Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 035   projektov
0 nových

Marketingový plán vstupu na zahraničný trh (spoločnosť MAX-SPORT)

«»
Prípona
.docx
Typ
ekonomický plán
Stiahnuté
32 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
41691
Posledná úprava
09.03.2013
Zobrazené
2 799 x
Autor:
tkukuckova
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Charakteristika spoločnosti
Predstavenie firmy a jej poslanie
Spoločnosť vznikla v roku 2005 so zámerom vyvíjať a vyrábať doplnky výživy na Slovensku.
Špecializujeme sa na vývoj, výrobu a predaj kvalitných doplnkov výživy určených pre širokú športujúcu verejnosť. V spojení s technológmi, fyziológmi, športovcami a odborníkmi na výživu sme si stanovili cieľ - kvalitné a zároveň cenovo dostupné produkty pre každého. Naše produkty vám pomôžu v dodržiavaní zdravého životného štýlu, dodajú vám potrebné nutričné látky, vitamíny & minerály, zrýchlia regeneráciu a pripravia vás na nové výzvy.
MAX-SPORT:
• Prvý slovenský výrobca proteínových tyčiniek
• Výroba v supermodernej prevádzke spĺňajúcej najvyššie štandardy
• TOP kvalita – vyrobené na Slovensku z najkvalitnejších domácich a európskych surovín
• TOP dodávateľský servis a flexibilita
• Vývoj v spolupráci so športovo diagnostickým centrom SPORT DIAG pre optimálnu funkčnosť

Filozofia MAX SPORT je postavená na troch pilieroch – kvalita, chuť a cena.
Kvalita
Partnerstvo so športovo – diagnostickým centrom SPORT DIAG, ktorých špičkové know-how je využívané pri vývoji nových produktov a aktualizácii tých existujúcich, napomáha k optimálnej funkčnosti výrobkov. Pri výrobe používame najkvalitnejšie slovenské alebo európske suroviny. Naše tyčinky sa vyrábajú v jednej z najmodernejších prevádzok na Slovensku, spĺňajúcej najvyššie štandardy.
...

Kľúčové slová:

max sport

proteinové tyčinky

Swot analýza

analýza konkurencie

marketingový mix



Obsah:
  • 1. Charakteristika spoločnosti 3
    Predstavenie firmy a jej poslanie 3
    Vízia a misia 4
    Dosiahnutie cieľa 4
    Vybraný zahraničný trh 5
    2. Charakteristika Mexika 5
    Sviatky a udalosti 15
    3. Segmentácia 19
    4. Swot analýza 20
    5. Infraštruktúra 20
    6. Analýza konkurencie 21
    7. Konkurenčná výhoda firmy 22
    8. Marketingový mix 22
    PRODUKT 23
    CENA 25
    DISTRIBÚCIA 26
    KOMUNIKÁCIA 26
    9. Štatistické údaje 27

Zdroje: