U. S. Steel Košice a. s. na slovenskom, českom a ukrajinskom trhu
Semestrálna práca42 s. / 3. roč. / docx
The United States Steel Corporation so sídlom v Pittsburghu je najväčším výrobcom ocele v USA a spolu so svojimi európskymi závodmi patrí medzi popredných výrobcov ocele na svete. Bola založená 25. februára 1901 a uvedená do prevádzky 1. apríla ako holdingová spoločnosť. Vychádzala z vizionárskych predstáv a skúseností obchodníka a priemyselníka Andrewa Carnegieho, finančníka Johna P. Morgana a právnika Elberta H. Garyho. Spoločnosť bola taká obrovská, že v roku 1901 tvorila 7% hrubého domáceho ...
|
|
0,7 |
11x |
|
IKEA - Semestrálny projekt z Medzinárodného manažmentu
Semestrálna práca20 s. / 4. roč. / docx
1 Zrod a vývoj spoločnosti, súčasný stavIkea sa vyvíjala v južných lesoch Švédska, pričom sa stala významnou obchodnou spoločnosťou vo vyše 40 krajinách a teritóriách po celom svete. Firmu založil v roku 1943 švéd Ingvar Kamprad. Ako názov firmy použil svoje iniciály I a K spolu s písmenom E, čo bolo písmeno z názvu farmy rodičov a posledné A je odvodené od jeho rodného mesta Agunnaryd. Prvý obchod otvoril v meste Älmhult vo Švédsku v roku 1958 a od vtedy bola expanzia vo veľkom náraste. V súčas...
|
|
0,8 |
16x |
|
Vypracované otázky - Medzinárodný manažment a medzinárodné podnikanie
Poznámky44 s. / 5. roč. / doc
1. Vývoj internacionalizácie hospodárskeho života vznik medzinárodného podnikania. Historický vývoj nadnárodných spoločností a mechanizmus ich fungovania.Vývoj internacionalizácie hospodárskeho životaInternacionalizácia - je proces zvyšovania vplyvu firiem pri medzinárodných činnostiach v ďalšom období. Vytváranie transakcií s firmami v iných krajinách.Trhové vzťahy - v ekonomikách sa rozvíjali smerom do:- hĺbky na úrovni jednotlivých národných ekonomík- šírky a postupne presahovali rámec národn...
|
|
0,4 |
70x |
|
Medzinárodný manažment a podnikanie - vypracované
Vypracované otázky60 s. / 4. roč. / doc
vypracované otázky na medzinárodný manažment a podnikanie
|
|
0,3 |
204x |
|
Medzinárodný manažment - Automobilový priemysel
Semestrálna práca16 s. / 4. roč. / doc
1. Úvod Automobilový priemysel je priemyselné odvetvie, ktoré sa zaoberá vývojom, výrobou, marketingom a predajom motorových vozidiel. Menovite do tohto odvetvia patria všetky automobilky, ale aj ich subdodávatelia.Najväčšou svetovou automobilkou je Toyota (podľa tržieb i počtu predaných vozidiel), ktorá na pomyselnom tróne vystriedala General Motors v roku 2008 (po 27 rokoch). Najväčším subdodávateľom je nemecký strojársky gigant Bosch, ktorý má obchodné vzťahy v podstate so všetkými svetovými ...
|
|
3,0 |
1x |
|
Medzinárodné podnikanie a manažment - zdôvodnenie a súšasné trendy
Prednášky31 s. / 4. roč. / docx
Zahraničný obchod - obchod cez hranice štátu, pričom dochádza k intenzívnejšiemu prepájaniu reprodukčných procesov členských štátov a stretu zahraničnoekonomických aktivít.Medzinárodný obchod - súhrn zahraničných obchodov jednotlivých štátov.Svetové hospodárske prostredie - tvorí environment pre medzinárodné podnikanie.Globalizácia medzinárodného podnikania - proces narastajúcej interakcie medzi osobami na medzinárodnej úrovni - „pokročilý kapitalizmus“, ktorý stiera lokálne tradície a regionáln...
|
|
1,4 |
1x |
|
Medzinárodný manažment a medzinárodné podnikanie (prednášky)
Prednášky42 s. / 4. roč. / doc
Súbor obsahuje poznámky z prednášok Medzinárodného manažmentu a medzinárodné podnikania (vyučujúci prof. Táncošová).
Medzinárodný manažment a medzinárodné podnikanie1. téma: Vývoj internacionalizácie hospodárskeho života vznik medzinárodného podnikania. Historický vývoj nadnárodných spoločností a mechanizmus ich fungovania.
Ad1. Vývoj internacionalizácie hospodárskeho života
Internacionalizácia – je proces zvyšovania vplyvu firiem pri medzinárodných činnostiach v ďalšom období. Vytváranie t...
|
|
0,5 |
115x |
|
Marketing a manažment - vypracované štátnicové otázky
Štátnicové otázky185 s. / 5. roč. / zip
1. Pojem, proces a teórie rozhodovaniaV manažmente má rozhodovanie privilegované postavenie. Prostredníctvom rozhodovania sa realizujú výsledky plánovania, organizovania, koordinovania a práce s ľuďmi.Herbert Simon rozlišuje 2 druhy rozhodovania: 1) naprogramované rozhodovanie - rieši problémy, s ktorými sme sa už stretli, problémy rutinné a opakované. Poznáme postup riešenia, máme urobený program, používajú sa pravidlá, štandardné postupy a taktiky 2) nenaprogramované rozhodovanie - rieši probl...
|
|
0,5 |
26x |
|
Podstata a význam medzinárodného manažmentu a podnikania, manažéri a medzinárodné pracovné prostredie
Vypracované otázky38 s. / 3. roč. / doc
1.Podstata a význam medzinárodného MNŽ a podnikania, manažéri a medzinárodné pracovné prostredie Nové tisícročie sa okrem iného vyznačuje veľkým kultúrnym, enviromentálnym, ekon.ale aj globalizačným tlakom na národné podnikateľské subjekty.
Proces riadenia nadnár.spoločností spočíva v prepojení faktorov medzinár.politických, kultúrnych a ekon., kt.sa stávajú nevyhnutným predpokladom úspešnosti. Medzinárodný MNŽ je proces plánovania, organizovania, vedenia a kontroly ľudí. To znamená, že zákl.M...
|
|
0,4 |
26x |
|
Vypracované otázky na predmet Medzinárodný manažment a podnikanie
Vypracované otázky35 s. / 3. roč. / doc
Nové tisícročie sa okrem iného vyznačuje veľkým kultúrnym, environmentálnym, ekon. ale aj globalizačným tlakom na národné podnikateľské subjekty. Proces riadenia nadnár. spoločností spočíva v prepojení faktorov medzinár. politických, kultúrnych a ekon., kt. sa stávajú nevyhnutným predpokladom úspešnosti.Medzinárodný manažment je aplikáciou manažérskych teórií a techník v medzinárodnom podnikateľskom prostredí. Medzinárodné podnikanie prestavuje vykonávanie podnikateľských aktivít vo viacerých kr...
|
|
0,4 |
13x |
|
Medzinárodný manažment a podnikanie - semestrálka
Semestrálna práca19 s. / 4. roč. / doc
semestrálka na medzinárodný manažment a podnikanie
|
|
0,3 |
8x |
|
Multinacionálne a transnacionálne korporácie a ich význam vo svetovej ekonomike
Semestrálna práca11 s. / 5. roč. / doc
Zahraničné investície - sú jednou z foriem realizácie dlhodobého medzinárodného pohybu kapitálu, ktorý sa delí na: 1.) portfoliové investície - na základe ktorých ich vývozca neovláda ani neriadi firmu v zahraničí, a zo zahraničia mu plynú iba výnosy z kapitálu (úroky, dividendy, podiel na zisku atď.) 2.) priame investície- ktoré umiestňuje investor v zahraničí s cieľom získať kontrolu nad podnikom, do ktorého investuje zväčša na dlhodobom základe. Investor sa teda podieľa nielen na zisku firmy,...
|
|
0,1 |
54x |
|
Prezentácia na tému Medzinárodný manažment
Prezentácia22 s. / 2. roč. / ppt
Medzinárodné podnikanie• Podnikanie je sprevádzané prienikom nielen na domáce ale aj na zahraničné trhy.
•
Spája sa s internacionalizáciou podnikateľských činností.
•
Podnik tak využíva medzinárodné prostredie, ktoré môže znamenať konkurenčnú výhodu.
•
Spoločné podnikanie, ktoré prerastá rámec národných ekonomík sa postupne rozvíja na medzinárodné podnikanie. InternacionalizáciaStať sa medzinárodným manažérom znamená, že potrebujete poznať, vedieť a osvojiť si princípy fungovania medzin...
|
|
0,6 |
31x |
|
Medzinárodné podnikové siete a strategické aliancie
Prezentácia12 s. / 4. roč. / ppt
Medzinárodný marketingový manažment sa stáva existenčnou nevyhnutnosťou. Internacionalizácia hospodárstva sa v mnohých odvetviach už nedá zastaviť. Na to, aby mal podnik na trhu zabezpečenú trvalú existenciu, už nestačí ani stredne veľkým podnikom zameriavať sa len na domáce prostredie.
Okrem existenčných problémov zohráva úlohu aj rastový a ziskový potenciál, ktorý môžu poskytnúť len zahraničné trhy. Tu sa však nevyhnutne dostáva k slovu medzinárodný manažment, vďaka ktorému sa dá dosiahnuť v...
|
|
1,8 |
8x |
|
Medzinárodný manažment - Franchising
Seminárna práca15 s. / 2. roč. / doc
Manažment tvorí neoddeliteľnú súčasť každého podniku. Témou našej seminárnej práce je medzinárodný manažment, čo je veľmi rozsiahla téma. Vybrali sme si len niektoré témy, ktoré nás najviac zaujali. Ako medzinárodný manažment ľudských zdrojov. Kde sa dozvedáme akým problémom musia čeliť spoločnosti v procese internacionalizácie a aké sú možnosti voľby politiky podniku v tomto období. V našej práci sme sa zamerali na franchising, ktorý sme rozobrali aj v praktickej časti. Rozobrali sme 2 reštaurá...
|
|
0,1 |
44x |
|
Marketing a manažment
Skriptá44 s. / 3. roč. / doc
Základné terminologické vymedzenie podstaty marketingu Požiadavka uplatňovať princípy trhovej ekonomiky vyvoláva hlad po nových informáciách sprostredkujúcich poznatky a skúsenosti z fungujúcich trhových ekonomík. Motívom je hľadanie spôsobov, metód a postupov na dosiahnutie konkrétnych cieľových efektov v danom trhovom prostredí. V tomto kontexte sa stále viac hovorí o nutnosti aplikácie marketingu a to nielen v organizáciách, ktorých cieľovou funkciou je maximalizácia zisku. Marketing je tak, ...
|
|
1,3 |
41x |
|
Všetky prezentácie na Manažment
Študijný materiál105 s. / 2. roč. / zip
1. prezentácia: Podstata a systémy manažmentu
Manažment:
Profesia (manažéri)
Činnosť - riadenie
Systém riadenia – prvky a väzby
Proces – časová dimenzia
Umenie / VEDA ?
Riadenie:
cieľové usmerňovanie
objektu riadenia
Definície manažmentu
The art of getting things done through people (Mary Parker Follett)Proces plánovania, organizovania, vedenia a kontroly úsilia členov organizácie na dosiahnutie jej cieľov pri čo najlepšom využití zdrojov
Systém princípov, metód, techník a...
|
|
0,1 |
3x |
|
Medzinárodný manažment - vypracované tézy
Vypracované otázky26 s. / 4. roč. / doc
Tézy predmetu medzinárodný manažment
1. Zmeny ekonomického prostredia – nová paradigma, hyperkonkurencia a globalizácia.
Nová paradigma – nová ekonomika
- hovorí sa o novej paradigme v dôsledku „new economy“ – novej ekonomiky,
- nová ekonomika – prináša intenzifikáciu výrobného procesu a rast produktivity práce, realizáciou investícií
do informačných technológií a komunikačných systémov,
- sprievodným znakom novej ekonomiky je prehlbovanie kapitálu,
- kapitálová vybavenosť na pracovn...
|
|
0,6 |
30x |
|
Medzinárodný manažment a medzinárodné podnikanie
Poznámky35 s. / 4. roč. / docx
Vývoj internacionalizácie hospdárskeho životaInternacionalizácia - je proces zvyšovania vplyvu firiem pri medzinárodných činnostiach v ďalšom období. Vytváranie transakcií s firmami v iných krajinách. Trhové vzťahy v ekonomikách sa rozvíjali smerom do: -hĺbky na úrovni jednotlivých národných ekonomík, -šírky a postupne presahovali rámec národných ekonomík a rozvíjali sa, -až nadobudli celosvetovú dimenziu a sformovalo sa svetové hospodárstvo. Historicky sa presadzuje tendencia k prehlbovaniu, al...
|
|
0,1 |
16x |
|
Medzinárodný manažment a medzinárodné podnikanie - prednášky 2012
Prednášky46 s. / 4. roč. / pdf
Prečo je tento predmet dôležitý?- žijeme vo svete globalizácie ?!- existencia medzinárodných spoločenstiev a nadnárodných podnikov = špecifiká medzinárodného manažmentu- študenti FPMINTERNACIONALIZÁCIA EKONOMIKY- zmedzinárodňovanie ekonomiky- proces prerastania a spájania sa výrobných činností pod vplyvom medzinárodnej deľby práceInternacionalizačný podnik (medzinárodne činný) - podnik, ktorý realizuje aspoň jednu svoju činnosť / aktivitu v zahraničí.INTERNACIONALIZAČNÉ KONCEPTY M. PORTERAA) Kon...
|
|
0,6 |
8x |
|
Medzinárodný manažment a podnikanie na Ing. štátnice
Štátnicové otázky31 s. / 5. roč. / docx
FMAN 1 - Obsah a úlohy finančného manažmentu. Pôsobenie ekonomického prostredia na finančný manažment podniku. Pôsobenie medzinárodného makroekonomického prostredia. Pôsobenie vnútroštátneho makroekonomického prostredia. Finančný manažment sa zaoberá finančnými aspektami činnosti podniku. Jeho obsahom je organizovanie a riadenie finančných procesov v podniku v podmienkach trhovej ekonomiky.Konštrukciu a zameranie finančného manažmentu významne ovplyvňuje teoretický prístup k chápaniu úloh a cieľ...
|
|
0,7 |
1x |
|
Medzinárodný manažment a medzinárodné podnikanie
Prednášky22 s. / - roč. / doc
Medzinárodné podnikanie je relatívne novou, ale veľmi komplexnou vednou disciplínou, pričom sa zaoberá takými medzinárodnými ekonomickými transakciami ako vývoz a dovoz tovaru a služieb, investície, obchod s licenciami, franchising a podobne, všetko vo vzťahu k podnikateľskej sfére. V medzinárodnom prostredí, pri realizácii medzinárodných transakcií je potrebné riadiť podnikové činnosti odlišným spôsobom, t.j. pristúpiť k aplikácii princípov medzinárodného manažmentu.Medzinárodný manažment - ako...
|
|
0,2 |
70x |
|
Manažérska správa č. 1
Analýza11 s. / 1. roč. / doc
1 Charakteristika základných prístupov a zásad v podnikateľských aktivitáchKľúčovou podnikateľskou aktivitou spoločnosti Podtatranské železiarne, a.s., je výroba a predaj hutníckych výrobkov, u ktorých uplatnením princípov trvalého zlepšovania je zvyšovaná pridaná hodnota pri súčasnom znižovaní záťaže životného prostredia z titulu použitých technológií a výrobkov. V jednotlivých oblastiach strategického rámca sú definované tieto základné prístupy a zásady:A. PartnerstvoZákazníci, spracovatelia m...
|
|
0,2 |
77x |
|
Organizačná kultúra - 3. časť - Typy zmien v organizačnej kultúre...
Ťahák1 s. / 3. roč. / doc
17. Typy zmien v OK:1 revolučná,komplexná2 časť org.subkultúra3 postupná, komplex. zmenaNákladová stránka zmien potrebné argumenty, rozhodovanie uľahči ek.anlýza zmeny,nutnosť primeraných invest.N sa zvyšuju z počtom zam. Nepresvedčených o nutnostiZ, niektoré Zsú neekonom.Časová náročnosť Z-urychľujú sa v období krízy,Zpodporuje atraktivita,zlepšenie18. Typologia OK:určité zjednodušenie a ideálny model,kt.sa prispôsobuje alebo naopak vyhnúť.Aj napriek schematickosti sa klasifik.charakteristiky,k...
|
|
0,1 |
4x |
|
Manažment - Globálny manažment - prednáška č. 13
Prednášky6 s. / 2. roč. / pdf
Globálny manažment:- riadenie operácií medzinárodne pôsobiacich firiem v rôznych hostiteľských prostrediach, ktoré zahŕňajú prekračovanie hraníc medzi štátmi pri dosahovaní firemných cieľov (Interkultúrny manažment, Medzinárodný manažment)....
|
|
0,9 |
32x |
|
Medzinárodný manažment - seminárna práca
Seminárna práca5 s. / - roč. / doc
Interkulturálna komunikáciaInterkulturálna komunikácia znamená komunikáciu medzi viacerými kultúrami. V tomto kontexte môže ísť o verbálnu ale aj neverbálnu komunikáciu. Pod verbálnou komunikáciou rozumieme ovládanie viacerých jazykov a schopnosť sa nimi dohovoriť. Neverbálna komunikácia si však vyžaduje hlbšie poznanie krajiny, v ktorej sa chceme dohovoriť. Neznamená to len ovládať daný jazyk, ale poznať aj zvyklosti, tradície a pravidlá danej krajiny. Zahrňa gestá, mimiku, haptiku, paralingvis...
|
|
0,1 |
30x |
|
Siemens
Analýza8 s. / 5. roč. / doc
Niečo o spoločnosti:
Spoločnosť Siemens AG patrí medzi najvýznamnejšie elektrotechnické koncerny. Ako jediná firma na svete pokrýva prakticky celé spektrum elektrotechniky a elektroniky.
Sila inovačných myšlienok spoločnosti Siemens spája viac ako 475.000 pracovníkov, ktorí sa podieľajú na vývoji, výrobe a poskytovaní komplexných riešení v oblastiach komunikačnej a informačnej techniky, medicínskej techniky, priemyselnej automatizácie, energetiky, dopravy, technológií budov a osvetľovacej tech...
|
|
0,1 |
7x |
|
GATT
Seminárna práca13 s. / - roč. / doc
Hlavným cieľom GATT bolo zníženie colného zaťaženia tovarov v medzinárodnom obchode a odstránenie akýchkoľvek prekážok či výhod jednej krajiny voči ostatným pri vystupovaní v medzinárodnom obchode. V preambule sú ciele GATT definované následovne: “Obchodné a ekonomické vzťahy podpisujúcich strán sa majú zamerať na zvýšenie životného štandardu, zabezpečenie plnej zamestnanosti a zaistenie rastúcej úrovne reálneho dôchodku a dopytu, zabezpečenie plného využitia svetových zdrojov a zvýšenia produkc...
|
|
0,1 |
7x |
|
Národné kultúrne rozdiely podľa Geerta Hofstedeho
Seminárna práca5 s. / - roč. / doc
Hofstede definuje kultúru ako kolektívny fenomén alebo kolektívne programovanie myslenia, ktorým sa odlišujú jednotlivý členovia kultúr. Tento prístup slúži ako sprievodca pre modely kultúrnych dimenzií. Sústreďuje sa na detailný popis súboru prejavov a odporúčajúcich spôsobov a noriem správania v jednotlivých kultúrach na etnickom princípe. Hofstede vytvoril vlastný model kultúrnych rozdielov pozostávajúci zo štyroch dimenzíí:- rozpätie moci (mocenský prístup),- individualizmus a kolektivizmus,...
|
|
0,1 |
6x |
|
Medzinárodný Manažment
Seminárna práca19 s. / - roč. / docx
Významným rysom dnešnej doby je nárast medzinárodnej spolupráce, medzinárodných kontaktov a vzťahov, previazanosť a komunikácia medzi jednotlivcami, skupinami, organizáciami a spoločenstvami odlišných národností, vierovyznaní, etník a kultúr. Medzinárodný obchod a jeho prvky, teda súčasné organizácie a inštitúcie, v ktorých sa pohybujeme a pôsobíme a ovplyvňujú naše správanie, sú otvorenými systémami, ktoré vstupujú do vzájomného styku a interakcie s inými organizáciami a inštitúciami, patriacim...
|
|
0,1 |
2x |
|
Medzinárodný manažment a podnikanie
Vypracované otázky39 s. / 5. roč. / doc
Vypracované otázky k medzinárodnému manažmentu a podnikaniu
1.Podstata a význam medzinárodného MNŽ a podnikania, manažéri a medzinárodné pracovné prostredie
Nové tisícročie sa okrem iného vyznačuje veľkým kultúrnym, enviromentálnym, ekon.ale aj globalizačným tlakom na národné podnikateľské subjekty.
Proces riadenia nadnár.spoločností spočíva v prepojení faktorov medzinár.politických, kultúrnych a ekon., kt.sa stávajú nevyhnutným predpokladom úspešnosti.
Medzinárodný MNŽ je proces plánov...
|
|
0,4 |
11x |
|
Medzinárodný manažment test 2 + vypracované odpovede
Vypracované otázky2 s. / 5. roč. / pdf
Medzinárodný manažment, test skupina B s vypracovanými odpoveďami
|
|
0,3 |
6x |
|
Medzinárodný manažment - nevypracované otázky z testu
Testy1 s. / 4. roč. / doc
Test z medzinárodného manažmentu
|
|
0,1 |
7x |
|
Európska kultúra, medzinárodný manažment
Semestrálna práca17 s. / - roč. / doc
Spravanie sa obchodnych parnterov v jednotlivých krajinách. Rozdielne ponímanie zvykov a tradícií
V tejto práci sme chceli nazrieť do jednotlivých európskych krajín a poukázať, že v každej krajine ako sa hovorí „iný kraj iný mrav“.
Kultúrne rozdiely môžu zapríčiniť, že celé rokovanie vyjde nazmar a obchodný styk s daným investorom bude na dlhú dobu, ak nie úplne, prerušený.
Preto je veľmi dôležité sa na obchodné rokovanie dobre pripraviť. Naštudovať si základné pravidlá tej danej krajiny ...
|
|
0,2 |
13x |
|
Medzinárodný manažment
Prezentácia13 s. / 1. roč. / ppt
Hlavné témy:problémy globalizácie a internacionalizácie ekonomíkproblémy riadenia nadnárodných spoločností špecifiká stratégie internacionalizácie a medzinárodného podnikania oproti podnikaniu výlučne na domácom trhumožnosti preberania zahraničných skúseností v podnikovom manažmente so zameraním na problémy organizácie, riadenia ľudských zdrojov a vzťah podniku k jeho okoliuproblém zohľadnenia interkultúrnych aspektov v medzinárodnom podnikaní
|
|
0,1 |
7x |
|
Medzinárodný manažment a medzinárodné podnikanie v spoločnosti Autoplachty
Semestrálna práca18 s. / - roč. / doc
Spoločnosť Autoplachty vznikla v roku 1990, od tej doby už prenikla aj na zahraničné trhy okolitých štátov. Miesta svojich zahraničných pobočiek si dobre vyberala, nakoľko sa musela zamerať na krajiny s vysokým počtom prepravcov nákladnej dopravy.
Na zahraničné trhy sa rozhodla preniknúť prostredníctvom investícii do vlastných dcérskych spoločností so 100% kapitálovou účasťou, čo je podľa môjho názoru pre spoločnosť v období krízy dosť negatívne. Nakoľko je potrebné povedať, že spoločnosť fi...
|
|
0,4 |
31x |
|
Vývoj a znaky manažmentu balkánskych krajín a balkánskej kultúry, ich vplyv na podnikateľskú činnosť
Semestrálna práca11 s. / - roč. / doc
Kultúrne prostredie a ekonomická situácia na Balkáne:
Medzi krajiny Balkánu patria štáty bývalej Juhoslávie a to: Slovinsko, Chorvátsko, Bosna a Hercegovina, Srbsko a Čierna Hora, Albánsko a Macedónsko. Niektoré zdroje zaraďujú medzi krajiny Balkánu aj Bulharsko a Rumunsko. Krajiny Balkánu dostali svoj názov podľa Balkánskeho polostrova. Na Balkáne žijú temperamentní ľudia mnohých národností a náboženstiev. Táto zmes rôznych kultúr je často zdrojom mnohých sporov, ktoré bohužiaľ aj v dnešných ...
|
|
0,1 |
12x |
|
Medzinárodný manažment
Prednášky59 s. / - roč. / docx
Globalizácia teórie
Globalizácia – najvyšší stupeň internacionalizácie
Globalizácia trhov
Medzinárodná a celosvetová (globálna) orientácia podnikov
Prehlbovanie kooperácie medzi podnikmi
Výmena know-how a znižovanie nákladov
Definícia globalizácie
Rôzny výklad
Prepojenosť ekonomických prostredí, ekonomík, a rozvinutosť medzinárodných ekonomických vzťahov do celosvetového rámca
Týka sa pôsobenia a rozhodovania TNK, medzinárodných politických vzťahov a globálnej politiky najdôležitejší...
|
|
0,1 |
7x |
|
Medzinárodný manažment - Slovnaft, a.s.
Seminárna práca10 s. / - roč. / doc
Rafinérsko-petrochemická spoločnosť Slovnaft, a.s., patrí medzi 5 najmodernejších rafinérií v Európe a zároveň medzi najväčšie v strednej Európe. Dopomohli tomu predovšetkým významné investície v objeme približne 46 mld. Sk do modernizácie realizované za uplynulých 10 rokov.
Spoločnosť leží na ploche 520 hektárov na juhovýchodnom okraji hlavného mesta Slovenskej republiky, Bratislavy. Slovnaft spracováva ročne približne 5,5 miliónov ton ropy najmä z Ruskej federácie, ktorá sa do Bratislavy...
|
|
0,1 |
11x |
|
Medzinárodný manažment - spoločnosť ProCS, s.r.o
Semestrálna práca11 s. / - roč. / doc
1.Opis podniku
Podnik ProCs, s.r.o je inžinierskou spoločnosťou poskytujúcou komplexné služby a systémové riešenia „šité na mieru” zákazníka v oblasti priemyselnej automatizácie, merania a regulácie.
Poslanie podniku ProCS, s.r.o
Prostredníctvom poskytovania kvalitných a komplexných inžinierskych služieb v oblasti automatizácie, merania a regulácie technologických procesov má spoločnosť záujem neustále podporovať obchodných partnerov v ich úsilí o zdokonaľovanie, skvalitňovanie a zefektívň...
|
|
0,3 |
7x |
|