačného mixu vo vybraných farmaceutických podnikoch
Seminárna práca25 s. / 1. roč. / doc
Touto prácou chceme uviesť čitateľa do problematiky komunikačného mixu so zameraním na vzťahy s verejnosťou(public relations) v oblasti zdravotníctva a konkrétne v oblasti farmácie. Farmáciu sme si vybrali z toho dôvodu, že Slovensko má 30% podiel výdavkov na lieky z celkových výdavkov na zdravotníctvo, čím nenachádza medzi ostatnými európskymi krajinami konkurenciu. V iných krajinách sa na lieky vynaloží v priemere 8-10% prostriedkov vydaných na zdravotníctvo. Vyššiu vypovedaciu schopnosť má vš...
|
|
0,2 |
191x |
|
Marketingová organizačná štruktúra podniku (Strategický marketing)
Seminárna práca17 s. / 2. roč. / doc
Organizačná štruktúra je množina prvkov, resp. štruktúrnych jednotiek organizácie a vzťahov medzi nimi.Prvkom, štruktúrnou jednotkou je ucelená časť organizácie, a to útvar a pracovisko. Útvar má vymedzenú funkciu, právomoci a zodpovednosti a je prepojený vertikálnymi a horizontálnymi väzbami s inými útvarmi.Vzťahy medzi nimi sú informačné väzby, ktoré pomáhajú realizovať nevyhnutné informačné prepojenie na plnenie vykonávacích procesov. Je to informačný proces výsledkov rozhodovania po hierarch...
|
|
3,8 |
13x |
|
Porovnanie využívania nástrojov marketingovej komunikácie u vybraných expresných prepravcov na Slovensku
Diplomová práca91 s. / 5. roč. / doc
V diplomovej práci analyzujeme a porovnávame, ako využívajú nástroje marketingovej komunikácie vybraní expresní prepravcovia na Slovensku. Na základe získaných informácií formulujeme závery a odporúčania v oblasti komunikačného mixu pre spoločnosť DHL a ostatné expresné spoločnosti.
Diplomová práca sa člení na päť kapitol. Cieľom prvej je analyzovať trh vybraných expresných prepravcov na Slovensku. Druhá kapitola je teoretická, venujeme sa nástrojom marketingovej komunikácie. V tretej na zákla...
|
|
1,0 |
75x |
|
Podnikateľský zámer novovzniknutého podniku - Hotel ZEMPLÍN
Ekonomický plán19 s. / 3. roč. / doc
Podnikateľský zámer bol vypracovaný pre potreby manažmentu pred založením firmy a začatím podnikateľskej činnosti. Spracovaný je na obdobie 1 roka s výhľadom na časové obdobie približne 3 - 5 rokov . Mesto Trebišov, aj napriek tomu, že nie je počtom obyvateľov rozsiahle, je tu potreba vybudovania hotela na vyššej úrovni. Využitie bude či už pri významných národných alebo medzinárodných návštevách, taktiež aj pri ostatnej klientele. V meste nie je momentálne taký komplex, ktorý uspokojí potreby t...
|
|
0,3 |
66x |
|
Reklama ako informačné médium (Marketingová komunikácia a reklama, Média a informácie, Etika v reklame)
Semestrálna práca40 s. / 3. roč. / doc
Bolo by zaujímavé vedieť, aké asociácie sa ľuďom spájajú so slovom reklama, na čo v súvislosti s týmto slovom myslia jej tvorcovia, na čo jej zadávatelia a na čo spotrebitelia. Dôležité pre nás všetkých je vedieť, čo a za akých podmienok môžeme od reklamy čakať. Po zmene systému hospodárstva z plánovaného na trhové, po otvorení sa trhu veľkej konkurencii už nestačí len vyrábať efektívne a kvalitne. Je potrebné nájsť si pre svoje výrobky ten správny spôsob propagácie. Rozvinutý marketing sa stal ...
|
|
0,2 |
14x |
|
Spotrebiteľ - hračka v rukách predajcov (Reklamácie, Poctivosť predaja a poskytovania služieb...)
Semestrálna práca22 s. / 2. roč. / doc
Úvod Každý z nás nakupuje výrobky a služby pre svoju osobnú spotrebu alebo pre spotrebu svojich blízkych. V tomto procese sa stávame spotrebiteľmi a máme túžbu nakupovať iba bezpečné a kvalitné výrobky. Každodenný život nás však presviedča o tom, že nie vždy sa to podarí a veľa z nás určite prežilo okamih sklamania nad nekvalitnou kúpou…Výrobky majú čím ďalej kratšiu životnosť. Sami opravovať nemáme čas a služby sú príliš drahé. Neuvedomujeme si však, že je to vysoko premyslená taktika tých, kto...
|
|
0,1 |
9x |
|
Konkurenčná stratégia spoločnosti Plastos s.r.o.
Semestrálna práca14 s. / 1. roč. / doc
1. Stručná charakteristika firmy a SBU
Spoločnosť začala s predajom a montážou plastových okien, dverí a doplnkov v roku 2004. Od začiatku až do súčasnosti spolupracujeme s jedným popredným slovenským výrobcom plastových okenných a dverných konštrukcií. Naše podnikateľské aktivity sú v súčasnosti zamerané hlavne na oblasť predaja a montáže plastových okien, dverí a všetkých doplnkov. Tieto aktivity systematicky rozvíjame s tým, že obrat spoločnosti stúpa.
...4.1 Cenová politika
Cena ako ...
|
|
0,1 |
33x |
|
Podnikateľský plán - hotel Splendid
Ekonomický plán20 s. / 2. roč. / doc
Cieľom vypracovania tohto podnikateľského plánu je naučiť sa správne zostaviť konkrétny manažérsky projekt, štylizovať štruktúru projektu a vytvoriť strategické a krátkodobé ciele podniku. Chcem sa naučiť postup výpočtu miezd zamestnancov aj odborne odhadnúť hospodársky výsledok podniku po rekonštrukcii. Aktuálnosť témy spočíva v tom, že v súčasnej dobe je jedným z hlavných prostriedkov na získanie financií z externých zdrojov podniku dobre vypracovaný podnikateľský projekt. Vypracovanie podnika...
|
|
0,2 |
22x |
|
Bankový Marketing VÚB Banky, a.s.
Bakalárska práca43 s. / 3. roč. / pdf
Bankovníctvo a bankové služby sú nielen súčasťou trhovej ekonomiky, ale aj nenahraditeľným integračným činiteľom, ktorého správne fungovanie podmieňuje fungovanie celého hospodárskeho systému.Bankovníctvo v Slovenskej republike zaznamenalo na začiatku deväťdesiatych rokov veľmi extenzívny rast, ktorý bol charakteristický najmä rastom kvantitatívnych ukazovateľov. Až v polovici deväťdesiatich rokov začal narastať dôraz na kvalitu bankových služieb. V tomto období všetky banky na trhoch vyspelých ...
|
|
0,2 |
81x |
|
Marketing (charakteristika, ciele, marketingový mix...)
Referát10 s. / 2. roč. / docx
1. Aká je charakteristika marketingu? Slovo marketing sa skladá z dvoch slov a to market, čo znamená trh a ing, čo znamená prebiehajúca činnosť. Z celospoločenského hľadiska sa marketing chápe ako spoločenský a riadiaci proces, v ktorom jednotlivci a skupiny získavajú prostredníctvom vytvárania a výmeny produktov a hodnôt to, čo potrebujú a chcú.Marketing je identifikácia, zabezpečovanie, predpokladanie a ovplyvňovanie dopytu po tovaroch a službách.Marketing je obchodná politika a výrobná politi...
|
|
0,1 |
1x |
|
Analýza reklamy v konkrétnom podniku
Seminárna práca19 s. / 3. roč. / docx
Reklama má svoje prvopočiatky zakorenené už v dávnej histórií – pred viac ako 3000 rokmi p. n. l., kedy sa vtedajší obyvatelia rôznymi nápismi potrebovali inšpirovať a zviditeľňovať svoje obchody. Masové rozširovanie reklamy sa začalo v 17. storočí, kedy sa slovo ,,reklama“ začalo objavovať v slovníkoch a postupne všeobecne vysvetľovalo spôsoby podobné jej dnešnému chápaniu – ako forma platenej prezentácie produktov alebo služieb, za ktorou stojí konkrétny zadávateľ. Reklamu často využívajú aj b...
|
|
0,3 |
14x |
|
Street art ako forma propagácie
Bakalárska práca45 s. / 3. roč. / doc
Reklamní tvorcovia už od počiatkov vyhľadávali rôzne formy sprostredkovania informácie a jej aplikácie do špecifického prostredia. V snahe obnoviť, zrenovovať a ozvláštniť už zobrazené, siaha súčasná propagácia k inovatívnym spôsobom zobrazenia. Vďaka novým formám a prístupom k stvárneniu marketingového obsahu reklama postupuje stále ďalej, čomu napomáha aj prepojenie médií a umeleckého prostredia. Tak ako umenie ovplyvňuje reklamu, rovnako reklama ovplyvňuje umeleckú oblasť, preto možno stret t...
|
|
1,9 |
3x |
|
Teasingové kampane na Slovensku
Semestrálna práca30 s. / 4. roč. / docx
Základom úspechu predaja každého produktu pri jeho realizácií na trhu je komunikácia so zákazníkom, to znamená poskytovanie informácií o produkte, o podmienkach jeho predaja, ale tiež o prijímaní informácií a potrebách a prianiach tohto zákazníka a presvedčovanie zákazníka o nákupe produktu. (Vaňák, 2007, s .68)Ak sa podnik rozhodne pre stratégiu umiestnenia výrobku, začína rada aktivít pre uspokojenie a ovplyvnenie potrieb a prianí zákazníkov. Pri týchto aktivitách, ktoré sa premietajú do marke...
|
|
3,8 |
2x |
|
Kalkulácie a rozpočty - skriptá
Skriptá34 s. / 3. roč. / pdf
1. Podstata kalkulácií nákladov, kalkulačný systém podnikuPodnikateľ, ktorý má k dispozícii údaje o výške plánovaných a skutočných nákladov svojich odbytových a vnútropodnikových výkonov, dokáže prijať správne stanovisko a reagovať na zmeny, ktoré sa vyskytnú v jeho podniku alebo v jeho okolí. Práve tieto údaje tvoria obsah kalkulácie vlastných nákladov. Kalkulácie nákladov plnia nezastupiteľnú úlohu v procese rozhodovania, pretože umožňujú racionálny výber z možných variantov.Kalkulácia náklado...
|
|
1,0 |
38x |
|
Sociálny Marketing (seminárna práca z predmetu Propedeutika marketingovej komunikácie)
Seminárna práca14 s. / 1. roč. / pdf
Sociálny marketing je forma marketingu, ktorá sa zameriava na podporu spoločenských cieľov a zlepšenie života ľudí. Tento druh marketingu využíva princípy tradičného marketingu na propagáciu nápadov a správania, ktoré majú pozitívny vplyv na spoločnosť a životné prostredie. Cieľom sociálneho marketingu je presvedčiť ľudí o prospešnosti konkrétneho spoločenského problému a motivovať ich k zmene správania. Táto téma je dôležitá nielen pre marketingových odborníkov, ale aj pre každého, kto sa zaují...
|
|
0,5 |
1x |
|
Starostlivosť o zákazníka a udržanie si zákazníka
Seminárna práca12 s. / 1. roč. / doc
ÚVOD
Moja práca sa bude zaoberať témou starostlivosti o zákazníka. Práca opisuje metódy a postupy na úspešné zvládnutie starostlivosti a teda udržania zákazníka. Bližšie popisuje postupy pri vytvorení databázy spotrebiteľov, vytváranie a delenie segmentov, ktoré rozdeľujú zákazníkov a správny výber samotných segmentov pri vstupe na trh. Faktory ovplyvňujúce starostlivosť o zákazníkov ako sú zamestnanci, cena a kvalita produktu, po predajný servis alebo práca s objednávkami. Spoločnosť, ktorá ...
|
|
0,1 |
39x |
|
Strategický marketing (podoby marketingových stratégii, prístupy tvorby cien...)
Referát9 s. / 2. roč. / docx
Podoby marketingových stratégii 1. Produktové stratégie Produktové stratégie sa zameriavajú na zmenu výrobkového portfólia, modifikáciou produktu, štandardizáciou produktu, spôsobom balenia a požičiavaním značiek.Produktová stratégia je proces koordinovania rozhodnutí o druhoch produktov, produktových radoch a produktovom mixe ( portfóliu). Prienik na trh Prienik na trh ide o zvýšený predaj toho istého produktu väčšiemu počtu zákazníkov rovnakého typu. Rozšírenie trhu Rozšírenie trhu znamená zís...
|
|
0,1 |
1x |
|
Marketing v cestovnom ruchu
Skriptá101 s. / 2. roč. / pdf
Marketing je často mylne chápaný len ako predávanie, alebo agresívna obchodná politika
a promotion (reklama). Predaj je však iba jednou z funkcií marketingu a mnohokrát nie
najvýznamnejšou. Zásadný rozdiel medzi predajnou a marketingovou koncepciou uplatňovanou
v praxi je následovný : ak uplatňuje firma predajnú koncepciu, najprv produkt vytvorí a až potom
rôznymi metódami presviedča zákazníka aby ho kúpil, snaží sa teda prispôsobiť požiadavky zákazníka
svojej ponuke. Marketing je presným o...
|
|
0,8 |
80x |
|
Semestrálna práca - Reklama
Semestrálna práca58 s. / 5. roč. / doc
Semestrálna práca je venovaná reklame, ktorá je jedným z nástrojov marketingového komunikačného mixu. Je v nej obsiahnutá teoretická časť, ktorá sa zaoberá otázkami čo je reklama, aké sú jej vlastnosti a funkcie. Podrobne sa tu rozoberá proces riadenia reklamy, pozostávajúci z nasledujúcich krokov: stanovenie cieľov reklamy, určenie výšky rozpočtu na reklamu, tvorba vhodnej reklamnej správy, výber najvodnejšieho média, ktoré bude správu prenášať a hodnotenie účinku reklamy. Jednotlivé body tohto...
|
|
3,8 |
13x |
|
Mediálne právo (vypracované bakalárske štátnicové otázky)
Štátnicové otázky38 s. / 3. roč. / doc
Vypracované bakalárske štátnicové otázky z predmetu Mediálne právo pre 3. ročník Fakulty masmediálnej komunikácie:
Otázka č. 1 - Mediálne právo a jeho charakteristika
Pojem mediálne právo sa v našej teórií a praxi objavuje až po roku 1989 od kedy možno hovoriť o začiatkoch jeho kreovania v novodobej spoločnosti. Problematika mediálneho práva svojim predmetom úpravy zasahuje ako do práva súkromného, tak aj do práva verejného.
Na úvod treba uviesť, že z právneho hľadiska treba médiá chápať ...
|
|
0,4 |
31x |
|
Analýza reklamní kampane
Diplomová práca89 s. / 5. roč. / doc
Reklama je už po storočia často využívaným prostriedkom v konkurenčnom boji. Počas svojej dlhej existencie prešla mnohými zmenami, avšak jej filozofia ostáva rovnaká: upútať pozornosť jedinca k produktom, ich producentom alebo myšlienkam. Podniky veľmi rýchle pochopili, že k tomu, aby boli úspešní a dosiahli zisk, musia byť schopní nielen vyrobiť kvalitný výrobok či ponúkať žiadanú službu, ale musia dokázať svoje výrobky a služby odpovedajúcim spôsobom prezentovať verejnosti a vyvolať tak v pote...
|
|
0,9 |
51x |
|
Marketingový mix a jeho časti - podnik Zlatý klas, s.r.o (pekáreň)
Seminárna práca18 s. / 2. roč. / doc
Čo je produkt a úrovne produktu podľa KotleraPodľa Kotlera má vlastný produkt tri úrovne. Jadro produktu - to je jeho centrum, jeho úžitok, či užitočnosť, prečo vlastne zákazník ten produkt kupuje, čo mu výrobok prináša. Toto sa musí pri vývoji výrobku definovať jako prvé. Druhou úrovňou produktu je súbor niekoľkých základných, reálnych znakov výrobku: úroveň kvality, balenie, značka, vyhotovenie a štýl. Sú to skutočné, niekedy často hmatateľné parametre výrobku. Treťou úrovňou je rozšírenie pro...
|
|
0,2 |
45x |
|
Strategický marketing (charakteristiky, princípy, filozofia...)
Referát7 s. / 2. roč. / docx
Strategický marketing Charakteristiky marketingu1. Cieľom marketingu je poznať a rozumieť zákazníkovi tak dobre, že výrobok alebo služba mu budú vyhovovať a samy sa predajú.2. Marketing je prostriedok, pomocou ktorého sa rozvíja a sprostredkuje blahobyt ľudí.3. Slovo marketing pochádza z anglických slov market- trh a ing- činnosť, číže slovo marketing môžeme voľne preložiť ako činnosť s trhom. 4. Marketing je vedná disciplína, ktorá sa zameriava na uspokojovanie potrieb zákazníkov.5. Marketing j...
|
|
0,1 |
0x |
|
Vplyv reklamy na správanie sa detského zákazníka
Semestrálna práca11 s. / 4. roč. / docx
ÚvodDeti sú špecifickým segmentom trhu a najjednoduchším spôsobom ako sa dostať k detskému zákazníkovi je práve prostredníctvom reklamy ktorá na nich útočí zo všetkých strán. Reklama nás i deti obklopuje v každodennom živote, kdekoľvek vidíme nejakú reklamu. Ovplyvňuje naše ale najmä detské myslenie a nemožno sa tomu vyhnúť. Dospelí ľudia už majú za sebou rôzne životné skúsenosti na to, aby mohli posúdiť pravdivosť reklamy a pochopiť jej obsah. Ale ako pôsobí reklama na deti?Deti majú svoj svet,...
|
|
0,1 |
2x |
|
Základy marketingu II
Skriptá122 s. / 2. roč. / doc
Nie je novinkou, že marketing je v súčasnosti jednou z najúčinnejších metód riadenia. Je to metóda, ktorá v sebe sústreďuje v logickej postupnosti kroky vedúce k tomu, aby prvotný nápad bol zhmotnený do produktu, tento aby ďalej na trhu čo najpriaznivejšie obstál v konkurencii, a zároveň, aby zabezpečil podniku kompenzáciu všetkých - i nepriaznivých vplyvov - ktoré tento proces nevyhnutne vyvoláva.
Marketing ako metódu je možné rozdeliť do štyroch fáz [1] :
• koncepčná fáza,
• analytická fáza...
|
|
2,3 |
32x |
|
Reklama - seminárna práca + prípadová štúdia KOFOLA
Seminárna práca14 s. / 1. roč. / doc
Seminárna práca na tému reklama. Reklama, ako platená, neosobná forma prezentácie produktu alebo služby je tá zložka komunikačného mixu, s ktorou sa stretávame v každodennom živote najčastejšie. Máme ju často na očiach a preto si ju najčastejšie uvedomujeme.
Podľa Kotlera (2002, s. 124) „reklama je najúčinnejším nástrojom budovania povedomia o existencii podniku, výrobku, služby alebo myšlienky. Ak meriame náklady na tisíc oslovených ľudí, tak je reklama prakticky neprekonateľná.“
Foret (200...
|
|
0,1 |
132x |
|
Psychológia a reklama
Skriptá248 s. / 3. roč. / pdf
Niektorí ľudia sa stavajú k reklame s odstupom až negatívne. Iní. naopak, jej pripisujú pozitívne Črty so zreteľom na socializáciu jednotlivca, vnímajú ju ako zdroj informácii, ktorý príjemcovi pomáha orientovať sa na trhu. Domnievame sa. že v akomkoľvek smere extrémne názory neriešia problém postavenia reklamy v spoločnosti. Mediálna reklama, ktorá sa spája s masovým rozšírením tlače, rozhlasu a televízie, prekonala od za čiatku svojej existencie niekoľko etáp. Postupne prechádzala od ponuky vý...
|
|
4,3 |
34x |
|
Reklama v podnikaní
Diplomová práca88 s. / 5. roč. / doc
V mojej diplomovej práci sa budem bližšie zaoberať reklamou a jej vplyvmi na podnik a jeho
zákazníkov. Pretože, aj napriek všetkým protiargumentom voči reklame, vnímam reklamu
ako najsilnejší a najviditeľnejší nástroj marketingovej komunikácie. Taktiež rozoberiem
problém hodnotenia reklamy. Reklama je zložitý jav a pôsobí spolu s ostatnými zložkami komunikačného mixu. Preto je obtiažne merať efektívnosť reklamy a abstrahovať pritom od ostatných faktorov pôsobiacich na vývoj ekonomických výsle...
|
|
0,7 |
11x |
|
Analyza vybranych komunikatov obsahujucich metaforu
Seminárna práca7 s. / 3. roč. / doc
Metafora sa väčšine ľuďom javí ako niečo básnické, či rečnícke. Zaraďujú ju skôr do jazyka, ktorý je skôr neobvyklý, inak povedané niečím odlišný od toho obyčajného. Zároveň máme tendenciu priraďovať metaforu výlučne k jazykovej stránke, kde najviac spolupracuje so slovami než s myslením a konaním. Kvôli tomuto majú ľudia o metafore mylnú predstavu, myslia si, že sa bez nej zaobídu. Opak je však pravdou. V publikácii od Lakoffa a Johnsona sa títo autori zhodujú na tom, že metafora je niečo, čo n...
|
|
0,2 |
4x |
|
Emotívne argumenty v reklame
Ročníková práca15 s. / 4. roč. / doc
1 Emócie
Aby sme lepšie pochopili význam emócii, je nutné si špecifikovať, čo sú motívy. „Motívy sú aktivujúce procesy, ktoré určujú smer nášho jednania.“ Motívy nám dávajú energiu a silu, aby sme nielen prežili, ale aj aby sme uspokojili naše najrôznejšie potreby. Napríklad motív hladu spôsobí, že sa najeme, ak sa cítime byť hladní alebo motív zvedavosti, rozšíri naše možnosti ako jednať v rôznych situáciách.
Čo si teda možno predstaviť pod emóciami? Emócie sú afektívne informácie o závažno...
|
|
0,2 |
8x |
|
Reklama - jej ciele a formy (Semestrálna práca z predmetu Marketing)
Semestrálna práca13 s. / 1. roč. / odt
Moja semestrálna práca je venovaná téme reklama. Je v nej obsiahnutá teoretická časť, ktorá sa zaoberá otázkou čo to reklama je, jej históriou a tiež jej cieľmi. Reklama nás sprevádza po celý život a ovplyvňuje naše myslenie. Aj ľudia, ktorí sa jej bránia, si podvedome kúpia niečo, čo si všimnú na plagátoch, v televízií alebo na bilbordoch. Stretávame sa s ňou stále pri každodenných činnostiach ako sú napríklad nákupy, v masmédiách dokonca aj pri prechádzkach. Často sa stane, že nás prinúti kúpi...
|
|
0,3 |
0x |
|
Marketingová analýza spoločnosti Yves Rocher
Semestrálna práca29 s. / 2. roč. / doc
Yves Rocher est à l’origine une entreprise familiale bretonne crée en 1956. Depuis cette date Yves Rocher a fait un énorme succès puisqu’il bénéficie aujourd’hui d’une renommée tant nationale qu’internationale. Le groupe Yves Rocher rassemble 7 marques de l’enseigne: Yves Rocher, Daniel Jouvance, Docteur Pierre Ricaud, Isabel Derroisné, Kiotis, Galerie Noémie et Petit Bateau. «Yves Rocher est actuellement la première marque de produit de beauté naturelle et soins esthétiques en France, elle est ...
|
|
0,3 |
10x |
|
Reklama a jej súčasní mladí spotrebitelia - O spôsobe komunikácie, filozofie, umení, krásy a morálky reklamy
Semestrálna práca10 s. / 2. roč. / doc
1.1 Čo je reklama?Slovo reklama vzniklo z latinského „reklamare“ čo znamená v preklade „znovu kričať“. To vlastne odpovedalo dobovej „obchodnej komunikácii“. Dnešná definícia reklamy, schválená Parlamentom České republiky v roku 1995, hovorí, že „reklamou sa rozumie presvedčovací proces, ktorým sú: hľadanie tovaru, služieb alebo myšlienok prostredníctvom komunikačných médií“. Už z tohto je zrejmé, že tak ako ľudstvo samé sa menilo za dlhé stáročia svojej existencie, tak aj reklama ako spôsob pro...
|
|
0,4 |
22x |
|
Marketingová komunikácia
Záverečná práca20 s. / 1. roč. / doc
Marketingová komunikácia je dôležitou súčasťou marketingu, ktorý vznikol začiatkom dvadsiateho storočia s nutnosťou riešiť problémy, ktoré nedocenila klasická ekonomická situácia a ktoré boli spojené s odbytom vyrábaného tovaru. V dnešnej dobe je marketingová komunikácia a vo všeobecnosti marketing súčasťou nášho každodenného života a môžeme ju vidieť všade okolo nás. Stretávame sa s ňou v práci, v obchode, doma, či v televízii. Nakoľko je v niektorých prípadoch trh presýtený reklamou a inými ...
|
|
0,2 |
47x |
|
Marketing (Čo je marketing, Marketingový mix, Marketingový algoritmus, Marketingová koncepcia...)
Prednášky21 s. / 1. roč. / doc
Čo je marketing1. Marketing predstavuje všetky činnosti, ktoré sú spojené s výrobkom od chvíle vzniku nápadu výrobok vyrábať až dovtedy kým sa nedostane ku konečnému spotrebiteľovi2. Marketing má zabezpečiť aby sa správny výrobok v správnej kvalite, v správnom čase dostal na správne miesto za správnu cenu k správnemu odberateľovi.Čo nie je? - reklama, odbyt, zásobovanie, reklamácia, predaj (funkcie marketingu).Čo je? - podnikateľská filozofia, princíp riadenia, užívateľská orientácia, pružnosť, ...
|
|
0,2 |
233x |
|
Reklama a jej vplyv
Seminárna práca14 s. / 2. roč. / doc
Hovorí sa, že ,,Reklama je navoňaná zdochlina“. Ja túto vetu považujem za pravdivú. Každá reklama sa snaží zaujať ľudí a dosiahnuť jedinú vec, aby si ľudia reklamovaný výrobok zakúpili. Poslaním tohto projektu nie je odhaliť reklamu, ani zmeniť niečí vzťah k nej. Nejde o odhalenie špinavých trikov, pretože je to zbytočné: zlyhal by každý, kto by si za cieľ určil čosi podobné. Nasleduje jednoducho priblíženie tvorby reklamy, opisom procesu, v ktorom vzniká a prostredia, ktoré sa snaží o zachováva...
|
|
0,1 |
62x |
|
Internetová reklama
Semestrálna práca19 s. / 1. roč. / doc
Internet je niečo neopísateľné, je to zázrak dnešnej doby, aj keď si to mnohí neuvedomujeme. Je to prostriedok, ktorý umožňuje našim myšlienkam cestovať najvyššou dosiahnuteľnou rýchlosťou - rýchlosťou svetla. Umožňuje nám komunikovať, nech sme kdekoľvek, mať prístup k informáciám a k zábave, akú potrebujeme. Internet je však čosi viac. Je to miesto, kde mnohí z nás trávia množstvo času. Pre mnohých z nás je to aj naše pracovisko alebo pomôcka k štúdiu.Emailovou adresou dnes disponuje priveľké p...
|
|
0,5 |
16x |
|
Reklama v systéme marketingovej komunikácie
Semestrálna práca26 s. / 3. roč. / doc
Začiatky reklamy sú spojené so vznikom tovaru a obchodu. O reklame do r. 1450 sú známe len fragmenty. Dovtedy sa používali najmä tri skupiny výrazových prostriedkov reklamy: tovar a jeho rôzne znaky, vyvolávači a obchodné známky. Obchod bol v tej dobe založený predovšetkým na vizuálnej ponuke. Do tejto skupiny patrí, pochopiteľne, aj celý rad ďalších prostriedkov vzájomného dorozumievania. Patria k nim vývesné štíty sprvu zastúpené originálom tovaru napr. hrnčiar vyvesil nad dvere svojej dielne ...
|
|
1,0 |
40x |
|
Reklama produktu + myšlienková mapa
Semestrálna práca20 s. / 4. roč. / doc
Semestrálna práca je zameraná na jeden z nástrojov marketingovej komunikácie a tým je reklama. V práci boli objasnené zložky, typy reklamy ako aj samotný význam reklamy a produktu. Práca je rozdelená na dve časti. V prvej časti sa práca zaoberá vysvetlením pojmu marketingového mixu. V druhej časti práce sa venuje objasneniu reklamy produktu, v tejto časti sú rozpísané typy reklamy, zložky reklamy, ktorá reklama je tá ,,správna“ v tejto časti je vysvetlené ako vplýva reklama na spotrebiteľov.
|
|
0,2 |
9x |
|
Marketing (Úlohy marketingového manažéra, Analýza marketingového prostredia, Analýza odvetvia a konkurencie...)
Prednášky37 s. / 2. roč. / doc
Analýza potrieb a trendov v makroprostredíÚspešné firmy sú si vedomé, že marketingové prostredie prestavuje nekončiaci reťazec príležitostí a hrozieb. Úlohou marketingových pracovníkov je tieto príležitosti a hrozby včas identifikovať. Mnoho informácií o nových príležitostiach možno získať identifikovaním trendov, t.j. charakteristických smerov alebo postupností vývoja udalostí, ktoré sa vyznačujú dlhodobou tendenciou. Pozornosť treba venovať i megatrendom, ktoré sú reprezentované veľkými sociál...
|
|
0,5 |
2x |
|