Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 035   projektov
0 nových

Mediálny trh na Slovensku

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
31 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
20414
Posledná úprava
22.12.2013
Zobrazené
7 076 x
Autor:
zabinka
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Mediálny trh na Slovensku.

Prečo ma oslovila práve táto téma? Dnešná doba je hlavne o masových médiách, bez nich by sme nevedeli také rýchle a čerstvé informácie z celého sveta.
Myslím si, že je celkom zaujímavé sledovať mediálny trh, nie len na Slovensku ale aj v celom svete. Je to veľmi obšírna téma, ktorá závisí od rôznych faktorov. Ja sa v mojej práci budem snažiť priblížiť aspoň niektoré faktory, ktoré toto dianie ovplyvňujú a budem sa snažiť trošku priblížiť aj sledovanosť médií na Slovensku.

Možnosti a limity slovenského mediálneho trhu

Možnosti rozvoja a fungovania národných mediálnych trhov vo všeobecnosti závisia od početných vnútorných (domácich) i vonkajších (zahraničných, medzinárodných, globálnych) faktorov. V podmienkach postupujúcej internacionalizácie ekonomiky,kultúry a komunikácie je potrebné upozorni najmä na štyri faktory:

a) legislatívne podmienky domáce i medzinárodné
b) ekonomické podmienky vo všeobecnosti (rozvoj domácej, ale aj medzinárodnej ekonomiky a s ním súvisiaci rozvoj reklamného trhu ako základnej ekonomickej bázy médií)
c) kapacitné možnosti mediálneho trhu (jeho veľkosť)
d) rozvoj komunikačných technológií

Kľúčové slová:

možnosti a limity slovenského mediálneho trhu

rozhlas

tlač

televízia

mediálny trh

mediálny trh na slovensku



Obsah:
  • Úvod
    Možnosti a limity slovenského mediálneho trhu
    Tlač
    Rozhlas
    Televízia
    Zdôvodnenie potreby vlastného riešenia výskumu
    Vlastný výskum prostredníctvom ankety
    Záver

Zdroje: