Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 034   projektov
0 nových

Marketingový prieskum spokojnosti zákazníkov jazykovej školy

«»
Prípona
.docx
Typ
projekt
Stiahnuté
11 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
40509
Posledná úprava
15.07.2012
Zobrazené
2 162 x
Autor:
stevogubik
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Projekt vypracovaný k predmetu Marketingový výskum.

1. Úvod
1.1 Manažérske zhrnutie

Cieľom marketingového výskumu je poukázanie na spokojnosť klientov s ponúkanými službami Jazykovej školy START, príčiny využívania služieb ponúkanej podnikom, dôvody využívania služieb ponúkaných konkurenciou, organizáciu práce zamestnancov a vedenia spoločnosti, ich znalosti a schopnosti, ktoré sú veľmi dôležité pri práci s ľuďmi a s uspokojovaním ich potrieb. Jazyková škola START sa snaží reagovať na ustavičné zmeny v očakávaniach, zvyšujúcich sa požiadavkách a nárokoch spotrebiteľov. Rozšírená ponuka služieb je zdrojom konkurenčnej výhody, pretože zákazník dodatočné služby oceňuje ako niečo navyše, čo prekonáva jeho očakávania, poskytuje mu vyššiu hodnotu, podporuje jeho spokojnosť a motivuje ho realizovať opakované využívanie služieb. Predpokladom úspechu spoločnosti nie je len zameriavanie sa na zvyšovanie kvality a úrovne existujúcich služieb, ale aj na vývoj a zavádzanie nových druhov služieb. Nápady podnecujúce vývoj nových služieb môžu pochádzať zo strany zamestnancov, tiež zo strany samotných zákazníkov, z poznania sortimentu konkurencie a pod...  

Kľúčové slová:

výskum

prieskum

hypotézy

marketing

škola

jazyk



Obsah:
  • 1. Úvod
    1.1 Manažérske zhrnutie
    2. Hlavná časť správy
    2.1 Účel
    2.2 Metodika
    2.3 Priebeh prieskumu
    2.4 Výsledky výskumu
    Prezentácia výstupov zo Stathgraphics-u (Frekvenčné tabuľky)
    Sumárne štatistiky
    Wilcoxonov test
    Krížová tabuľka
    Anova table
    Kruskal-Wallisov test
    Zhluková analýza
    2.5 Ohraničenia
    Ohraničenie podnikateľskej činnosti
    Časové ohraničenie
    Finančné ohraničenie
    Personálne ohraničenie
    Hodnotenia a odporúčania
    2.6 Hypotézy
    2.7 Záverečné odporúčania
    Marketing
    Cena
    Distribučná politika
    Propagácia
    Pracovníci
    Procesy
    3. Záver
    4. Dodatky
    4.1 Dotazník
    4.2 Zoznam použitej literatúry