Podnikateľsky zámer - cestovná kancelária Voyage
Ekonomický plán21 s. / 2. roč. / doc
1.1. CieľCieľom cestovnej kancelárie Voyage je uspokojenie potrieb súvisiacich s cestovaním budúcich zákazníkov kvalitnými službami v oblasti cestovného ruchu a tiež každoročné zvýšenie tržieb min. o 20% a tým posilnenie pozície na regionálnom trhu. 1.2. Kapitál na podnikaniePre začatie podnikateľskej činnosti budem potrebovať kapitál, ktorý pokryje moje finančné potreby na podnikateľskú činnosť súvisiacu s cestovaním. Kapitál je tvorení z usporených peňazí a poskytnutí úver z banky vo výške 250...
|
|
0,1 |
47x |
|
Etický kódex cestovného ruchu
Seminárna práca14 s. / 1. roč. / doc
„Cestovný ruch je jedným z najvýznamnejších odvetví svetového hospodárstva a stal sa nedeliteľnou súčasťou životného štýlu obyvateľstva vo všetkých ekonomicky vyspelých krajinách.Členovia Slovenskej asociácie cestovných kancelárií si uvedomujú svoje postavenie a spoluzodpovednosť za rozvoj tohto odvetvia v Slovenskej republike a pri uspokojovaní stále rastúcich potrieb a nárokov cestujúcej verejnosti doma i v zahraničí.Vybudovanie národného trhu cestovného ruchu ako integrálnej súčasti svetového...
|
|
0,2 |
0x |
|
Odchodový cestovný ruch
Seminárna práca11 s. / 1. roč. / doc
Odchodový cestovný ruch zahŕňa činnosti osôb s bydliskom v uvedenej krajine, ktorí cestujú a zotrvávajú na miestach mimo danej krajiny a mimo svojho obvyklého prostredia. Podľa WTO ide o cestovanie rezidentov štátu do zahraničia na kratšiu dobu ako jeden rok. Ich cieľom je využitie voľného času, obchod a pod. Témou mojej seminárnej práce je zhodnotenie úrovne pasívneho cestovného ruchu v troch oblastiach - najnavštevovanejšie krajiny slovenskými návštevníkmi, dĺžka pobytu slovenských návštevníko...
|
|
0,3 |
3x |
|
Podnikateľský plán cestovnej kancelárie Holiday, s. r. o.
Seminárna práca54 s. / 3. roč. / doc
Hlavným poslaním firmy Holiday bude uspokojovanie potrieb zákazníkov komplexnými službami v oblasti cestovného ruchu. Cestovná kancelária bude predovšetkým sústrediť svoj predaj zájazdov na zimnú a letnú sezónu. Ťažiskom činnosti bude sprostredkovanie ubytovacích, stravovacích služieb a dopravy. Vyberať budeme predovšetkým z najzaujímavejších a cenovo dostupných ubytovacích zariadení pre všetky kategórie zákazníkov. Doplnkovými službami našej cestovnej kancelárie budú tiež zmenárenské služby a ...
|
|
1,1 |
63x |
|
Proces segmentácie trhu a výber cieľových skupín zákazníkov (FIRO-tour - cestovná kancelária)
Seminárna práca10 s. / 1. roč. / docx
Spoločnosť FIRO-tour, cestovná kancelária, som si vybrala z viacerých dôvodov. Jedným z nich je veľmi dobrá skúsenosť s touto spoločnosťou, výborné dovolenky, poznávacie či zážitkové výlety. Veľmi kvalifikovaný personál s príjemným vystupovaním a ochotou poradiť. Rozmýšľala som nad rôznymi témami k tejto spoločnosti, no nakoniec sa mi táto hodila najviac, preto som si ju vybrala.
|
|
0,2 |
16x |
|
Cestovná kancelária Baška - podnikateľský plán
Semestrálna práca16 s. / 1. roč. / rar
Semestrálna práca podľa požiadaviek cvičiacich na Žilinskej univerzite - predmet Ekonomika a manažment podniku. Vypracovanie a odovzdanie takéjto práce je pre denných študentov povinné. Tento podnikateľský plán chápeme ako určitý typ zápočtovej práce, aj na základe vysledkov tohto projektu je študent denného štúdia pripustený na skúšku. Tento podnikateľský plán úspešne prešiel zápočtom. Ide o podnik s právnou formou živnosti. Má formu skenovaných strán.
|
|
8,4 |
10x |
|
Cestovná kancelária Liptour - Strategický marketing
Seminárna práca22 s. / 2. roč. / doc
Predmetom mojej seminárnej práce je cestovná kancelária Liptour, ktorá pôsobí v troch slovenských mestách a nie je veľmi známa. V mojej práci som sa snažila využiť a prakticky aplikovať svoje teoretické vedomosti zo strategického marketingu na túto spoločnosť.
V prvých častiach som sa zaoberala charakteristikou podniku a definovaním stratégie. V ďalších kapitolách som rozobrala analýzy od situačnej analýzy až po analýzu konkurencie, odvetvia a zákazníkov, kde som využila model 5W a ABC analýzu...
|
|
0,3 |
65x |
|
Cestovná kancelária Sunny - Marketing služieb
Semestrálna práca31 s. / 4. roč. / rar
Projekt vypracovaný podľa požiadaviek cvičiaceho predmetu Manažment. Projekt je formou scanovaných strán. Obsah projektu, použitá literatúra je na zobrazenie v náhľadoch.
|
|
11,0 |
11x |
|
Cestovná kancelária Greeco
Analýza12 s. / 2. roč. / doc
Cestovný ruch nadobúda stále väčší ekonomický význam v hospodárstve vyspelých a rozvíjajúcich sa krajín. Cestovný ruch je najefektívnejšou činnosťou na produkciu devíz, tvorcom pracovných miest priamo v cestovnom ruchu a nepriamo v iných oblastiach hospodárstva. Tvorbou nových pracovných miest pri relatívne nízkych nákladoch napomáha rozvoju ekonomicky zaostávajúcim regiónom. Cestovný ruch má pre cieľové miesta, ktorými môžu byť skupina krajín, krajina, región alebo stredisko cestovného ruchu, i...
|
|
0,1 |
27x |
|
Cestovná kancelária - Solartour
Analýza10 s. / 2. roč. / doc
Vysvetlite predmet skúmania mikroekonómie vo vzťahu k Vášmu podnikateľskému zámeru, prípadne podniku (inštitúcii) ktorú poznáte.Ekonómia sa podľa tradičných definícií zaoberá skúmaním alokácie vzácnych zdrojov medzi rôzne alternatívne užitie tak, aby boli uspokojené ľudské potreby. Mikroekonómia skúma predovšetkým rozhodovanie jednotlivých tržných subjektov, ktorými sú jednotlivci, firmy a štát. V našom prípade nám poznatky získane pri štúdiu umožnia pochopiť správanie jednotlivcov, ktorí sa roz...
|
|
0,6 |
6x |
|
Výskumný projekt z predmetu Metodológia sociálneho výskumu
Seminárna práca9 s. / 3. roč. / docx
ÚvodPreferenciami pri výbere dovolenky u študentov sa venuje mnoho cestovných kancelárií, no nie vždy je to presne to, čo si daný klient predstavuje, často sa stáva, že práve študenti sú tými najnáročnejšími zákazníkmi a je v celku ťažké vyhovieť ich potrebám a požiadavkám. Teoretickej časti sme sa venovali za pomoci knižných publikácií a internetových zdrojov priblížiť danú problematiku. V praktickej časti práce sme využívali metódu prieskumu, pri ktorej sme využíval formu dotazníka. Výsledné i...
|
|
0,1 |
5x |
|
Manažment cestovných kancelárií (cestovné kancelárie)
Seminárna práca9 s. / 4. roč. / doc
ÚvodV našej seminárnej práci sa zaoberáme cestovnými kanceláriami, ktoré sa špecializujú na rôzne druhy návštevníkov. Venujeme sa teoretickým pojmom ako aj praktickej časti. Seminárna práca je rozdelená na dve kapitoly.Prvá časť práce je teoretická, kde sa zaoberáme definovaním cestovnej kancelárie.Druhá kapitola je venovaná praktickým príkladom šiestich cestovných kancelárii špecializovaných na homosexuálov, zdravotné postihnutých, cyklozájazdy, ochranu životného prostredia, cestovanie plyšovýc...
|
|
0,1 |
1x |
|
Taliansko - itinerár
Seminárna práca18 s. / 1. roč. / doc
VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE názov zájazdu: 5 - dňový letecký poznávací zájazd Taliansko - „Benátky - Florencia - Bologna - Pádov“ termín : od 5. júla - do 10. júla 2008 číslo zájazdu: SP 190678 cestovná kancelária: MONA - TOUR nástupné stanovište: 5. júla 2008, 08. 30h, letisko - Košice
|
|
0,1 |
36x |
|
Test na skúšku Technológie v cestovnom ruchu - Operácie v CR
Testy3 s. / 5. roč. / docx
Jeden z testov na skúšku Technologie CR, ten istý test sme mali aj na predmete operácie v CR.
|
|
0,1 |
0x |
|
Cestovná kancelária (Access)
Projekt24 s. / 1. roč. / mdb
Cestovná kancelária Bezák poskytuje firmám dovolenky pre ich zamestnancov. Každá firma si udá počet osôb, ktoré pôjdu na jednotlivé zájazdy. Ceny sú udané podľa jednotlivých druhov ubytovania na 1 osobu.
|
|
0,6 |
52x |
|
Marketingový plán cestovnej kancelárie
Seminárna práca12 s. / 1. roč. / doc
Ste zabehnutá firma, ktorej sa mimoriadne darí, ale pozabudli ste na svojich zamestnancov? Alebo ste nová firma, ktorá má momentálne veľa starostí s rozbehnutím svojho podnikania a zatiaľ ste si nenašli dostatok času pre spoznanie svojich zamestnancov? Určite dobre viete, že okrem dosahovania zisku a budovania si výhodnej pozície na trhu, sú dôležité aj dobré a korektné vzťahy so svojimi zamestnancami i medzi zamestnancami navzájom.
|
|
9,1 |
0x |
|
Problémy menšej cestovnej kancelárie (Visual FoxPro) - databázové systémy 1
Seminárna práca10 s. / - roč. / doc
Predmetom tejto seminárnej práce je spracovanie určitej problematiky pomocou programu Microsoft Visual FoxPro. Ako inšpirácia mi slúžila príprava na skúšku z predmetu Cestovný ruch. Pokúsil som sa spracovať problémy menšej cestovnej kancelárie, keď som pomocou jednoduchých príkladov a programov jednoducho naznačil riešenie prihlasovania jednotlivých klientov na jednotlivé podujatia alebo zájazdy organizované cestovnou kanceláriou. Vypracoval som niekoľko úloh, ktoré treba vyriešiť, snažil som sa...
|
|
1,9 |
1x |
|
Akým spôsobom je riadený cestovný ruch na Slovensku
Semestrálna práca4 s. / 1. roč. / doc
V súvislosti so vstupom Slovenska do EÚ je nevyhnutné venovať pozornosť cestovnému ruchu ako faktoru hospodárskeho a sociálneho rozvoja regiónov s ohľadom na vytváranie pracovných príležitostí, zdroj príjmov miestnych rozpočtov a nástroj ochrany prírodného a kultúrneho dedičstva ako prvkov ponuky cestovného ruchu.
Prezentáciu a propagáciu Slovenska ako krajiny cestovného ruchu zabezpečuje tak ako v okolitých krajinách aj na Slovensku špecializovaná organizácia, Slovenská agentúra pre cestovný r...
|
|
0,1 |
5x |
|
Cestovná kancelária M&M Travel, s.r.o. - podnikateľský plán
Ekonomický plán22 s. / 3. roč. / doc
Tento podnikateľský plán slúži pre banku ako podklad k žiadosti o úver. Budeme žiadať o úver vo výške 150 000 €, pričom cieľom je presvedčiť banku o životaschopnosti tohto plánu a o návratnosti investícií, ktoré budú do neho vložené.
M&M Travel je moderná cestovná kancelária, so zahraničnými pobočkami v Čechách a Maďarsku patrí k slovenskej špičke v poskytovaní kvalitných služieb cestovného ruchu na európskej úrovni. M&M Travel funguje na slovenskom trhu cestovného ruchu už desiatu sez...
|
|
0,3 |
82x |
|
Strategická analýza cestovnej kancelárie M-tour
Analýza17 s. / - roč. / doc
Predmetom mojej seminárnej práce je cestovná kancelária M-tour, ktorá pôsobí v meste Topoľčany a nie je veľmi známa. V mojej práci som sa snažil využiť a prakticky aplikovať svoje teoretické vedomosti zo strategického marketingu na túto spoločnosť.
|
|
0,2 |
23x |
|
Typy organizačných štruktúr cestovných kancelárií na Slovensku
Semestrálna práca17 s. / 3. roč. / doc
Organizačná štruktúra je súhrn I'udských a vecných prvkov a vzt'ahov medzi nimi. Štruktúra určuje organizáciu, jej koordináciu a vytvára motiváciu pre správanie sa I'udí. Je schopná rozvíjat' technológie, I'udské zdroje i okolie.
Organizačná štruktúra je formálny systém vzt'ahov medzi úlohami a hláseniami, ktorý určuje, ako zamestnanci použijú zdroje pre dosiahnutie ciel'ov organizácie. Ďalší rozvoj organizácie sa uskutočňuje pomocou premysleného procesu projektovania vhodných zmien. Projektov...
|
|
0,1 |
4x |
|
Prípadová štúdia - Cestovná kancelária
Seminárna práca9 s. / 1. roč. / doc
Poslanie cestovnej kancelárie SmileTour, s. r. o. Naša fiktívna firma, bola založená s cieľom uspokojiť zákazníkov na trhu v oblasti cestovného ruchu. Snažíme sa uspokojiť nášho klienta a dosiahnuťoptimál-ny pomer medzi kvalitou ubytovania, služieb a výslednou cenou zájazdu. Poslanie CK SmileTour je sprostredkovanie dopravy, ubytovania, stra-vy, prehliadok historických pamiatok, ako aj oddychu v každom ročnom období. Zákazníkom poskytujeme zájazdy na mnohé destinácie v každom kúte sveta, ktoré s...
|
|
0,1 |
63x |
|
Informatika B - projekt
Projekt6 s. / 3. roč. / zip
Cestovná kancelária Bezák poskytuje firmám dovolenky pre ich zamestnancov. Každá firma si udá počet osôb, ktoré pôjdu na jednotlivé zájazdy. Ceny sú udané podľa jednotlivých druhov ubytovania na 1 osobu.
|
|
0,1 |
0x |
|
Tvorba a spotreba turistického produktu, animácia
Referát6 s. / - roč. / doc
Turistický produkt - je komplex vnútorne prepojených, seriózne fungujúcich základných a doplnkových služieb, ktoré sú záväzné pre ich vykonávateľa, je umiestniteľný a uplatniteľný na trhu cestovného ruchu prostredníctvom cestovných kancelárií. Služby musia byť časovo prepojené a náležite presne ocenené.
|
|
0,1 |
2x |
|
Cestovná kancelária
Semestrálna práca5 s. / 1. roč. / doc
Zvolená tematika nie je nijak výnimočná ani originálna, avšak vychádzajúc z informácií, ktoré som počas svojej práce získala a nazbierala, rozhodla som sa odprezentovať Vám jednu z našich liptovskomikulášskych cestovných kancelárií.
|
|
0,4 |
8x |
|
Objednávkový formulár pre cestovnú kanceláriu
Počítačové zadanie2 s. / 1. roč. / docx
Vzorový formulár pre objednanie dovolenky od cestovnej kancelárie Sunnytravel.
|
|
0,4 |
2x |
|
Marketingová štúdia firmy CK Europa Travel
Analýza6 s. / 1. roč. / doc
CK Europa Travel bola založená v roku 2005. Okrem sídla v Čadci má svoju pobočku aj v Kysuckom Novom Meste a Turzovke. Orientuje sa na pobytové a poznávacie zájazdy do všetkých krajín Európy. Poskytuje kvalitné ubytovacie, stravovacie i dopravné služby za prijateľné ceny. Ponúkané zájazdy sú určené pre všetky vekové kategórie, rodiny, skupiny, či jednotlivcov.
|
|
0,1 |
5x |
|
Odborná prax - firma Justo, spol. s r. o.
Semestrálna práca6 s. / 3. roč. / doc
Firma JUSTO, spol. s r. o. vznikla prirodzeným expanzívnym vývojom zo združenia fyzických osôb. Je to stabilná spoločnosť, ktorá pôsobí na trhu práce a pre domácich ale aj zahraničných klientov ponúka široký sortiment zájazdov od viac ako 80 partnerských spoločností.
|
|
0,1 |
43x |
|
Itinerár tuzemského poznávacieho zájazdu
Projekt23 s. / - roč. / doc
Itinerár tuzemského poznávacieho zájazdu na trase:
Bratislava – Modra ( Častá – Limbach ) – Nízke Tatry
( Jasná ) – Liptovský Mikuláš – Slovenský raj ( národný park ) – Spišská Nová Ves – Okolie Svidníka ( Korejovce – Ladomírová – Hunkovce – Nižný Komárnik – Príkra ) – Košice – Veľká Tŕňa - Bratislava
|
|
0,2 |
2x |
|
Podnikateľský plán - Cestovná kancelária Cestuj, s. r. o.
Ekonomický plán9 s. / 1. roč. / doc
Poslanie
Hlavným poslaním cestovnej kancelárie je uspokojenie potrieb budúcich zákazníkov kvalitnými službami v oblasti cestovného ruchu a tiež každoročné zvýšenie tržieb min. o 25% a tým posilnenie pozície na regionálnom trhu.
Majetok potrebný na podnikanie
Pre začatie svojej podnikateľskej činnosti mi postačí vlastný kapitál, ktorý je poskytnutý z rodinných úspor a pokryje finančné potreby podnikateľskej činnosti.
Ročný objem obratu
Prvá etapa je rozčlenená na prvý a druhý rok podnikan...
|
|
0,1 |
26x |
|
Založenie cestovnej kancelárie Europe
Semestrálna práca68 s. / - roč. / doc
1 Zhrnutie projektu
Cestovných kancelárií je v súčasnosti veľa. Trend vývoja poukazuje na rast záujmu klientov o zahraničné zájazdy a väčšina z nich si želá hlavne kvalitné poskytovanie služieb. Našou úlohou je ponúknuť klientom také služby, ktoré dokážu uspokojiť všetky ich potreby.
Hlavným cieľom tohto projektu je popísanie založenia a ďalšieho fungovania cestovnej kancelárie Europe, ktorá ako jediná CK v Poprade sa bude zameriavať na dovolenkové a poznávacie pobyty a zájazdy len do kra...
|
|
0,6 |
10x |
|