Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 035   projektov
0 nových

Firma a jej podstata z hľadiska mikroekonómie

«»
Prípona
.zip
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
11 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
38777
Posledná úprava
26.11.2011
Zobrazené
2 096 x
Autor:
marek.pisar
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Práca obsahuje word súbor aj prezentáciu na tému Firma a jej podstata z hľadiska mikroekonómie.
Definícia firmy (podnik)
V makro- a mikroekonómii je to ekonomický subjekt, ktorý vyrába statky a služby, ponúka ich na trhu tovarov a na trhu výrobných faktorov vytvára dopyt po výrobných faktoroch potrebných pre ich výrobu. Je opakom súkromných domácností.

Druhy firiem
a) Podľa veľkosti – rozoznávame malé, stredné a veľké firmy. Kritérium pre vymedzenie jednotlivých skupín nie je pritom jednotné v čase a priestore. Tieto kritéria možno rozdeliť na kvantitatívne (veľkosť firmy meraná počtom pracovných síl, objemom výroby a výškou investovaného kapitálu) a kvalitatívne (pri malých firmách vlastník sám riadi výrobu).
...

Kľúčové slová:

firma

mikroekonómia

definícia firmy

druhy firiem

stratégie firiem



Obsah:
  • 1 Definícia firmy(podnik)
    2 Druhy firiem
    3 Ciele firmy
    4 Členenie podnikových cieľov
    5 Stratégia a taktika firmy
    6 Typy stratégii firmy

Zdroje: