Brzdová sústava v automobile (prezentácia) + Kotúčová brzda v automobile (seminárna práca)
Seminárna práca38 s. / 2. roč. / rar
Kotúčové brzdy sa v súčasnosti používajú hlavne ako predné aj zadné brzdy osobných automobilov a ako predné brzdy nákladných automobilov. Majú lepšie vlastnosti pri dlhodobom brzdení, kedy vzniká veľké množstvo tepla, ktoré je vďaka lepšiemu chladeniu efektívne odvádzané preč z trecej dvojice. Vplyvom odstredivých síl vzniká samočistiaci účinok od prachu a nečistôt. Kotúčové brzdy sú trecie brzdy s rotujúcou časťou nazvanou brzdový kotúč. Pri brzdení sú na boky brzdového kotúča pritláčané brzdov...
|
|
2,6 |
19x |
|
Integrované systémy riadenia - (poznámky, prezentácia, prednášky, ťaháky...)
Vypracované otázky70 s. / 1. roč. / rar
V súčasnosti žijeme v takej spoločnosti, ktorá vo veľkej miere využíva rôzne služby. V najvyspelejších krajinách, a to aj na Slovensku podiel služieb stále rastie. Postupom času sa javí veľká požiadavka na skvalitnenie poskytovaných služieb. Na kvalitu života obyvateľstva má najvyšší vplyv kvalita vzdelávania, zdravotníctva, poisťovníctva, dopravy a kvalita stravovania. Každý človek má iný názor o kvalite služieb, preto je meranie kvality zložitá úloha poskytovateľa. V tejto práci sa zaoberám kv...
|
|
17,7 |
18x |
|
Pútnický cestovný ruch (práca + prezentácia)
Seminárna práca24 s. / 3. roč. / zip
1 TURISTIKATuristika (z franc. tour = cesta, jazda, „túra“)1 - je jedna z foriem telovýchovnej činnosti, aktívneho oddychu spojeného s pohybom a pobytom v prírode vo voľnom čase. Obsah sa sformoval na základe jeho vývoja a tradícií. Vychádza zo snáh po aktívnom objavovaní a poznávaní prírody a všetkého, čo človek a ľudská spoločnosť vytvorili v priebehu vývoja. Vychádza z poznania významu pohybovej činnosti v prírode a jeho priaznivého vplyvu na organizmus človeka. Obsah turistiky tvorí zložka p...
|
|
7,0 |
3x |
|
Marketingový informačný systém - prezentácia
Prezentácia32 s. / 1. roč. / pptx
Táto prezentácia na tému Marketingový informačný systém obsahuje okrem teórie, grafov, obrázkov, prieskumov atď. aj prípadovú štúdiu týkajúcej sa tejto témy.Marketingový informačný systém:„Marketingový informačný systém zahŕňa ľudí, zariadenia a postupy zaisťujúce zhromažďovanie, triedenie, analyzovanie, vyhodnocovanie a včasnú distribúciu potrebných a presných informácií pre pracovníkov, ktorí vykonávajú marketingové rozhodnutia“ (Kotler - Keller, 2007, s. 111).Efektívnosť marketingu úzko súvis...
|
|
0,2 |
11x |
|
Drogové závislosti a ich prevencia - ročníková práca, prezentácia a dotazník
SOČ18 s. / 1. roč. / zip
ÚVODNevedomosť a nedostatočná informovanosť o drogových závislostiach vyvoláva tendenciu k popieraniu, odmietaniu závažnosti problému, jeho iracionalizáciu. Jedine prostredníctvom široko koncipovanej prevencie, pravdivej informovanosti, schopnosti vnímať a rozlišovať zmeny rizikových jedincov sa môžeme vyhnúť a pomôcť tomuto neželanému javu. Neznalosť totiž blokuje sprostredkovanie včasnej pomoci. Je pravdepodobné, že miera zneužívania drog bude naďalej narastať. V mojej práci sa postupne venuj...
|
|
0,1 |
36x |
|
Apple - seminárna práca + prezentácia z marketingu
Seminárna práca22 s. / 1. roč. / zip
Spoločnosť Apple každý dobre pozná, Apple sa sústredí na výrobu a vývoj osobných počítačov Macintosh, Macbookov, smartfonov iphone, tabletov ipad, televízorov apple tv a ďalších vecí ako ipodov, airpodov a applewatch, taktiež poskytujú aj predaj hudky, tv relácií a filmov prostredníctvom itunes store.Apple je americká technologická spoločnosť založená v roku 1976 v kalifornskom meste Cupertino, USA. Za zakladateľov sa nepovažuje len najznámejší Steve Jobs, ktorému budem neskor venovať viac pozor...
|
|
12,7 |
15x |
|
Účtovníctvo I. Víghová - prezentácia
Prezentácia224 s. / 3. roč. / pptx
Komplet prezentácia prednášok za celý zimný semester. Stačí na skúšku, je tam všetko čo Víghová vyžaduje vedieť.Ukážka:Náklady - Nákladom sa rozumie zníženie ekonomických úžitkov účtovnej jednotky v účtovnom období, ktoré sa dá spoľahlivo oceniť. Príjem - je prírastok peňažných prostriedkov alebo prírastok ekvivalentov peňažných prostriedkov. Výdavok - je úbytok peňažných prostriedkov alebo úbytok ekvivalentov peňažných prostriedkov. Výnosy - Výnosom sa rozumie zvýšenie ekonomických úžitkov účto...
|
|
0,8 |
12x |
|
Prezentácia na tému Obnoviteľné zdroje energie
Prezentácia29 s. / 3. roč. / pptx
Zmenšujúce sa zásoby fosílnych palív, poškodzovanie životného prostredia a zdravia ľudí rovnako ako etický rozmer problému súvisiaci s tým, či máme morálne právo vyťažiť a spáliť všetky zásoby ropy a odkázať budúce generácie len na spomienky, si vyžadujú premýšľať nad zmenou súčasného stavu. Snaha o zmenu si však vyžaduje nové technológie, a tie si vyžadujú nový spôsob myslenia.Obnoviteľné zdroje energie- Veterná energia- Vodná energia- Energia morských vĺn- Geotermálna energia- Slnečná energiaV...
|
|
0,8 |
4x |
|
Rétorika - vypracované otázky
Vypracované otázky62 s. / 2. roč. / doc
1.Rétorika ako komunikačná zručnosť, ako súčasť profesionálnych kompetencií a profesionálneho imidžu.
Neexistujú absolútne meradlá na hodnotenie kariéry. Úspech alebo zlyhanie sa vzťahujú predovšetkým na sebarealizáciu v hierarchii potrieb. Jednotlivec si hodnotí vlastné kariérne ciele, ktoré sú pre neho významné a uspokojujúce. Úplné pochopenie individuálnej kariéry si vyžaduje skúmanie subjektívneho i objektívneho aspektu. Subjektívne hľadisko predstavujú hodnoty, postoje, osobnosť, motivác...
|
|
0,6 |
10x |
|
Prezentácia na tému Internet ako nástroj konkurenčnej výhody
Prezentácia24 s. / 1. roč. / ppt
Zdôvodnenie výberu danej témyVo svojej práci sa denne stretávam a aj používam internetové technológie , či už v oblasti komunikácie a spracovania informácii.Pamätám si obdobie, kedy sme neboli vybavený internetom a dokážem porovnať prínos internetových technológii do našej firmy .Konkurenčná výhoda môže vzniknúť len za predpokladu priaznivých okolností, ktoré spôsobujú rozdiely medzi podnikmi. Tam, kde nie je priestor a dôvod na vznik rozdielov, konkurenčná výhoda spravidla nevzniká. Odlišnosti ...
|
|
3,4 |
41x |
|
Výrobné faktory - prezentácia z predmetu Ekonomika a riadenie podniku
Prezentácia48 s. / 1. roč. / pptx
Výrobné faktoryPre zabezpečenie a plynulé fungovanie transformačného procesu podniku sú potrebné určité prvky, vytvorenie väzieb medzi týmito prvkami a tiež väzieb na vonkajšie okolie. Tieto prvky a ich väzby nazývame výrobnými faktormi.Členenie výrobných faktorovNárodohospodárske a podnikové hľadisko...Národohospodárske výrobné faktoryVšetky prvky, ktoré vstupujú do výroby, sú nevyhnutné pre zabezpečenie transformačného procesu a používajú sa v podniku za účelom vytvorenia novej úžitkovej hodno...
|
|
3,2 |
7x |
|
Využitie alternatívnych zdrojov energie v doprave (prezentácia na zápočet)
Prezentácia30 s. / 2. roč. / pptx
Prezentácia k predmetu Alternatívne zdroje energie. V súčasnosti spotreba energií v doprave v krajinách EU
predstavuje až 32% z celkovej spotreby energie. Až 98% energie spotrebovanej v
doprave je pritom ropného pôvodu, čo spôsobuje vznik veľkého množstva
škodlivých exhalátov, najmä CO2 , NOx , NH3 ,
CO a iné. Následná tvorba smogu a vznik skleníkového efektu sú len 2 z dôvedov,
prečo sa ľuda začali zaoberať ekologickými spôsobmi dopravy...
|
|
4,7 |
2x |
|
Súčasná prezentácia kultúry v slovenskom rozhlase
Seminárna práca19 s. / 2. roč. / doc
Nástup elektronických médií priniesol do pevného zoskupenia tradičných foriem kultúry prevratné zmeny, pristúpila kultúra sprostredkovaná elektronickými médiami. „Zmenil sa model kultúry z literárneho na audiovizuálny“. 1 Tradičná kultúra a elektronické médiá vytvorili symbiózu, ktorej výsledkom je neustály proces reprodukcie kultúrnych hodnôt. „Vzájomná interakcia médií a kultúrnej tradície posilňuje ich obojstranné prestupovanie i ďalší vzájomný rozvoj.“ 2 Elektronické médiá ako integrálna súč...
|
|
0,1 |
4x |
|
Rozsah a charakter finančného riadenia a rozhodovania + prezentácia
Seminárna práca19 s. / 3. roč. / zip
Seminárna práca je zameraná na analýzu rozsahu a charakteru finančného riadenia a rozhodovania, problémov, princípov, prístupov a kategórií finančného rozhodovania. Jedná sa o seminárnu prácu potrebnú na predmet Podnikové financie na FEM SPU. Súčasťou je aj prezentácia v PowerPointe.
|
|
0,7 |
0x |
|
Ekologické poľnohospodárstvo - prezentácia na Bioekonomiku
Prezentácia77 s. / 5. roč. / ppt
Jedná sa o prezentáciu za účelom dosiahnutia známky bez skúšky z predmetu Bioekonomika na FEM SPU. Prezentácia sa prezentuje v rámci prednášky pred všetkými a po jej odprezentovaní dostanete hodnotenie A. Témy sa vyberali z cca 9 možných, táto téma bola mojím návrhom a bola schválená.
|
|
37,2 |
8x |
|
Biometeorológia - priebežný test, prezentácia, elaborát, zborník prác SHMÚ
Študijný materiál50 s. / 1. roč. / rar
Biometeorológia - SPU Nitra - Priebežný test, prezentácia, elaborát, zborník prác SHMÚ, testy a iné ...
- biometeorológia priebežné testy - testy na skúšku - prezentácia
- protokol
- zborník prác SHMÚ
|
|
31,7 |
201x |
|
Prezentácia z témy Optické káble
Semestrálna práca37 s. / 1. roč. / ppt
Pri objavoch či poznávaní zákonitosti rozmanitých fyzikálnych javov často ich objavitelia ani len netušili, kde a ako sa budú neskôr využívať. Platí to a pre také jednoduché javy ako odraz či lom svetla. Na úplnom odraze svetla sú založené optické vlákna, ktoré sa v posledných rokoch využívajú čím ďalej tým viac. Moderné optické vlákno ako prvok pre prenos žiarivej energie prevažne z optickej a blízkej infračervenej oblasti sa objavilo približne pred dvadsiatimi rokmi.
|
|
1,9 |
5x |
|
Základy sociológie (vypracované testy, skriptá, prezentácia)
Vypracované otázky128 s. / 1. roč. / zip
1 PREDMET SOCIOLÓGIE A ETYMOLOGICKÉ VÝCHODISKÁPoňatie akéhokoľvek vedeckého termínu a jeho obsahovej náplne je vždy u rôznych škôl a autorov rôzne. Platí to aj o pojme sociológia - opísanie jej predmetu závisí od toho, aký dôraz kladú na jednotlivé oblasti sociálnych javov, metódy, ktoré používajú a tiež v závislosti od filozofických a ideologických východísk (Buocová, 2006).Samotný pojem sociológia sa skladá zo slov societas (z latinského spoločnosť) a logos (z gréckeho pojmu slovo, učenie).1.1...
|
|
4,5 |
2x |
|
Prezentovanie - príprava na prejav, resp. prezentáciu
Prezentácia29 s. / 1. roč. / ppt
Hlboké dýchanie až do brucha a hovorenie na dychu dodá vášmu prejavu pevnosť, znelosť a pokoj.Zmena rytmu dýchania je znakom zmeny emocionálneho naladenia. Keď sme nepokojní alebo v strese, automaticky sa nám kráti dych. Základným princípom sebaistého prejavu je preto pokojné dýchanie.Hlbšie posadené hlasy pôsobia dôveryhodnejšie, vyššie posadené hlasy môžu pôsobiť napäto, a teda o svojom majiteľovi prezrádzajú, že je nervózny a neistý. Každý z nás má vyššie, stredné a hlbšie znenie a platí, že ...
|
|
0,4 |
5x |
|
Zásady komunikácie so zákazníkom
Seminárna práca11 s. / 2. roč. / doc
Jednaním so zákazníkom sa zaoberá marketing. Aplikácia marketingového riadenia sa vyvíjala nasledujúcimi obdobiami: V prvom období bola orientácia firmy zameraná na produkt a jeho kvalitu, potom na produkciu to znamenalo vyrobiť a predať čo najviac a čo najlacnejšie. Ďalšie obdobie bolo zamerané na „umení predať“ a posledné obdobie vývoja marketingového riadenia postavilo do popredia zákazníka, resp. spokojného zákazníka. Moderný marketingový prístup znamená, že firma systematicky sleduje potreb...
|
|
0,1 |
23x |
|
Základy pedagogiky - prezentácia od prof. PhDr. Jaroslava Oberuča, CSc.
Prezentácia57 s. / 1. roč. / ppt
Pedagogika sa najčastejšie a najjednoduhšie definuje ako veda o výchove, ktorá skúma výchovno-vzdelávací proces.Jej cieľom je objavovať všeobecne platné zákonitosti, poučky a pravidlá, ktoré odrážajú vzťahy a súvislosti v konkrétnej výchovnej praxi.Subjektívne zákonitosti- zjednodušene ich môžeme formulovať tak, že ide o prirodzenú tendenciu zdokonaľovania každého organizmu, ktorá je daná nielen človeku, ale aj subhumánnym živočíchom.Objektívne zákonistosti- sú dané tým, že v každej sociálnej sk...
|
|
0,1 |
15x |
|
Základné makroekonomické ukazovatele - prezentácia
Prezentácia15 s. / 1. roč. / pptx
Prezentácia vyžadovaná cvičiacim na tému Základné makroekonomické ukazovatele od denného študenta. Spracovaná podľa pokynov cvičiaceho.
|
|
0,1 |
4x |
|
Dresden - prezentácia Drážďany (Charakteristika mesta a okolia)
Prezentácia20 s. / 2. roč. / ppt
Dresden ist die Landeshauptstadt des Freistaates Sachsen Dresden ist das politische und kulturelle Zentrum des Freistaates Sachsen. Es hat den Status einer kreisfreien Stadt, ist Sitz des Regierungsbezirks Dresden und zahlreicher Hochschulen. Stadt ist nach Berlin, Hamburg und Köln viertgrößte Stadt Deutschlands.Dresden hat viele denkmalgeschützte Gärten Alleen und Parkanlagen Die Reformation setzte sich in Dresden 1539 durch. In dresden sind mehr evangelische als katholischen 20.000 Menschen ge...
|
|
1,0 |
1x |
|
Ochrana hospodárskej súťaže (prezentácia)
Prezentácia20 s. / 1. roč. / ppt
Hospodárska súťaž- Súperenie medzi podnikateľmi v hospodárskej oblasti s cieľom predstihnúť iné podnikateľské subjekty a dosiahnuť tak hospodársky prospech.- Efektívna HS - stav, keď podnikatelia pôsobiaci na trhu uskutočňujú svoje rozhodnutia súvisiace s ich podnikateľskou činnosťou samostatne, vrátane výberu svojich obchodných partnerov. ...Ochrana HS alebo protimonopolná politika - cieľ- Chrániť a napomáhať rozvíjaniu konkurenčných podmienok- Zamedzovať vylučovaniu obmedzovaniu alebo skresľov...
|
|
0,6 |
3x |
|
Manažérska informatika - prednáška č. 4 - MS POWER POINT 2003
Prezentácia29 s. / 2. roč. / ppt
MS POWER POINT 2003 - program na prípravu prezentácií - súčasť Microsoft Office 2003 - pracuje pod MS Windows XP aj 2000 - nižšie verzie: - Power Point 2002 - pod Windows XP- Power Point 2000 - pod Windows 2000 - Power Point 97 - pod Windows 95 a 98- Power Point 7.0 - pod Windows 95- Power Point 4.0 - pod Windows 3.xPowerPoint- ideálny program na prezentovanie:- výrobkov firmy, plánu rozvoja, predstavenie osôb,- pomôcka pri prednáškach a školeniach.- na začiatku je potrebný tzv. scenár prezentá...
|
|
0,2 |
4x |
|
Ekonomika - Formovanie trhu a trhový mechanizmus - prezentácia
Prezentácia30 s. / 1. roč. / ppt
Všeobecná ekonomická teória, formovanie trhu a trhový mechanizmus, Trh a trhový systém, Typy trhov, Trhové subjekty, Trhová konkurencia, trh, trhový mechanizmus, základy celej ekonomikypodľa stupňa organizovanosti rozlišujeme trhy organizované (napr. burza) a neorganizované (napr. susedská výpomoc).z hľadiska súladu s existujúcim zákonodarstvom možno rozlíšiť trh legálny (oficiálny) a nelegálny (čierny) trh.podľa počtu sledovaných tovarov rozlišujeme čiastkový a agregátny trh. Uvedené členenie t...
|
|
0,2 |
9x |
|
Marketingová distribučná politika (zameranie na veľkoobchod a maloobchod)
Prezentácia31 s. / 1. roč. / ppt
Táto prezentácia zameraná na tému Distribučná politika obsahuje aj prípadovú štúdiu na túto tému. Prezentácia je zameraná na veľkoobchod a maloobchod. Prezentácia obsahuje množstvo zaujímavých poznatkov, obrázkov a grafov.
Čo znamená slovo distribučná politika?zaoberá sa pohybom produktov od predávajúceho ku kupujúcemu a DP zahŕňa parametre ako vzdialenosť k zákazníkovi, politika predajných miest. Cieľ = správne rozhodovať o uplatnení výrobku na trhuÚloha = tvorba optimálnych vzťahov medzi výro...
|
|
5,5 |
18x |
|
Úloha webovej prezentácie pri propagácii konkrétneho mesta
Bakalárska práca63 s. / 3. roč. / pdf
Bakalárska práca je zameraná na využívanie webovej prezentácie pri propagácii kúpeľného mesta Trenčianske Teplice. Za cieľ si kladie návrh opatrení pre úpravu spôsobu, akým mesto v súčasnosti využíva webové nástroje na prezentáciu a rozšírenie tohto komunikačného portfólia o prvky, ako sú: sociálne siete, webové komunity a webové aplikácie. Pre dosiahnutie tohto cieľa autor využil analýzu súčasnej webovej prezentácie mestskej samosprávy a tiež metódu komparácie jednotlivých webových portálov vyb...
|
|
1,4 |
2x |
|
Informatika - prezentácia (Úlohy IS, Komponenty IS, IT - Informačné Technológie...)
Prezentácia27 s. / 1. roč. / ppt
Úlohy ISZber, prenos a aktualizácia údajovSpracovanie údajovUschovávanie údajovTvorba a prezentácia informačných produktovZabezpečenie ochrany produktovPodpora riadenia systémovKomponenty ISĽudské zdrojeHardvérové zdrojeSoftvérové zdrojeKomunikačné zdrojeDátové zdrojeITNástroje a metódy používané pri práci s údajmi a informáciamitechnické zariadeniaalgoritmy a programykomunikačná infraštruktúradatabázové systémy
|
|
0,1 |
14x |
|
Prezentácia Enviromentálne manažérstvo
Prezentácia21 s. / 2. roč. / pptx
Statická definícia životného prostrediaPojem „životné prostredie“ bol prvý krát definovaný ako „súbor faktorov nutných k životu určitého organizmu“. Táto definícia sa dnes nazýva ako definícia statická. Definícii sa postupne vyčítala práve jej „statičnosť, čiže nedostatočné zdôraznenie existencie dynamických a spätných väzieb medzi živým organizmom a prvkami jeho životného prostredia. Z tohto dôvodu sa v r. 1967 na konferencii UNESCO v Paríži uvažovalo o ďalších možných definíciách a bola prijat...
|
|
0,1 |
8x |
|
Vizitky, pozvánky, používanie vizitiek, skratky a ich význam, predpísané oblečenie na pozvánke - prezentácia
Prezentácia19 s. / 5. roč. / pdf
Takmer každému sa aspoň raz v živote stane, že je pozvaný na nejakú spoločenskú udalosť, či už je to svadba, recepcia, alebo večierok. Pozvanie môže byť viac, alebo menej formálne, no v prípade dôležitejších a prestížnejších podujatí je väčšinou riešené formou pozvánky. Pozvánka nám napomáha predísť rôznym spoločenským prešľapom, akými môže byť skorý, alebo neskorý príchod, nevhodné oblečenie, účasť partnera. Dobre vytvorená pozvánka môže zabrániť vzájomným nedorozumeniam.
Vo vzájomnej komunik...
|
|
0,3 |
4x |
|
PASPORT Orange a.s. + prezentácia .ppt práce
Seminárna práca18 s. / 5. roč. / zip
Pasport okolia podniku Orange a.s. - to znamená konkrétny opis podniku, makroekonomicky vyvoj zaujmoveho uzemia, vyvoj odvetvia v ktorom posobi a vyvoj ekonomickych ukazovatelov samotnej firmy + powerpointovy subor prezentovanej praceSpoločnosť Orange Slovensko, a.s. ako mobilný operátor svoj záujem nesústreďuje na územne ohraničené oblasti, ale jeho primárnym cieľom je pokryť takmer celé územie Slovenskej republiky.A) Identifikácia záujmového územia a podnikuSpoločnosť Orange Slovensko, a.s. pô...
|
|
0,7 |
14x |
|
Možnosti využitia voľného času (vyhodnotenie dotazníka, prezentácia)
Semestrálna práca25 s. / 2. roč. / zip
Dotazník, jeho vyhodnotenie, prezentácia výsledkov dotazníka vypracované podľa požiadaviek na tému dotazník zadaných cvičiacim predmetu Marketing.Otázky, ktoré boli vyhodnotené, sú uvedené v poradí v akom išli vo vyhodnotení resp. prezentácii.Úlohou bolo vytvoriť dotazník cez Google disk, dať vyplniť, vyhodnotiť a prezentovať výsledky.Obsahuje dokument a prezentáciu.
|
|
0,7 |
2x |
|
Prezentácia k predmetu Marketing služieb
Prezentácia47 s. / 3. roč. / ppt
Marketing služieb
Služba – je to akákoľvek aktivita alebo výhoda, ktorú môže jedna strana ponúknuť druhej, je v zásade nehmotná a neprináša vlastníctvo. Jej produkcia môže, ale nemusí byť spojená s fyzickým výrobkom (napr. prenájom hotelovej izby, vloženie peňazí do banky, strihanie, oprava automobilu, rady advokáta, atď.).
Ďalšie definície služieb
Služba ako ekonomická kategória predstavuje:
druh produktu
podstatou je činnosť – výkon
vytvára hodnotu
prináša úžitok spotrebiteľovi ak...
|
|
0,7 |
35x |
|
Ekonomika - Rozbor problematiky vecného bremena - prezentácia
Prezentácia11 s. / 3. roč. / rar
Vecné bremena - rozdelenie, možnosti vzniku vecných bremien
|
|
0,1 |
0x |
|
Úvod do Power Power Designer 12 - prezentácia
Referát27 s. / 3. roč. / zip
Úvod Vývojari si už zvykli, že sa od nich vyžaduje vytvárať viac s menšími nákladmi, preto sa snažia hľadaťnajefektívnejšie a zároveň cenovo najúspornejšie riešenia projektov ešte pred ich samotným zimplementovaním do konkrétneho programovacieho jazyka (resp. technológie). PowerBuilder dovoľuje vývojárom zamerať sa na riešenie projektu bez znalosti konkrétnej technológie, do ktorej bude projekt zimplementovaný. Tým sa nové štandardy a technológie lepšie zabudovávajú do konečného produktu. Bežné ...
|
|
1,6 |
24x |
|
Prezentácia a referát na tému Ekologické domy
Prezentácia73 s. / 2. roč. / rar
Prezentácia + text o ekologickom bývaní...Ukážka:Ako a kde stavať Veľkým pozitívom zelených domov je nenáročnosť stavby na terén. Stavba može prebiehať na svahovitých a nerovnomerných terénoch, ktoré nie sú vhodné na klasickú výstavbu. Prekážkou nie je ani výstavba na hlučných a veľmi frekventovaných miestach ako sú dialnice, letiská a železniciach, lebo dom je navyše aj veľmi dobre zvukovo izolovaný. Základnou požiadavkou pri budovaní domu je jeho orientácia voči svetovým stranám. Dom si totiž ...
|
|
5,1 |
15x |
|
Prezentácia na Strategické plánovanie
Prezentácia39 s. / 3. roč. / ppt
„Hlavným zámerom veľkých spoločností nemá byť len ich rast, ale musia sa transformovať, tzn. zbavovať sa pohodlných návykov „z dobrých časov“, pretvárať sa, aby boli podnikavejšie, vynaliezavejšie a úspornejšie, a tiež musia pre svoj zámer získať ľudí.“ Podstata strategického plánovania• Metodologický nástroj, pomocou ktorého banka definuje spôsob tvorby a udržania takej konkurenčnej výhody, ktorá má spravidla zabezpečiť budúce úspešné pôsobenie na danom trhu. Význam plánovania• Pomáha koordinov...
|
|
0,8 |
5x |
|
Prezentácia na tému Medzinárodný manažment
Prezentácia22 s. / 2. roč. / ppt
Medzinárodné podnikanie• Podnikanie je sprevádzané prienikom nielen na domáce ale aj na zahraničné trhy.
•
Spája sa s internacionalizáciou podnikateľských činností.
•
Podnik tak využíva medzinárodné prostredie, ktoré môže znamenať konkurenčnú výhodu.
•
Spoločné podnikanie, ktoré prerastá rámec národných ekonomík sa postupne rozvíja na medzinárodné podnikanie. InternacionalizáciaStať sa medzinárodným manažérom znamená, že potrebujete poznať, vedieť a osvojiť si princípy fungovania medzin...
|
|
0,6 |
31x |
|
Prezentačný program Microsoft PowerPoint (manuál)
Manuál51 s. / 1. roč. / pdf
Prezentačné programy medzi ktoré patrí aj PowerPoint, slúžia predovšetkým na vytváranie prezentácii. Prezentacie sa používajú pri premietaní na počitači, ktoré je doprevádzané slovným výkladom rečníka, inokedy sa môže jednať o nekonečnú slučku premietanú vo výkladných skriniach alebo na veľtrhoch. Prezentaciu je možné umiestniť aj na internet alebo jednoducho vytlačiť. Prezentacie sa totiž používajú na propagáciu určitej myšlienky, výrobku, firmy... To je téma momentálne tak aktuálna, že PowerPo...
|
|
0,3 |
12x |
|