Kompletné vypracované otázky na predmet Komunikácia s verejnosťou
Poznámky18 s. / 2. roč. / doc
Kompletné vypracované otázky resp. poznámky z druhého ročníka VŠEMVS na predmet Komunikácia s verejnosťou.1. Charakteristika komunikácie s verejnosťou (PR – Public Relation) (podoby aktívnej komunikačnej politiky, vývoj trendy, taktika a stratégia PR)
Základnou úlohou PR (public relations) je vytvárať kladný obraz (vzťah) voči verejnosti.
DEFINÍCIA KOMUNIKÁCIE:
komunikácia je pojem, ktorý má veľmi široké použitie, môžeme ho nazvať aj dorozumievaním. Môže byť použité ako označenie pre dopra...
|
|
0,1 |
65x |
|
Marketingova komunikácia - Propagácia, Reklama, Podpora predaja, Osobný predaj, Public relations, Direct marketing, Internet
Skriptá16 s. / 3. roč. / pdf
V marketingovom prístupe nejde iba o to, produkt vyrobiť, ale ho aj náležite predstaviť zákazníkom. Celý marketing je založený na komunikácii, najmä na komunikácii so zákazníkom. Predstavuje nepretržitú komunikáciu so zákazníkom. Preto aj pojem marketingová komunikácia zahrnuje v širokom zmysle slova vlastne všetky marketingové činnosti: vytvorenie produktu a jeho použitie, jeho distribúciu, cenu i propagáciu.Marketingová komunikácia je potom v tomto chápaní systematickým využívaním princípov, p...
|
|
0,2 |
8x |
|
Komunikácia s verejnosťou - modul I.
Prezentácia98 s. / 2. roč. / pdf
ZÁKLADNÉ POJMYPublicrelations= Publicaffairs= Práca s verejnosťou = Vzťahy s verejnosťou =Vzťahy k verejnosti = Firemná komunikácia = Korporatívna komunikácia =Komunikácia organizácie = Strategická komunikácia = Komunikácia s verejnosťou =Externá a interná komunikácia = Externé vzťahy = Manažment reputácie = Riadenie povestiZÁKLADNÉ POJMYVzťahy s verejnosťou sú systematickou, premyslenou a spravidla dlhodobou obojsmernou komunikáciou s verejnosťou, diferencovanou vzhľadom na presne vymedzené ext...
|
|
5,8 |
3x |
|
Komunikácie s verejnosťou - poznámky
Poznámky8 s. / 2. roč. / docx
Kompletné poznámky z komunikácie s verejnosťou, spracované do Wordu z PDF.
Ciele a definícia komunikácie:
komunikácia je pojem, ktorý má veľmi široké použitie, môžeme ho nazvať aj dorozumievaním. Môže byť použité ako označenie pre dopravnú sieť, premiestňovanie ľudí, materiálu ale aj myšlienok, postojov ale aj pocitov od jedného človeka k druhému. Komunikácia je nepretržitá, zrozumiteľná, symbolická v predstavách ľudí, je ale názorná, je to dvojsmerná aktivita, má vždy nejaký účel, presvedčeni...
|
|
0,1 |
40x |
|
Komunikácia s verejnosťou
Testy25 s. / 2. roč. / zip
obsahuje prezentácie + test, ktorý prebiehal cez moodleSlovo komunikácia sa vyvinulo z lat. communicare= deliť sa, zverovať. Vo všeobecnosti znamená komunikácia rozhovor. V širšom zmysle je komunikácia výmena informácií medzi jedincami prostredníctvom spoločného systému znakov. Komunikácia súvisí so životom každého človeka, výrazne ho ovplyvňuje, obohacuje o nové poznatky a postoje, reguluje naše konanie a správanie, pomáha nám začleniť sa do spoločnosti a vytvoriť si sociálne kontakty. Pri komu...
|
|
19,0 |
39x |
|
Komunikácia s verejnosťou
Vypracované otázky14 s. / 1. roč. / doc
1. Základné pojmy a hlavné problémy komunikácie s verejnosťou – podstata komunikácie
PUBLIC RELATIONS (PR) - vzťahy s verejnosťou, vzťahy k verejnosti - sústavná a systematická komunikácia založená na úplných a pravdivých informáciách s vybranými cieľovými skupinami, vybraným spôsobom a prostriedkami, aby vytvárala pozitívne vzťahy s verejnosťou a zamestnancami. Komunikácia = vytváranie pozitívnych vzťahov
VEREJNOSŤ (PUBLIKUM) - sociálne diferencovaná skupina ľudí, významná z určitého hľadis...
|
|
0,2 |
51x |
|
Komunikácia s verejnosťou v obci Jelenec
Prezentácia13 s. / - roč. / ppt
Prezentácia obsahuje formy komunikácie medzi obecným úradom v obci Jelenec a obyvateľmi obce.
|
|
2,3 |
19x |
|
Práca s verejnosťou v cestovnom ruchu
Poznámky11 s. / 5. roč. / doc
Verejnosť je zoskupenie ľudí majúcich určitý spoločný cieľ, príp. spojených vedomím prináležitosti k určitému spoločenskému celku.
Členenie : verejnosť v užšom zmysle – vnútorná verejnosť
Verejnosť v širšom zmysle – vonkajšia verejnosť
Podnik CR: vnútorná ver. = ZC + rodinní prísluš., vlastníci, návštevníci (existujúci)
Vonkajšia ver. = konkurencia, potenciálni návštevníci, dodávatelia, miestna správa, samospráva, médiá, odberatelia, sprostredkovatelia, miestni obyvatelia, banky(finanč...
|
|
0,1 |
3x |
|
Komunikácia s verejnosťou
Vypracované otázky15 s. / 1. roč. / doc
OKRUHY OTÁZOK KU SKÚŠKE Z PREDMETU KOMUNIKÁCIA S VEREJNOSŤOU.
PUBLIC RELATIONS (PR) - vzťahy s verejnosťou, vzťahy k verejnosti - sústavná a systematická komunikácia založená na úplných a pravdivých informáciách s vybranými cieľovými skupinami, vybraným spôsobom a prostriedkami, aby vytvárala pozitívne vzťahy s verejnosťou a zamestnancami. Komunikácia = vytváranie pozitívnych vzťahov.
|
|
0,2 |
53x |
|
Komunikácia s verejnosťou
Vypracované otázky48 s. / 1. roč. / doc
1. Základné pojmy a hlavné problémy komunikácie s verejnosťou – podstata komunikácie.
Sieťovanie – „networkizácia – je jedným zo základných pojmov dneška. Konzistentná a pevná sieť pojmov je aj uholným kameňom ľudského poznania. Poznanie strategickej komunikácie – Public Relations – nevynímajúc.
Prvým predpokladom porozumenia je hovoriť spoločným jazykom, rozumieť slovám, ktoré používame. Preto najprv niekoľko základných definícií.
• PUBLIC RELATIONS (PR) - sústavné premyslené pôsobenie na...
|
|
0,4 |
19x |
|
Komunikácia s verejnosťou
Prednášky9 s. / 1. roč. / doc
Základné pojmy komunikácie
Komunikácia – vo všeobecnosti sa chápe ako sprostredkovávanie, teda odovzdávanie a prijímanie
informácií formou reči (písaného resp. tlačeného slova) medzi dvoma alebo
viacerými stranami.
Poznáme viacero druhov komunikácie:
1. Marketingová komunikácia – ide o formu tvorby pozitívneho imidžu firmy
prostredníctvom ovplyvňovania jej vnímania cieľovým...
|
|
0,1 |
3x |
|
Komunikácia s verejnosťou
Ťahák3 s. / 1. roč. / doc
1. Základné pojmy a hlavné problémy komunikácie s verejnosťou – podstata komunikáciePUBLIC RELATIONS (PR) - vzťahy s verejnosťou, vzťahy k verejnosti - sústavná a systematická komunikácia založená na úplných a pravdivých informáciách s vybranými cieľovými skupinami, vybraným spôsobom a prostriedkami, aby vytvárala pozitívne vzťahy s verejnosťou a zamestnancami. Komunikácia = vytváranie pozitívnych vzťahovVEREJNOSŤ (PUBLIKUM) - sociálne diferencovaná skupina ľudí, významná z určitého hľadiska pre...
|
|
0,2 |
10x |
|
Komunikácia s verejnosťou
Prednášky11 s. / 1. roč. / doc
1. Základné pojmy a hlavné problémy komunikácie s verejnosťou – podstata komunikácie
PUBLIC RELATIONS (PR) - vzťahy s verejnosťou,vzťahy k verejnosti -Komunikácia = vytváranie pozitívnych vzťahov
VEREJNOSŤ (PUBLIKUM) - sociálne diferencovaná skupina ľudí
PUBLICITA - bezplatné zverejňovanie, informovanie príslušného výseku verejnosti (periodická tlač, televízia, rozhlas
KOMUNIKAČNÁ STRATÉGIA-jasná predstava vyjadrujúca filozofiu a zameranie firmy,organizácie, inštitúcie, OSVETA - činnosť za...
|
|
0,2 |
2x |
|
Komunikácia s verejnosťou
Poznámky11 s. / - roč. / doc
Pokiaľ sa nestane niečo neobvyklého, ľudia väčšinou na jadro ani nepomyslia. Ak sa spýtate, čo ich najviac trápi, budú hovoriť o práci, kriminalite a množstve ďalších vecí, kým si spomenú na slovo “jadro”. Ak sa ich spýtate priamo, čo si myslia o “jadrovej energii”, budú ju najčastejšie spájať s nebezpečenstvom: bomby, Černobyľ a rádioaktívne riziká. V čo teda zrejme najviac môžeme dúfať je vytvoriť situáciu, v ktorej by sa postoje väčšiny ľudí k jadru dali definovať ako “benígna indiferencia” (...
|
|
0,1 |
10x |
|