Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketingový informačný systém, marketingový výskum a nákupné správanie v spoločnosti MANON, s.r.o.

«»
Prípona
.rar
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
17 x
Veľkosť
0,5 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
46800
Posledná úprava
05.12.2016
Zobrazené
541 x
Autor:
romana.kochanova
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Spoločnosť MANON, s.r.o. je spoločnosť s ručením obmedzeným, so sídlom Cesta na Senec 5/A, 821 04 Bratislava, IČO: 24 459 874, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, vložka č. 54291/B. Predmetom jej podnikania je výroba a následná distribúcia a predaj športovej obuvi.
Spoločnosť bola založená koncom roka 1995 a v súčasnosti patrí medzi popredných výrobcov športovej obuvi na Slovensku. Činnosť firmy v začiatkoch spočívala vo výrobe a predaji bežeckej a tzv. outdoorovej obuvi. Postupom času, keď sa dopyt po výrobkoch tejto spoločnosti zväčšoval, rozhodla sa v roku 2000 rozšíriť svoju produkciu aj o radu halových, alebo tzv. indoorových, topánok a v roku 2006 aj o obuv na voľný čas.
Tovar spoločnosti MANON, s.r.o. je vyrábaný výhradne z kvalitných bavlnených a mimoriadne priedušných materiálov slovenských a českých firiem. Okrem toho má firma zriadené aj špeciálne vývojové stredisko, ktoré slúži na výskum a ďalšie zlepšovanie materiálov, najmä na výrobu outdoorovej rady pre najnáročnejšie terény a extrémne podmienky.

Kľúčové slová:

marketingový výsku

náčrt priebehu výskumu

realizácia výskumu

dotazník



Obsah:
  • Obsah (I. časť)
    1. Východisková situácia spoločnosti manon, s.r.o. 3
    2. Marketingový informačný systém 3
    Marketingový výskum 4
    Náčrt priebehu marketingového výskumu 5
    Realizácia marketingového výskumu 5
    Dotazník 6
    3. Záver 6
    4. Použité zdroje a literatúra 7

    Obsah (II. časť)
    1. Východisková situácia spoločnosti manon, s.r.o. 3
    2. Segmentácia trhu 3
    Cielený marketing 4
    Proces segmentácie trhu 4
    VÝber cieľovej skupiny 5
    Tvorba cieľovej pozície na trhu 5
    3. Záver 6
    4. Použitá literatúra a zdroje 6

    Obsah (III. časť)
    1. Východisková situácia spoločnosti manon, s.r.o. 3
    2. Produktová stratégia spoločnosti 3
    Zostavenie produktového mixu 3
    Produktový radu 4
    3. Produktový mix spoločnosti manon, s.r.o. 4
    4. Tvorba distribučnej stratégie 5
    Distribučná stratégia 5
    5. Tvorba cenovej stratégie 6
    6. Tvorba komunikačnej stratégie 6
    7. Náčrt inzerátu 7
    8. Pouzita literatura a zdroje 7