Metodológia výskumu v sociálnej práci (45 vypracovaných otázok)
Vypracované otázky17 s. / 4. roč. / doc
Vypracované tri okruhy otázok z metodológie výskumu v sociálnej práci. Kvalitatívny výskum, kvantitatívny výskum a teória výskumu.
Otázky na skúšku z metodológie výskumu
I. okruh:
1. Charakterizujte vedu a výskum.
Veda - systematický spôsob poznávania skutočnosti, objektom ktorého môžu byť predmety, udalosti alebo ľudia.
Základné organizačné zložky vedy: výskum, vývoj, vedecké vyhodnocovanie.
Výskum - je systematický spôsob riešenia problémov, ktorými sa rozširujú hranice vedomosti ľudstv...
|
|
0,2 |
196x |
|
Analýza príčin negatívnych postojov zákazníkov k reklame priameho marketingu
Diplomová práca77 s. / 5. roč. / doc
Cieľom tejto diplomovej práce je, ako to už z názvu vyplýva, zistiť aké sú príčiny negatívnych postojov zákazníkov k reklame priameho marketingu, keďže ako negatívny faktor sa javí nedôvera zákazníkov k reklame priameho marketingu. Jedná sa však o reklamu, ktorá je zameraná na predaj produktov a služieb.
Pri vypracovaní diplomovej práce boli použité informácie z odbornej literatúry, z tlače a z elektronických médií. Samotné názory a postoje zákazníkov sme zisťovali metódou skupinového rozhovor...
|
|
2,5 |
20x |
|
Metodológia a metódy sociálneho výskumu - prednášky
Prednášky128 s. / 2. roč. / zip
Hospodárske organizácie predstavujú zložitý systém nielen ekonomických, technologických, ale aj sociálnych vzťahov. Sociálne vzťahy, ktoré existujú na jednotlivých úrovniach hospodárskej organizácie a zároveň aj medzi týmito úrovňami, predstavujú špecifickú oblasť sociálneho života ľudí.
Sociálny život hospodárskej organizácie má určité spoločné črty so sociálnym životom v rodine, škole, obci (odtiaľ si ľudia prinášajú určité sociálne zručnosti do hospodárskej organizácie) atď., ale zároveň je...
|
|
0,2 |
18x |
|
Podniková kultúra vo vybranom podnikateľskom subjekte
Záverečná práca47 s. / 3. roč. / doc
Cieľom bakalárskej práce je zhodnotenie podnikovej kultúry v spoločnosti SIKA Slovensko, s.r.o. Zámerom je zistiť ako vnímajú zamestnanci podnikovú kultúru a jej jednotlivé charakteristiky. Prvá kapitola obsahuje teoretický prehľad podnikovej kultúry, ako podnikovú kultúru vnímajú jednotliví autori zaoberajúci sa touto problematikou. Informácie boli čerpané z domácich aj zahraničných odborných zdrojov. Druhá kapitola sa venuje základným cieľom bakalárskej práce. V tretej kapitole je popísaná met...
|
|
0,5 |
3x |
|
Rodina ako opora pri zvládaní záťaže žiaka strednej školy
Bakalárska práca36 s. / 3. roč. / doc
Autor Michal Hasaj v práci na tému Rodina ako opora pri zvládaní záťaže žiaka strednej školy, píše o školských problémoch adolescentov pri prestupe zo základnej školy na strednú školu.
Úlohou prieskumu je zistiť, čo spôsobuje najväčšie problémy žiakom na novej škole, kto im pomáha tieto problémy riešiť a či sa vôbec rodičia zaujímajú o to, čo ich ratolesti v novej škole trápi. Ďalej sme zisťovali, či sa respondenti adaptovali v novom prostredí.
Autor použil dotazníkovú metódu v dvoch zmiešan...
|
|
0,9 |
10x |
|
Drogové závislosti a ich prevencia - ročníková práca, prezentácia a dotazník
SOČ18 s. / 1. roč. / zip
ÚVODNevedomosť a nedostatočná informovanosť o drogových závislostiach vyvoláva tendenciu k popieraniu, odmietaniu závažnosti problému, jeho iracionalizáciu. Jedine prostredníctvom široko koncipovanej prevencie, pravdivej informovanosti, schopnosti vnímať a rozlišovať zmeny rizikových jedincov sa môžeme vyhnúť a pomôcť tomuto neželanému javu. Neznalosť totiž blokuje sprostredkovanie včasnej pomoci. Je pravdepodobné, že miera zneužívania drog bude naďalej narastať. V mojej práci sa postupne venuj...
|
|
0,1 |
36x |
|
Vplyv bossingu na zdravie zamestnanca
Záverečná práca23 s. / 1. roč. / docx
V tejto
záverečnej práci sa zaoberáme vplyvom bossingu na zdravie zamestnancov. Pojem
bossing znamená pravidelný a dlhodobý nátlak na zamestnanca zo strany
nadriadeného. Je to negatívny jav, ktorý ničí pracovný výkon a zle vplýva
na zamestnanca. Tému sme si vybrali, lebo predpokladáme, že bossing nie je
neznámy ani na slovenských pracoviskách, práve naopak, čoraz častejšie sa
s ním môžeme stretnúť.
Našim
cieľom je poskytnúť informácie o bossingu, o jeho formách
a vplyvoch a skúmať j...
|
|
0,1 |
8x |
|
Sexuálna vychová - výskumny projekt
Seminárna práca31 s. / 1. roč. / doc
V poslednom období verejnosť čoraz intenzívnejšie diskutuje na tému Zdravý sexuálny život, či skôr Výchova k manželstvu a rodičovstvu. Obe tieto témy úzko súvisia so sexuálnou výchovou. Spoločnosť sa rozdelila na dva hlavne tábory, ktoré tvrdo zastávajú svoje názory. Na jednej strane je to cirkev, ktorá hovorí, že sexuálna výchova patrí do rodiny a len rodičia môžu dobre vychovať svoje dieťa po stránke sexuálnej. Na druhej strane stojí odborná verejnosť na čele so sexuológmi a psychológmi, ktorí...
|
|
0,3 |
31x |
|
Analýza firmy Nestlé, produkt Nestea
Semestrálna práca29 s. / 3. roč. / docx
Moju seminárnu prácu som zamerala na značku NESTEA®, ktorá je registrovaná ochranná známka spoločnosti Société des Produits Nestlé SA, používaná na základe licencie Beverages Partners Worldwide (Severná Amerika), ktorá je joint venture ( spoločný podnik) medzi The Coca Cola Company a Nestlé. Na Slovensku vyrába nápoje Coca Cola HBC v siedmich príchutiach, ktoré sa predávajú vo viac ako 70 krajinách. Cieľom semestrálnej práce je bližšia charakteristika spoločnosti, charakteristika jej výrobkovej ...
|
|
3,1 |
16x |
|
Marketingový výskum na internete
Diplomová práca80 s. / 5. roč. / pdf
Internet si za krátku dobu svojej existencie vytvoril veľmi silnú
pozíciu nielen v samotnom marketingovom mixe, ale i v oblasti
marketingového výskumu. Túto skutočnosť potvrdzujú nielen novo
vznikajúce spoločnosti, ktoré sa zaoberajú predovšetkým
marketingovým výskumom na Internete, ale taktiež aj fakt, že sa
v posledných rokoch čoraz viac celosvetových konferencií venuje tejto
problematike. Najcennejšia a najpodstatnejšia je však odozva od
klientov, ktorí túto novú výskumnú a marketingov...
|
|
1,0 |
29x |
|
Klasická a alternatívna liečba
Seminárna práca26 s. / 1. roč. / docx
Témou mojej práce je Klasická a Alternatívna liečba. V dnešnom svete je nespočetné množstvo chorôb, ktoré ohrozujú zdravie človeka. Medicína sa pokúša už od svojho vzniku s týmito chorobami bojovať a chrániť pred nimi ľudí. Moderná medicína má za sebou neuveriteľný vývoj a neustále napreduje vpred. Alternatívna liečba sa však za posledné roky taktiež dostala do popredia a to hlavne vďaka novým výskumom a z časti aj preniknutia kúsku modernej technológie do tejto, pre niektorých veľmi zvláštnej f...
|
|
0,2 |
7x |
|
Metodológia sociálnych vied
Poznámky24 s. / 2. roč. / doc
VEDA - Science, Wissenschaft, nauka VEDA - sútava poznatkov, ktoré pozostávajú z racionálne zdôvodnených a konzistentných výpovedí, ktoré sú sformulované v prijatom jazyku (vedy) a sú overiteľné. (Ondrejkovič, 2006) VEDA je z komplexnejšieho pohľadu: a) forma spoločenského vedomia existujúca popri takých formách, akými sú filozoia, náboženstvo, morálka, právo , politika, umenie a i. (aspekt filozofie bytia a vedomia) b) špecifický druh poznávania a pretvárania objektívnej skutočnosti v kontexte ...
|
|
0,2 |
35x |
|
Metódy rozhodovanie využívané v manažmente
Semestrálna práca11 s. / 3. roč. / docx
Úvod Rozhodovanie a riešenie problémov sú činnosti, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou všetkých aktivít manažéra v rámci procesu riadenia. Manažér tým napĺňa jednu zo svojich rolí, a to rolu rozhodovateľa a riešiteľa problémov. Rozhodovanie je dôležitou súčasťou všetkých procesov v podniku a správne využívanie metód rozhodovania môže rozhodovanie výrazne zjednodušiť a napomôcť jeho implementácii v podniku. Cieľom mojej seminárnej práce je stručne charakterizovať metódy rozhodovania využívané v man...
|
|
0,1 |
1x |
|
Štýly manažérskej práce
Semestrálna práca22 s. / 2. roč. / doc
Práca je zameraná na zistenie štýlu vedenia konkretného manažéra a nástrojov, ktoré tento manažér využíva. Zaoberá sa názormi manažéra a zamestnancov týkajúcich sa rôznych oblastí vedenia tímu. Pre efektívnosť tímu je dôležité, aby neboli tieto názory príliš odlišné. Cieľom práce bolo zistiť práve tie problémové oblasti, v ktorých sa ich názory rozchádzajú a vytvoriť návrhy pre zlepšenie prístupu manažéra k jeho podriadeným. Práca obsahuje analýzu vzťahov medzi manažérom a jeho podriadenými. Tát...
|
|
0,2 |
6x |
|
Motivácia a stimulácia zamestnancov
SOČ47 s. / 2. roč. / zip
Obhajoba vlastného projektu s názvom Motivácia a stimulácia zamestnancov. Účelom tejto práce bolo spracovať informácie o motivácii a stimulácii zamestnancov v podniku. Informácie obsiahnuté v tejto práci môžu byť využité pri výučbe problematiky personálneho manažmentu v odmeňovaní. Túto prácu tiež môže použiť aj široká verejnosť, ktorá sa zaujíma o túto oblasť.Obsahuje:- Prezentáciu = 31 slidov- Wordový dokument = 47 strán- Wordový dokument (text k prezentácii) = 5 strán
|
|
3,6 |
4x |
|
Práca na tému Dotazník (marketingový výskum, druhy dotazníkov, výhody, nevýhody, vyhodnotenie atď.)
Semestrálna práca10 s. / 2. roč. / docx
Marketingový výskum
Manažéri nemôžu vždy čakať na informácie, ktoré postupne prichádzajú z marketingového spravodajského systému, alebo potrebujú informácie, ktoré sú zamerané na špecifické problémy a tie nie sú k dispozícii. Potrebujú napr. vedieť koľko a aké skupiny ľudí a firiem bude kupovať ich nový výrobok. Manažéri zvyčajne nemajú kvalifikáciu alebo čas, aby si ich sami získavali a preto potrebujú formalizovaný marketingový výskum.
Pri zbere primárnych informácií môžu byť použité tieto z...
|
|
0,5 |
5x |
|
Dopytovanie a pozorovanie ako vybrané metódy marketingového výskumu
Seminárna práca11 s. / 1. roč. / doc
Čo to je marketingový výskum a jeho metódy. V súčasnosti sa každá firma, bez ohľadu na to, či ide o malý podnik alebo nadnárodnú spoločnosť, snaží čo najefektívnejšie usmerňovať svoju činnosť na trhu. V čase, keď je na trhu prebytok ponuky nad dopytom a vládne neustály boj o zákazníka, sa totižto nevypláca spoliehať sa len na vlastnú intuíciu, skúsenosti alebo znalosti o trhu. Z tohto dôvodu je potrebné, aby firma neustále zhromažďovala informácie o mnohých faktoroch trhu ako sú jej zákazníci, k...
|
|
0,1 |
6x |
|
Marketingový výskum - účinnosť prednášok neziskovej organizácie Proti drogám
Semestrálna práca21 s. / 4. roč. / docx
Marketingový výskum zameraný na účinnosť prednášok neziskovej organizácie Proti drogám.
1. Projekt prieskumu
Predmetom nášho projektu je marketingový výskum pre neziskovú organizáciu Proti drogám, cieľom ktorej je zistenie, čí má takáto forma prednášok na školách uplatnenie u študentov. Ide o analýzu názorov a vedomostí v súvislosti s problematikou drog a zachytenie miery skúseností s drogami u skúmanej vzorky respondentov. Zároveň sa pokúsime zachytiť druh prostredia, v ktorom je najvyššie ri...
|
|
0,3 |
23x |
|
Štýly v práci manažéra
Seminárna práca14 s. / 1. roč. / docx
Cieľom predkladanej seminárnej práce je popísať význam štýlov vedenia v práci manažéra ako dôležitej funkcie manažmentu. V prvej časti práce je charakterizovaná problematika vedenia ľudí v teoretickej rovine. Taktiež je tu popísané čo to vlastne je štýl vedenia ľudí. V ďalšej časti seminárnej práce sú popísané v prvom rade klasické štýly vedenia ľudí, ktoré popísal Kurt Lewin. Definuje autoritatívny, demokratický a liberálny štýl vedenia ľudí. Taktiež sú v tejto časti tieto štýly znázornené pros...
|
|
0,3 |
7x |
|
Stratégia rozvoja obce Kechnec
Semestrálna práca38 s. / 5. roč. / doc
Svoju novodobú históriu začala obec Kechnec písať od jej osamostatnenia, ku ktorému došlo 1. decembra 1990. V rokoch 1964 až 1986 bola totižto súčasťou obce Hraničná pri Hornáde. Neskôr, po roku 1986, vznikol trojzväzok pôvodných obcí Seňa, Kechnec a Milhosť. Kechnec je slovensko-maďarskou obcou, v ktorej žije približne rovnaké percento obyvateľov slovenskej i maďarskej národnosti.
|
|
16,5 |
8x |
|
Záškoláctvo ako pedagogický a psychologický problém
SOČ24 s. / 3. roč. / doc
Základná teória o záškoláctve, vypracovaný a vyhodnotený dotazník, ktorý porovnáva dve školy - Gymnázium a SOŠ.Problematiku záškoláctva zaradujeme do porúch správania, ktorá sa stáva v súčasnosti jedným z najbežnejších problémov stredných škôl.
Práca je rozdelená na päť kapitol, pričom v prvej kapitole sme sa zaoberali teoretickým popisom záškoláctva, jeho charakteristikami a kategóriami. Spomenuli sme tiež vplyv rodiny a škole na záškoláctvo, a tiež odporúčaniami pre školy.
V druhej kapito...
|
|
0,2 |
17x |
|
Návrh metodiky merania spokojnosti zamestnancov
Diplomová práca81 s. / - roč. / docx
Zamestnanci vytvárajú hodnoty a už samotný výber zamestnancov je kľúčová úloha pre každú spoločnosť. Teda cieľom každej spoločnosti by malo byť získanie najlepších zamestnancov a udržanie si ich spokojnosti, vernosti a motivácie. Motivácia hraje hlavnú úlohu už pri vstupe zamestnanca do spoločnosti, pretože zamestnanec musí mať dôvod, aby nastúpil práve do konkrétnej spoločnosti.Každý zamestnanec je osobnosť, ktorá má svoje vlastné názory, návyky, požiadavky a nároky. Tieto požiadavky a nároky b...
|
|
0,9 |
3x |
|
Marketing - spoločnosť Baťa
Seminárna práca19 s. / 1. roč. / doc
Cieľom je predovšetkým analyzovať postoj zákazníka ku značke Baťa.
Z dôvodu vysokej šírky sortimentu v predajniach Baťa som sa zamerala skôr na dámsku obuv. História spoločnosti Výroba obuvi značky Baťa ma veľmi hlbokú tradíciu, ktorá siaha až do roku 1984, kedy súrodenci Tomáš, Anna a Antonin Baťovi zakladajú obuvnícku živnosť. Po neúspešných začiatkoch prevzal Tomáš Baťa vedenie dielne a stal sa jediným majiteľom. . Už v roku 1987 vzniká prevratná novinka obuvi a to výroba topánok pod názvom ...
|
|
0,6 |
4x |
|
Významnosť motivačných faktorov a analýza motivácie na pracovisku
Seminárna práca35 s. / 2. roč. / doc
ÚVODCieľom nášho výskumu je zistiť významnosť jednotlivých motivačných faktorov a analýzy motivácie na pracovisku. Dotazníky boli rozdané štyridsiatim štátnym zamestnancom v dvoch inštitúciách, ktoré si neželali byť menované; inštitúcie budeme preto označovať „inštitúcia A“ a „inštitúcia B“. ZÁKLADNÉ INFORMÁCIE O RESPONDENTOCHPohlavieZ celkového počtu opýtaných zamestnancov sa v „inštitúcii A“ zúčastnilo prieskumu 6 žien a 14 mužov.V „inštitúcii B“ odpovedalo na dotazník 9 žien a 11 mužov.
|
|
3,4 |
1x |
|
Personálny manažment (spracovaná celá kniha od prof. Kachaňákovej)
Vypracované otázky13 s. / 4. roč. / pdf
Spracovaná celá kniha v kocke od profesorky Kachaňákovej.
1. Podstata, úlohy a funkcie personálneho manžmentu, subjekty
Personálny manažment (PM)
- cinnost, ktorej pozornost sa sústreduje na zamestnancov – ludské zdroje a ktorá sa spolu s ostatnými funkcnými oblastami
manažmentu podiela na dosiahnutí synergického efektu – splnení cielov zamestnancov i organizácie ako celku.
Hlavný ciel PM - dosiahnut úspech a konkurencnú výhodu:
- zvyšovaním produktivity práce
- lepším využitím: ludských,...
|
|
0,2 |
90x |
|
Základy manažmentu otázky na skúšku
Vypracované otázky16 s. / 3. roč. / docx
1. Spôsoby analýzy dotazníkov a ankiet Analýzu dotazníkov a ankiet môžeme uskutočniť nasledovnými spôsobmi:- Všeobecné vyhodnotenie - Percentuálne vyhodnotenie- Výpočet ᵡ2 pre kontingenčnú tabuľku 2x2- Výpočet ᵡ2 pre kontigenčnú tabuľku m x n - Výpočet V koeficienta pre kontingenčnú tabuľku 2 x 2- Výpočet C koeficienta pre kontingenčnú tabuľku m x n2. Formálne stránky dotazníka- Názov dotazníka- Názov organizácie a zodpovedný pracovník- Inštrukcie o vypĺňaní dotazníka- Charakteristika respondent...
|
|
0,1 |
3x |
|
Možnosti využitia voľného času (vyhodnotenie dotazníka, prezentácia)
Semestrálna práca25 s. / 2. roč. / zip
Dotazník, jeho vyhodnotenie, prezentácia výsledkov dotazníka vypracované podľa požiadaviek na tému dotazník zadaných cvičiacim predmetu Marketing.Otázky, ktoré boli vyhodnotené, sú uvedené v poradí v akom išli vo vyhodnotení resp. prezentácii.Úlohou bolo vytvoriť dotazník cez Google disk, dať vyplniť, vyhodnotiť a prezentovať výsledky.Obsahuje dokument a prezentáciu.
|
|
0,7 |
2x |
|
Teória, metódy a metodika sociálnej práce
Štátnicové otázky18 s. / 3. roč. / doc
Sociálna práca - je etablujúci vedný odbor (od r. 2003 patrí pod študijné spoloč.-vedné odbory
- soc. práca o praktickej činnosti, o vednom odbore, o nástroji sociálnej politiky, ako študijný odbor Vývoj sociálnej práce Poradenstvo v 4 etapách od Košča: 1. protoporadenstvo - forma interných, individuálnych zainteresovaností, jeden človek sa angažuje v živote toho druhého, prostredníctvom výmeny informácií, názorov, ktoré je možné vyriešiť v inej možnej situácii. Ešte to nie je poradenstvo ale l...
|
|
0,2 |
43x |
|
Metódy prieskumu
Seminárna práca15 s. / 2. roč. / doc
Manažment ako vedná disciplína integruje do jedného celku poznatky z oblasti spoločenských disciplín ako sú psychológia, sociológia, ekonómia a pod., ale aj prírodných a technických disciplín. Tieto poznatky tvoria logicky usporiadaný súbor princípov, metód a techník.
Manažment, ako syntetický a prierezový vedný odbor, aplikuje nasledovné skupiny poznávacích a konštitučných metód:
- metódy prevzaté z filozofie - poskytujú najvšeobecnejšie zákonitosti, ktoré prebiehajú v prírode i v ľudskom m...
|
|
0,1 |
44x |
|
Reklama a spôsoby jej využitia v podniku
Diplomová práca65 s. / 5. roč. / doc
Cieľom diplomovej práce „Reklama a spôsoby jej využitia v podniku“ je zistiť úroveň využívania reklamných prostriedkov v malých a stredných podnikoch Slovenskej republiky, zároveň identifikovať spôsob, akým tieto spoločnosti stanovujú výšku ročných investícií na reklamu a ako následne testujú efektívnosť reklamy a vynaložených prostriedkov.Pri marketingovom výskume a zostavovaní marketingového dotazníka vychádzame z odbornej literatúry antisko.aks a článkov venovaných tejto veľmi špecifickej obl...
|
|
0,6 |
17x |
|
Eutanázia ako eticko-psychologický problém
SOČ20 s. / 3. roč. / doc
Eutanázia teoreticky, vypracovaný a vyhodnotený dotazník, na kt. anonymne odpovedali žiaci SOŠ.
Keď je človek zdravý, často si neuvedomuje, aké šťastie má, nezaoberá sa otázkou, čo bude robiť, ak sa náhodou niečo stane.
Práca je rozdelená do piatich kapitol. Prvá kapitola sa zaoberá problematikou a prehľadom literatúry, v ktorej sme načrtli základné definície eutanázie a formy. Spomenuli sme tiež štáty Európy, v ktorých je eutanázia povolená.
Druhá kategória sa zaoberá cieľom práce. Hlavn...
|
|
0,2 |
12x |
|
Nákupné správanie spotrebiteľa
Seminárna práca23 s. / 1. roč. / doc
Pätina obyvateľstva plánuje v nasledujúcom roku stavebnú úpravu, alebo rekonštrukciu domu. Štyri percentá domácností sa chystajú kúpiť dom, byt, alebo chatu. (to sú skutočné údaje z prieskumu verejnej mienky, ktorý v januári tohto roku robil Štatistický úrad SR).
Po roku 1989 neustále narastá rozdiel medzi dopytom a ponukou v tomto segmente.
Mnoho spoločností sa snaží zotrieť, alebo zmenšiť tento rozdiel, v čo možno najkratšom čase a pri maximalizovaní zisku. Vo väčšine prípadov to však id...
|
|
0,3 |
44x |
|
Konzumácia tabakových výrobkov a fajčenie mladistvých
Seminárna práca11 s. / 3. roč. / doc
Slovensko drží európske prvenstvo v počte 11-13 ročných detí, ktoré majú skúsenosť s fajčením. Patrí sem až polovica chlapcov v tejto vekovej kategórii, a štvrtina dievčat. Výsledky výskumov Svetovej zdravotníckej organizácie spomedzi 21 európskych krajín dokazujú, že skúsenosť s fajčením má dnes každý druhý žiak na II. stupni základnej, a študent strednej školy.Konzumácia tabakových výrobkov bola a je veľkým problémom našej spoločnosti. Históriou príchodu tabaku do našich krajín sa v tomto proj...
|
|
0,2 |
89x |
|
Metódy pedagogickej psychológie
Seminárna práca8 s. / 3. roč. / doc
Každá oblasť ľudského poznania sa stáva vedou vtedy, keď si určí predmet bádania a rozpracuje adekvátne výskumné metódy. Pedagogická psychológia ako špeciálny psychologická disciplína sa musí vyzbrojiť vlastnými špeciálnymi výskumnými metódami.Výskumné metódy pedagogickej psychológie , ktoré sa vytvorili, a ktoré čiastočne spĺňajú podmienky vedeckej exaktnosti, môžu väčšinou študovať len relatívne jednoduché javy a neumožňujú odhaliť príčiny zložitejších psychických javov vo výchovno vzdelávacom...
|
|
0,1 |
32x |
|
Význam marketingového výskumu v činnosti firmy
Ekonomický plán6 s. / 2. roč. / docx
Opis predmetu činnosti firmySpoločnosť Biofood s.r.o vznikla zápisom do obchodného registra so sídlom v Lučenci dňa 1. 5. 2008 ako subjekt s ručením obmedzeným. Firma Biofood s.r.o chce na trhu ponúkať Biopotraviny a Bioprodukty pre rozličné firmy, s ktorými bola uzatvorená zmluva. Očakávame uzavretie ďalších zmlúv a rozšírenie obchodného reťazca po celej Slovenskej republike, ale i v zahraničí. Spoločnosť Biofood s.r.o sa nachádza vo výstavbe plánovaného priemyselného parku.Definícia marketingo...
|
|
0,1 |
28x |
|
Najpoužívanejšie metódy výberu zamestnancov/pracovníkov
Seminárna práca3 s. / 1. roč. / doc
Výber kandidáta z pomedzi uchádzačov o pracovnú pozíciu je veľmi citlivá aj keď veľmi často rutinná záležitosť. Práve preto si vyžaduje, ešte pred samotným výberom, zvoliť správne metódy, ktoré objektívne a efektívne napomôžu preukázať, do akej miery uchádzač zvoleným kritériám vyhovuje. Ušetrí sa čas a financie zamestnávateľovi a u uchádzačov sa vytvorí pozitívny obraz o profesionalite a dobrom mene organizácie.Dotazník je hutným zdrojom informácií. Používa sa, viac či menej, vo všetkých organi...
|
|
0,1 |
6x |
|
Analýza systému odmeňovania
Diplomová práca89 s. / 5. roč. / doc
Cieľom diplomovej práce je analýza systému odmeňovania v spoločnosti M.F. TEAM, s.r.o. Zámerom je zistiť ako systém odmien v spoločnosti vplýva na správanie sa zamestnancov a aký má vplyv na ich pracovný výkon. Teoretické vedomosti o odmeňovaní zamestnancov sme získali z odbornej knižnej a časopiseckej literatúry a ďalších dostupných poznatkov. Popísali sme a zhodnotili stav systému odmien a na čom sme postavili východiská jeho hlbšej analýzy prostredníctvom dotazníkového výskumu. Dotazník bol u...
|
|
1,4 |
45x |
|
Analýza nezamestnanosti v okrese Čadca
Seminárna práca15 s. / 2. roč. / docx
Výskumné otázky:
1. Aký sú najviac znevýhodnení uchádzači o zamestnanie v okrese Čadca?
2. Aké sú základné príčiny nezamestnanosti v okrese Čadca?
3. Umožní rekvalifikácia ľahší prístup k novému zamestnaniu?
4. Je nedostatok praxe absolventov škôl hlavným problémom pri hľadaní pracovného miesta?
Stanovenie hypotézHypotéza č. 1V okrese Čadca patria medzi najviac znevýhodnených uchádzačov o zamestnanie najmä ženy, občania so zdravotným postihnutím, absolventi a UoZ starší ako 50 rokov.
Po...
|
|
0,4 |
7x |
|
Prieskum - odsudzovanie
Semestrálna práca16 s. / 1. roč. / doc
V tomto prieskume sme sa zamerali na postoj žiakov dvoch tried siedmeho ročníka základnej školy k výchovnému problému odsudzovania. Budeme sa zaoberať názormi žiakov na predsudky, toleranciu, homosexualitu, Rómov, rasizmus, ako sa cítia žiaci keď sú odsudzovaní a tiež s kým o týchto problémoch hovoria a ako sa vedia s nimi vyrovnať.
|
|
0,3 |
7x |
|
Šikanovanie na školách + Dotazník o vydieraní a šikanovaní
Referát13 s. / 1. roč. / docx
Výskumníci sa doteraz zhodli na tom, že agresivita sa vytvára v predškolskom veku. Svoju rolu hrajú aj temperamentové dispozície ako vznetlivosť a impulzivita. Tieto dispozície samé o sebe však ešte neznamenajú, že z dieťaťa automaticky stane agresor. K tomu je „potrebná“ tiež výchova doma, obzvlášť tam, kde je nedostatok záujmu o dieťa, ľahostajnosť, výbuchy negatívnych citov až nenávisť. Ďalej je to fyzické a psychické násilie v rodine, bitky, ponižovanie, nadávky. Rovnako tak tolerancia voči ...
|
|
0,2 |
39x |
|