Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 034   projektov
0 nových

Marketingová stratégia podniku

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
19 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
18692
Posledná úprava
22.01.2009
Zobrazené
1 172 x
Autor:
sylia
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Vyzdvihnútie dôležitosti marketingovej stratégie v podniku a jej vplyv na riadiace procesy, postupy jej uplatňovania a z užšieho hľadiska aj pohľad na marketingovú stratégiu v marketingovom pláne.

Určuje základné smery postupu, vedúce k splneniu cieľových úloh
(k dosiahnutiu stavu zvoleného pre budúcnosť). Je jedným z faktorov, na základe ktorých sú odvodzované výkonnostné marketingové i podnikové ciele. Účelom je vytvorenie výhodnej trhovej pozície a na jej základe dosiahnutie účinných výsledkov.

Marketingové stratégie rešpektujú celkovú podnikovú stratégiu a zásadu
a to, že je treba túto stratégiu premietnuť do jednotlivých stratégií, napríklad premietnutie kľúčového strategického smeru do marketingového zvládnutia jednotlivých trhových segmentov, ktoré budú uspokojované. Do vybraných marketingových stratégií sa premieta aj zistené a pochopené zákaznícke a konkurenčné zameranie, a to predovšetkým konkurenčná výhoda a hodnota (úžitok) ponúkaná zákazníkom.

Kľúčové slová:

Marketingová stratégia podniku

Marketingové stratégie