Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketingový plán podniku Kofola a.s.

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
335 x
Veľkosť
4,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
11230
Posledná úprava
15.11.2018
Zobrazené
26 555 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketingový plán znamená pre firmu základ úspechu. Môže sa oň oprieť a argumentovať ním či už pred zákazníkom alebo manažmentom firmy. Je podkladom pre analýzy hospodárskej, ekonomickej, sociálnej a ďalších situácii, v ktorých sa nachádza. V hlavnej úlohe tu do popredia vystupuje firma a jej konkurencieschopnosť a smerovanie.

Pre firmu KOFOLA znamenalo vytvorenie marketingového plánu:

• Odhalenie svojich slabín a naopak, uvedomenie si svojich silných stránok, firma je pripravená ich podchytiť a využívať v hojnej miere.

• Určenie ďalšieho smerovania do budúcnosti a vytýčenie si cieľov, ktoré chce dosiahnuť.

• Vyčlenenie segmentov trhov, na ktoré sa chce orientovať.

• Uvedomenie si, čo pre ňu znamená zákazník, že to nie je len zisk.

• Analýza konkurencie a porovnanie firmy s ich behom a ich produktmi.

• Odhalenie síl, ktoré pôsobia na podnik a ich využitie vo svoj prospech.

• Odhalenie možností pre posunutie sa do nového oceána možností.

Kľúčové slová:

kofola

marketing

analýza

marketingová analýza

marketingový plán



Obsah:
  • Úvod 3
    1.1 charakteristika podniku 4
    1.2 o firme 5
    1.3 misia, vízia a strategické ciele spoločnosti 5
    1.4 organizačná štruktúra mikroprostredia 6
    1.5 predmet činnosti 7
    1.6 externé mikroprostredie 7
    2.1 swot analýza 10
    2.2 analýza konkurencie 12
    3. marketingové stratégie 16
    3.1 produktové stratégie 16
    3.2 distribučné stratégie 18
    3.3 cenové stratégie 20
    3.4 komunikačné stratégie 20
    Záver 22
    Prílohy 23
    Použitá literatúra 26

Zdroje: