Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 034   projektov
0 nových

Podnikateľský zámer - L & B, spol. s r. o.

«»
Prípona
.doc
Typ
ekonomický plán
Stiahnuté
7 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
12823
Posledná úprava
26.08.2020
Zobrazené
1 499 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Tento podnikateľský zámer bol vytvorený za účelom predstavenia konkrétnej myšlienky a spôsobu akým ju zrealizovať. Snažila som sa čo najreálnejšie vystihnúť reálnu situáciu. To je hlavným dôvodom, prečo som sa rozhodla začínať bez uvažovania o úvere. Nemožnosť získania úveru nie je daná len tým, že firma začína podnikať. Som presvedčená, že podnikanie v oblasti informačných technológií je jedným z najrizikovejších. Toto odvetvie sa rozvíja obrovskou rýchlosťou a je silne globalizované. Aj keď podľa médií na Slovensku stále chýbajú experti v danej oblasti, trh sa aj tu stáva presýteným. Pre nové firmy je veľmi ťažké sa uplatniť a je veľmi dôležité si nájsť odbyt, väčšinou práve na základe osobných kontaktov.

L & B s. r. o. je podnik založený na vedomostiach a schopnostiach Petra Veselého a jeho tímu. Tento človek preto zodpovedá za neobchodnú činnosť, vývoj software a riešenia a zastáva pozíciu riaditeľa pre rozvoj software. Za marketing, financie a administratívu zodpovedajú Lucia Bednarčíková a Jana Veselovská. Podnik ďalej bude krátkodobo zamestnávať študentov posledných ročníkov vysokých škôl.
Mzda bude interne rátaná podľa náročnosti (časovej a technickej) danej činnosti a formálne budú zamestnávaní na dohodu o vykonaní práce.
Veľkú časť podniku tvorí „networking“ a „komunita“ , to znamená, že zaangažovaní ľudia sa stretávajú vo voľnom čase a riešia aktuálne ciele.
...

Kľúčové slová:

manažment

projekt

podnik

trh

konkurencia

CRM

ERP

software

groupware

SWOT

klient

predaj

stratégia predaja

cena

cenová politika

služba

databáza



Obsah:
  • Úvod
    Definície pojmov
    Základné informácie
    Charakter podniku
    Charakter trhu
    Domáca konkurencia
    Marketing a odbyt služieb
    SWOT analýza
    „ Výrobná fáza“ a stratégia predaja
    Služby a cenová politika
    Financie