Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 034   projektov
0 nových

Outsourcing - Nové trendy v outsourcingu

«»
Prípona
.pdf
Typ
projekt
Stiahnuté
12 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
39223
Posledná úprava
06.01.2012
Zobrazené
1 528 x
Autor:
silvila
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Úvod

Dne šný r ýchlo sa meniaci svet, kde je kladení veľký dôraz na znalosti, flexibilitu a výkonnosť, spôsobuje, že podniky núti neustále prehodnocova ť ich doteraj šie postupy a zabehnutý systém a porovnávať ich s t ými, ktoré uplatňuje aktuálna elita. Zmeny podnikateľského prostredia, s ktorými sa v poslednej dobe stále častejšie stretávame v podnikateľskej praxi, ovplyv ňujú vo veľkej miere organizačnú štruktúru podniku a spôsoby vnímania organizácii. Menia sa nielen podmienky pre podnikanie, ale aj manažérske nástroje, ktoré sa aplikovali v minulosti.

Každá organizácia je skôr či neskôr postavená pred rozhodovaciu dilemu, či je vlastníctvo výrobných faktorov spo ľahlivej ším prostriedkom k dosiahnutiu konkurečnej výhody, alebo či k dosiahnutu jej strategických cie ľov napomô že externé získanie zdrojov. V ist ých prípadoch ich vlastnenie v ýhodou je, avšak pre cielené získanie konkuren čnej výhody sa musí organizácia zamerať na to, v čom je dobrá. Súčasné zameranie na zisk a hodnotu pre vlastníkov, ktoré je presadzované investormi, vytvára obrovský tlak na manažment, ktorý nie je schopný tieto po žiadavky sp ĺň ať.

Toto výkonovo orientované prostredie motivuje manažérov nakupované zdroje kontinuálne prehodnocovať a neustále sa uis ťova ť, že ide o zdroje, u ktorých je mo žno realizovať najvyššiu mo žnú pridanú hodnotu. (Pod zdrojmi chápeme ľudí, zariadenie, vybavenie, technológie a siete - dodávate ľské, zákaznícke, siete distribučných systémov, konzultantov a pod.). Poskytovatelia outsourcingu k ním patria tie ž. Ak v konkrétnom prípade je práve konkrétny poskytovate ľ schopn ý doda ť maximálnu pridanú hodnotu, mal by by ť zdrojom, pre ktorého sa firma rozhodne....

Kľúčové slová:

outsourcing

flexibilita

trhy

podnikanie

marketing

správa



Obsah:
  • Úvod
    Outsourcing - pojem
    Dôvody a s nimi spojené prínosy outsourcingu
    Oblasti outsourcingu
    Druhy outsourcingu
    Vývojové tendencie outsourcingu
    Záver

Zdroje: