Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 035   projektov
0 nových

Využitie a rastúci význam predaja cez internet

«»
Prípona
.docx
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
11 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
45343
Posledná úprava
27.10.2014
Zobrazené
1 928 x
Autor:
michaela.lukacova53
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Úvod

V dnešných časoch je internet najviac sa rozvíjajúcim nástrojom na celom svete. Nie je už využívaný len ako komunikačný nástroj a zdroj neobmedzených informácií, ale v poslednej dobe je čím ďalej tým viac využívaný aj ako obchodné centrum. Nakupovanie prostredníctvom internetu zažíva veľký rozmach v posledných rokoch. Spôsobuje to nižšia cena produktov a služieb poskytovaných na internete, vyšší komfort a pohodlie pre zákazníkov pri nakupovaní, šetrenie času zo strany obchodníkov i zákazníkov, no hlavne dostupnosť internetových obchodov, ktoré sú nepretržite v prevádzke.
internet, ako celosvetová počítačová sieť, rozšíril charakter ekonomiky ako celku. Využitie tejto siete poznačilo všetky komerčné, ale tiež nekomerčné subjekty, ktoré zacali rozpoznávať novo vytvorené príležitosti. Táto infraštruktúra dovoľuje dosiahnuť informácie uložené na viacerých, veľakrát geograficky vzdialených miestach, komunikovať a spolupracovať s nimi prostredníctvom osobného počítača, mobilného telefónu a podobne. Dá sa povedať, že elektronické obchodovanie, podnikanie je v podstate elektronickou formou už existujúcich činností.

Kľúčové slová:

internet

internetový obchod

obchodné modely

elektronický obchod

e-shopy

business



Obsah:
  • Obsah
    Úvod 2
    1. História obchodu na internete 3
    2. Predaj prostredníctvom internetového obchodu (e-obchod) 3
    3. Štruktúra systému elektronického obchodu a dizajn elektronického obchodu 4
    4. Obchodné modely na internete 5
    4.1 E-shop, virtuálna maloobchodná predajňa 5
    5. Formy internetového obchodovania 7
    5.1 B2B (Business to business) 8
    5.2 B2C (Business to Customers) 9
    6. Výhody a nevýhody elektronického obchodu 11
    7. E-shopy na Slovensku 12
    Záver 13
    Použitá literatúra 14

Zdroje: