Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 035   projektov
0 nových

Podstata marketingovej koncepcie a jej základné kategórie

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
3 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
43390
Posledná úprava
05.02.2014
Zobrazené
1 976 x
Autor:
zabinka
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Mnohí ľudia si doteraz mysleli, že umenie je tovar vyrobiť, teraz sa postupne stáva umením ho predať. Musíme robiť všetko pre to , aby sme výhodným zladením marketingových aktivít dosiahli ďalšiu kvalitu - synergický efekt. Tento efekt sa prejaví vtedy, keď sa nám podarí úspešne využiť schopnosti miliónov občanov v procese, ktorý nazývame trhovou ekonomikou.
Súčasný marketing je najmodernejší spôsob podnikateľského myslenia a konania a viacerí autori ho považujú za druh podnikateľskej filozofie, koncepcie. Je hlavnou charakteristickou črtou trhovej ekonomiky vyspelých štátov. Marketing nemožno nariadiť, ale v určitej trhovej situácii sa automaticky presadí. Predpokladá sa splnenie troch podmienok: chcieť, môcť a vedieť.
Cieľom tejto seminárnej práce je lepšie spoznanie marketingu, marketingovej koncepcie a jej základných zložiek.

Kľúčové slová:

Marketing

marketingová koncepcia

základné zložky marketingu

princíp marketingu



Obsah:
  • Obsah
    Úvod 3
    1. Marketing 4
    1.1 Pojem marketingu 4
    1.2 Vznik a rozširovanie marketingu vo svete 4
    1.3 Princíp marketingu 4
    1.4 Vymedzenie pojmu marketing - základné definície 5
    2. Marketingová koncepcia a jej základné kategórie 6
    2.1 Definícia koncepcie a marketingovej koncepcie 6
    2.2 Definícia jednotlivých zložiek 7
    Záver 9
    Literatúra 10

Zdroje:
  • PRACHÁR, J.: Čo je marketing. Bratislava, SPN 1991, s.13;14;21;22;23;24;25;31;32
  • MATÚŠ, J. - VALENTOVIČOVÁ, D. - MAGÁL, S. : Vybrané kapitoly z masmediálnej a marketingovej komunikácie/ Základy marketingu. Trnava : UCM, 2006
  • http://proexport.ru/sk/03_koncept.htm