Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

analýza spoločnosti, swot analýza, space analýza a metóda tvorby scenárov (strategický manažment)

«»
Prípona
.docx
Typ
seminárna práca
Stiahnuté
55 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
41704
Posledná úprava
09.03.2013
Zobrazené
2 910 x
Autor:
ena172
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1.ZÁKLADNÁ CHARAKTERISTIKA SPOLOČNOSTI
1.1. História spoločnosti

Spoločnosť NEPA bola založená tromi spoločníkmi vo februári roku 1991. Jej prvým sídlom bola malá kancelária v Brne. Náplňou jej činností bolo pôvodne dodávanie kancelárskej techniky a spotrebnej elektroniky. NEPA vznikla ako čisto český podnik bez cudzej kapitálovej účasti a dodnes nezmenila majiteľov...

1.2. Predmet činnosti
Oblasťou pôsobenia spoločnosti je predaj a servis reprodukčnej techniky medzi ktorú patria: kopírovacie stroje, multifunkčné zariadenia, tlačiarne. Ďalej sa zaoberá predajom a servisom registračných pokladní a drobnej kancelárskej techniky. Svoje pôsobenie má NEPA rozšírené aj o tepelné čerpadlá a od roku 2003 ponúka podnik obchodné a servisné služby aj v oblasti klimatizačnej techniky.
Spoločnosť sa zaoberá hlavne:
• nákupom tovaru v rozsahu voľnej živnosti za účelom jeho ďalšieho predaja
• predajom, montážou a opravou kancelárskej a reprodukčnej techniky
• výrobou, montážou a opravou zariadení spotrebnej elektroniky
• výrobou, inštaláciou a opravou elektrických strojov a prístrojov
• prenájmom kancelárskych strojov a zariadení vrátane elektronických zariadení na spracovanie údajov
• reklamnými činnosťami
• kopírovacími, reprografickými prácami a doplnkovými službami ku kopírovaniu – viazanie, laminovanie, rezanie

1.3. Vízia
NEPA sa chce sa stať silnou, uznávanou a spoľahlivou spoločnosťou v oblasti predávania kancelárskej techniky na tuzemskom trhu. Prvoradým cieľom a hodnotou, ktorú spoločnosť uznáva je dlhodobá spokojnosť zákazníkov. NEPA v súčasnosti patrí medzi štyroch najúspešnejších dodávateľov kancelárskej techniky. Víziou je na základe rastu tržného podielu posilniť konkurenčnú pozíciu a zotrvať tak minimálne na štvrtej pozícii aj v budúcnosti...

Kľúčové slová:

analýza

ciele podniku

vízia podniku

podnik

politika kvality

organizačná štruktúra spoločnosti

filozofia podniku

PESTE analýza

Porterova analýza

hodnotenie konkurencie

SWOT analýza

SPACE



Obsah:
  • 1. ZÁKLADNÁ CHARAKTERISTIKA SPOLOČNOSTI 3
    1.1. História spoločnosti 3
    1.2. Predmet činnosti 4
    1.3. Vízia 4
    1.4. Poslanie 4
    1.5. Identita 5
    1.6. Filozofia podniku 5
    1.7. Ciele 5
    1.8. Politika kvality 6
    1.9. Organizačná štruktúra spoločnosti 6
    1.10. Pozícia 7
    1.11. Kultúra 7
    2. ANALÝZA EXTERNÉHO PROSTREDIA 8
    2.1. Analýza makroprostredia – PESTE analýza 8
    2.2. Analýza odvetvového prostredia 10
    2.3. Porterova analýza konkurenčného prostredia 12
    3. ANALÝZA INTERNÉHO PROSTREDIA 14
    3.1. Hodnotenie konkurenčnej sily v oblasti kancelárskej techniky 14
    3.2. Analýza zraniteľnosti 15
    3.3. Očakávania záujmových skupín a rozpory medzi očakávaniami so spoločnosťou 16
    4. SWOT ANALÝZA A SPACE ANALÝZA 17
    4.1. SWOT analýza 17
    4.2. SPACE analýza 17
    5. METÓDA TVORBY SCENÁROV 20