Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Marketingový plán Stredoslovenská energetika, a.s.

«»
Prípona
.doc
Typ
ročníková práca
Stiahnuté
21 x
Veľkosť
6,8 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
37829
Posledná úprava
13.11.2011
Zobrazené
1 045 x
Autor:
sandalfon
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Stredoslovenská energetika, a.s. (SSE) je popredný tradičný dodávateľ elektrickej energie na strednom Slovensku. Vypracovanie marketingového plánu by malo slúžiť na zhodnotenie súčasného stavu spoločnosti ako aj poukázanie na nedostatky 

Prvá časť marketingu je založená na charakteristike podniku, čiže bližšie oboznámenie sa s cenovou politikou, nástrojmi marketingovej komunikácie, produktovým portfóliom, organizačným členením, základnými ekonomickými parametrami ako i poslaním a víziou našej spoločnosti.

Druhá časť je založená na analýzach jednotlivých častí prostredia spoločnosti. Analyzovať budeme produkt, ktorý naša spoločnosť ponúka, trh na ktorom sa nachádzame, vykonáme analýzu potrieb a očakávaní zákazníka na základe dotazníkového prieskumu. Na základe Porterovej analýzy zistíme hrozbu nových konkurentov, vyjednávaciu silu zákazníkov, vyjednávaciu silu dodávateľov, zhodnotíme konkurenciu medzi etablovanými podnikmi v našom odvetví a tiež zistíme hrozbu substitučných produktov a služieb. V STEEP analýze budeme našu pozornosť sústrediť na sociálne, ekonomické, technické, environmentálne a politicko-právne vplyvy, ktoré ovplyvňujú chod našej spoločnosti. V SWOT analýze rozpracujeme silné, slabé stránky, príležitosti a hrozby, ako zhrnutie všetkých predchádzajúcich analýz.

Na základe tohto zhodnotenia na záver určíme marketingové ciele, ktorými sa pokúsime zlepšiť postavenie našej spoločnosti.

Kľúčové slová:

marketing

energetika

SSE



Obsah:
  • Úvod 3
    1. Charakteristika firmy 4
    2. Analýza prostredia 25
    2.1 Analýza produktu 25
    2.2 Analýza trhu 30
    2.3 Analýza potrieb a očakávaní zákazníka 36
    2.4 Analýza konkurencie 44
    2.5 Porterova analýza 55
    2.6 STEEP analýza 62
    2.7 SWOT analýza 71
    3. Marketingové ciele 80
    3.1 Cieľ č. 1: Zvýšiť predaj elektrickej energie 82
    3.2 Cieľ č. 2: Zvýšiť počet obslužných miest pre zákazníkov 85
    Záver 88
    Prílohy 89

Zdroje:
  • Internet
  • www.sse.sk