Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 035   projektov
0 nových

Projektová štúdia z marketingu Rutex , s. r. o.

«»
Prípona
.docx
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
15 x
Veľkosť
0,5 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
16266
Posledná úprava
24.12.2008
Zobrazené
2 365 x
Autor:
lulu202
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Firma RUTEX bola založená v roku 1991 v Drietome ako krajčírska dielňa športového oblečenia. Rozsiahla produkcia, vlastná výroba pletenín spolu s dlhoročnými skúsenosťami v oblasti textilu, boli základnými piliermi v rozvoji a v boji s konkurenciou na textilnom trhu. Dnes je RUTEX vysoko stabilná textilná firma s výrobou voľno časovej módy, výrobkov pre fitness a tiež termobielizne, ktorá je zastúpená pod značkou Termovel na slovenskom, českom a zahraničnom trhu. Medzi ich úspechy môžeme zaradiť nielen maloobchodnú sieť predajní, v ktorých majú zastúpenie, ale aj obliekanie profesionálov ako sú športovci, záchranári, horolezci, polícia a armáda SR a ČR.Dlhodobou stratégiou firmy je udržanie si stabilnej pozície na trhu, tak ako tomu bolo doteraz, so zreteľom na stále sa vyvíjajúci trh a inovácie výroby zo strany konkurencie. Vzhľadom na dlhoročné pôsobenie firmy na domácom, ale aj zahraničnom trhu ostáva prioritou konečný spotrebiteľ a dobré meno firmy. Technológia využívaná firmou RUTEX je jedinečná na Slovenskom trhu s tendenciu stáleho zdokonaľovania. Hlavnou výhodou oproti konkurencii na trhu je neustála pohotovosť a pripravenosť poskytnúť, čo najplnohodnotnejšie služby.

Kľúčové slová:

marketingová stratégia

BCG matica

GE model

výsledok hospodárenia

cenová elasticita

príťažlivé segmenty

konkurencia

podiel nákladov

Marketingová štúdia

marketing



Zdroje:
  • marketing l, Križanová