Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 035   projektov
0 nových

Tvorba komunikačných stratégií vo vybranej finančnej inštitúcií

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
8 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
30371
Posledná úprava
18.03.2010
Zobrazené
1 245 x
Autor:
kaatinaa
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Komunikovať v marketingovej filozofii znamená na jednej strane informovať, oboznamovať s produktmi a službami, vysvetľovať ich vlastnosti a použitie, vyzdvihnúť ich úžitok, kvalitu, hodnotu a prospešnosť, a na druhej strane zostať otvorený a nebrániť sa informáciám prichádzajúcim z externého prostredia, vedieť aj počúvať, prijímať podnety a reagovať na požiadavky klientov. Je samozrejme, že tak ako sa rozširuje sortiment bankových produktov, vznikajú nové a nové trhy, a tak musí komunikácia nachádzať nové a nové prostriedky.

Kľúčové slová:

marketingová stratégia

komunikačná stratégia vo finančných inštitúciach



Zdroje:
  • Bankový časopis BIATEC
  • www.financnik.sk
  • www.slsp.sk
  • www.lomtec.com/slovakia
  • www.uvery.sk
  • Brožúry Slovenskej sporiteľne
  • Študijný materiál predmetu Marketing finančných služieb pre dištančné vzdelávanie-2007:
  • Doc. Ing. Nataša Urbančíková, PhD – Marketing finančných služieb