Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 035   projektov
0 nových

Marketingový mix - komunikácia

«»
Prípona
.docx
Typ
projekt
Stiahnuté
3 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
41165
Posledná úprava
12.12.2012
Zobrazené
835 x
Autor:
peter.strausz
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Projekt na vypracovanie jednoducheho marketinogveho mixu - KOMUNIKACIA.
Imaginarna firma Urban Cycles na vyrabanie a predaj bicyklov.

Marketingovú komunikáciu definujeme, ako každú formu riadenej komunikácie, ktorú firma používa k informovaniu, presvedčovaniu a ovplyvňovaniu spotrebiteľov, sprostredkovateľov a určitých skupín verejnosti. Pre firmu Urban Cycles ja najdôležitejšou formou komunikácie osobná komunikácia. Tá sa začína už od prvého kontaktu s potenciálnym zákazníkom, kedy si k zákazníkovi vybudujeme nielen kúpno-predajný vzťah, ktorý by sa skončil v momente zaplatenia za produkt, ale snažíme sa o rozvoj dlhodobého vzťahu počas celého obdobia počnúc fázou poradenstva až po opätovne kúpenie produktu od našej firmy.  

Kľúčové slová:

komunikácia

distribúcia

marketing mix

marketingová stratégia



Zdroje:
  • Marketing, Jaroslav Kita a kolektív · Vydavateľstvo: IURA EDITION, 2005