Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 033   projektov
0 nových

Prípadová štúdia z marketingu - spoločnosť Lobda s.r.o.

«»
Prípona
.doc
Typ
projekt
Stiahnuté
21 x
Veľkosť
1,0 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
15921
Posledná úprava
02.05.2013
Zobrazené
7 242 x
Autor:
abdulah
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. CHARAKTERISTIKA FIRMY

Spoločnosť Lobda s.r.o. vznikla zápisom do obchodného registra 1.12.1994. Firma sídli na Lieskovskej ceste 88 vo Zvolene. Zaoberá sa výrobou športových lôpt. Svojou činnosťou sa zaradila medzi špičku na Slovenskom trhu a medzi domácimi výrobcami nemá žiadnu konkurenciu. Tromi najväčšími spoločnosťami sú zahraničné spoločnosti so zvučným menom a to: Nike, Wilson a Train.

V spoločnosti pracuje 52 pracovníkov, z toho 40 výrobných. Firma vyrába basketbalové, futbalové, volejbalové, hádzanárske a detské lopty. Ťažiskovým výrobkom sú futbalové lopty. Na realizovanie výroby športových lôpt spoločnosť zakúpila dva stroje z Nemecka. Výrobky sú cenovo prístupné a kvalitne spracované. Lopty sú určené najmä pre rekreačné a tréningové využitie pri hrách i vrcholových športoch. Cieľovou skupinou sú mladí, športovo aktívni ľudia. Spoločnosť má záujem dodávať lopty pre školy a športové kluby. Hlavnou výhodou sú prijateľné ceny, vysoká kvalita a trvanlivosť výrobku a fakt, že sa jedná o slovenský výrobok na svetovej úrovni.

Kľúčové slová:

analýza podniku

marketingový plán

ekonomická analýza



Obsah:
  • 1. charakteristika firmy 3
    2. ekonomické ukazovatele 4
    3. trhové podiely 10
    4. portfóliová analýza – bcg matica 13
    5. analýza štruktúry sortimentu 15
    6. cenová pružnosť dopytu 18
    7. ponukový propagačný materiál 19
    8. systém distribúcie výrobkov 21
    9. prieskum trhu 22
    10. optimalizácia marketingového mixu 26
    11. stratégia výrobného programu 28
    12. záverečná marketingová správa 30