Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 034   projektov
0 nových

Manažment - Úvod do Marketingu

«»
Prípona
.doc
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
13 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
2147
Posledná úprava
25.09.2016
Zobrazené
5 832 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1.1 Názov firmy Firma
JENNY s.r.o. je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trnava, oddiel: Sro, vložka 1111/T s platnosťou od 01.06.2000.

1.2 Právna forma
Právnou formou spoločnosti JENNYje Spoločnosť s ručením obmedzeným.

1.3 Sídlo firmy
Spoločnosť v súasnosti sídli v v centre mesta Trnava, na Gagarinovej ulici č.17, 811 07, P.O.BOX 24


1.4 Majiteľ
Spoločnosť bola založená spoločníkmi Ing. Jánom Polakovičom a Ing. Janou Polakovičovou, spoločníci majú 10 ročnú prax v odvetví. Spoločníci sú zároveň konateľmi spoločnosti.


1.5 Predmet podnikania
Firma JENNY je montážno - stavebná spoločnosť, ktorá výrazne prispieva k rozvoju v oblasti stavebníctva. Hlavnou činnosťou je zriadenie ST, NTL, prípojok plynu, vody, kanalizácie, plynofikácia budov, vykurovanie, zdravotechnika a elektroinštalácia pre technologické zariadenia kotolní, špecializuje sa na hydraulické a hydronické vyregulovanie rozvodov ÚK a TÚV, dodávky zariadení pre výmenníkové stanice, kotolne. Medzi ďalšie predmety podnikania v stavebnej oblasti patrí realizácia stavieb bytových domov a rodinných domov a ich zmien.

Kľúčové slová:

marketingová koncepcia

filozofia

manažment

strategický plán

firma

spoločnosť s ručením obmedzeným



Obsah:
  • Obsah
    1. Charakteristika firmy
    1.1 Názov firmy
    1.2 Právna forma
    1.3 Sídlo firmy
    1.4 Majiteľ
    1.5 Predmet podnikania
    1.6 Poslanie firmy
    2.Tvorba marketingovej koncepcie
    2.1 Potreby
    2.2 Želania
    2.3 Dopyt
    2.4 Produkt
    2.5 Výmena
    2.6 Transkacia
    2.7 Trh
    3. Výber filozofií marketingového manažmentu
    3. Analýza marketingového prostredia firmy
    3.1 Marketingové mikroprostredie
    3.1.1 Dodávatelia
    3.1.2 Sprostredkovatelia
    3.1.3 Konkurencia
    3.1.4 Zákazníci
    3.1.5 Verejnosť
    3.2 Marketingové makroprostredie
    3.2.1 Demografické prostredie
    3.2.1 Ekonomické prostredie
    3.2.3 Prírodné prostredie
    3.2.4 Technologické prostredie
    3.2.5 Politické prostredie
    3.2.5 Kultúrne prostredie
    4. Návrh strategického plánu
    4.1 Matica rastu a podielu
    4.2 SWOT analýza
    4.2.1 Presťahovať sa do vlastných priestorov
    4.2.2 Začať pracovať na reklamnej kampani
    4.2.3 Získanie certifikátu normy riadenia kvality ISO: 9001 :2006
    4.2.4 Nákup automobilu AVIA
    4.2.6 Rozšíriť svoju pôsobnosť na celé Slovensko a okolité štáty